sobota, 1 października 2016

TUSAL 2016 - odsłona 10.

Wydawałoby się, że dopiero zaczynałyśmy zabawę TUSAL-ową, a tymczasem zostały jeszcze tylko cztery odsłony. I tu uwaga: pamiętajcie, że w październiku nów wypada dwa razy! I pamiętajcie też, żeby mi o tym przypomnieć.;)
A tymczasem szybciutko zamieszczam jak zwykle kocią październikową odsłonę.

W najbliższym poście będę się chwaliła prezentami od koleżanek: takie cudeńka przygotowały, że muszę. Na pewno będziecie zachwycone. A tymczasem miłego weekendu wam życzę.:)

12 komentarzy:

  1. Jak ten czas leci, toż to październik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że przypominają, bo ja z tych co nie pamiętaj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A no właśnie, a ja wiszę wczorajszy wpis. Muszę dzisiaj uzupełnić ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie zawsze nów jest nieoczekiwany i nadchodzący z nienacka :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w zapełnianiu słoiczka :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.