sobota, 16 września 2017

Kartki BN - wrzesień.

Na wrzesień Ula zaproponowała dwa tematy do wyboru: Trzej Królowie i świąteczna babeczka.


Oba bardzo mi przypasowały, zwłaszcza, że Trzech Króli sama zaproponowałam.;) Los jednak lubi być przekorny: w trakcie dopasowywania kartki grafika z królami uległa zniszczeniu... :( Już zamierzałam zrezygnować i pokazać tylko kartkę z babeczką, ale odezwał się we mnie duch walki i przekory. Poszperałam w moich materiałach i znalazłam cudną serwetkę, z której zrobiłam nową grafikę. I chyba o to chodziło, bo z tamtą kartką się męczyłam, a ta powstała w try miga. I podoba mi się.;)


Z babeczką nie było żadnych kłopotów. Wzorek już dawno miałam upatrzony, czekałam tylko na okazję.


I kolaż dla Uli.


Przy okazji policzyłam, ile kartek BN mam z obu zabaw, w których biorę udział i stwierdzam, że warto było się do nich zapisać.;)
Zostały jeszcze trzy miesiące do końca tegorocznej zabawy - ciekawość zżera, co też Ula zaproponuje.;) 
Przez moment miałam 400 obserwatorów - no, ale znów mnie ktoś opuścił. Żegnam więc tę osobę, a witam serdecznie Marylkę czyli Weekendowe Robótki. :)
Ten duch walki i przekory, o którym pisałam wcześniej, odezwał się dzięki wam: wasze komentarze pod poprzednim postem upewniły mnie, że nie należy się poddawać. Dziękuję wam serdecznie za wszystkie słowa uznania!:) Co nie znaczy, że od czasu do czasu sobie nie pomarudzę... ;) Kasiu!... ;)
OlKa - dziękuję, że masz taki "słaby" wzrok.;)
Ściskam was wszystkie bardzo mocno.:)

38 komentarzy:

  1. Justynko cieszę się, że ni odpuściłaś karteczki z Trzema Królami, bo wyszło rewelacyjnie! Oj, pogroziłabym palcem ;) Bardzo podoba mi się pomysł z tłem :) karteczka z babeczką słodziuchna :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marudź, marudź, ale...twórz dalej. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest ta kartka z Trzema Królami! Zachwycił mnie pomysł na tło z zapisem nutowym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne karteczki, super je wykończyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podziwiam:))ja jakoś nie mogę się zabrać za kartki :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. I dobrze, że się nie poddałaś, bo kartka z Trzema Królami prezentuje się pięknie :) A babeczka z mikołajem to sama słodycz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Promyczku, kartki są prześliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzej królowie są świetni - super dobrałaś tło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki:). Pozdrawiam serdecznie:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pełna podziwu - wspaniałe kartki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzej królowie to ta karteczka, która bardzo bardziej mi się spodobała ;-)
    Kartka z haftem też jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne obie, ale z trzema Królami rewelacyjna! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartki z haftem z reguły kradną moją robótkową część serca ale ta Twoja papierowa z nutkami jest wyjątkowa :) Obie ucieszą obdarowane osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli takie mają być efekty Twojego marudzenia, to masz na nie moje błogosławieństwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne karteczki u Ciebie jak zawsze. Bardzo podoba mi się ta z królami i nutkami w tle.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniale sobie poradziłaś. I Trzej Królowie wymiatają, że się tak wyrażę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mędrcy wyglądają superowo dobrze że się nie poddałaś.

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczny hafcik:) Obie karteczki super Ci wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle - zachwycające karteczki. Oczywiście moją faworytką jest ta z haftem :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja z opóźnieniem ale wiesz dlaczego, obie karteczki cudne, z trzema królami bardzo pomysłowa, ale obiema sie zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne karteczki:) bardzo podoba mi się pomyśl na kartkę z 3 królami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniale, że odezwał się w Tobie duch walki, bo kartka z Trzema Królami świetnie się prezentuje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo udana kartka :) Troszkę Ci zazdroszczę tej ilości karteczek :) Ale zapracowałaś sobie to i masz :) Ile ich naliczyłaś ?:D Buziole!

    OdpowiedzUsuń
  24. Super prace,robione z sercem.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne karteczki.Branie udziału w takich zabawach owocuje, naprodukowalaś już mase karteczek świątecznych. Ja pewnie jak co roku będę zdziwiona że święta już tuż a ja nie zdążę zrealizować moich twórczych planów związanych z tym wydarzeniem;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Obie karteczki wspaniałe, ale fakt faktem Trzej królowie dla mnie rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczne te kartki! Zwykle bardziej podobają mi się te z haftem, ale nie tym razem, bo właśnie ta z Królami ma w sobie coś magicznego :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne i pomysłowe kartki!
    Trzej Królowie tak dostojnie prezentują się na tle pięciolinii :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Cuuudne są:) Mikołaj też za mną chodzi, ale to następnym razem:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Justynko cudne obie kartki , z klimacikiem , to tło z nutkami i z napisem bombowe, a haftowana Mikołaj na babeczce urokliwy niezmiernie . Super, że jesteś w obu zabawach o ile spokojniejszy będzie grudzień :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładne karteczki, śliczne i pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń
  32. Trzej Królowie na tle z papieru nutowego to świetny pomysł, a wykonanie tradycyjni perfekcyjne.
    Dzięki takim zabawom nie będzie gorączki przedświątecznej :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.