wtorek, 17 października 2017

Kartki przez cały rok - październik.

Bardzo wdzięczne tematy przygotowała w zabawie u Ani Hania Pater.


A jak takie tematy, to mnóstwo wzorów kusi i nęci.
Ostatecznie zdecydowałam się na następującą realizację.
Kartka bożonarodzeniowa z bałwankiem - uwielbiam te małe wzorki!;)


Męska kartka: tu zrobiłam mały przekręt, za pozwoleniem Ani. Moją męską kartkę już widziałyście.;)


Tę kartkę zrobiłam już w sierpniu, ale do tej pory nie wpasowała się w żadne wytyczne - tym razem się udało, kartka o dowolnym temacie, z koronką - voila!:)

 I z rozpędu machnęłam też wielkanocną, na której miał być kurczak z jajem. Czyli całość wytycznych.:)


I banerek.

Zbliża się koniec roku, kusicie nowymi zabawami, a ja się biję z myślami i tylko ten kot mnie powstrzymuje... Ale kto wie, może dam się skusić, a mąż będzie musiał to przeżyć.;) Dla jeszcze niezorientowanych: kot z jabłkami powstaje na jego zapotrzebowanie.
No nic, na pewno na jakieś kartki się zapiszę. Ania, Ula - kontynuujecie czy macie dość?
Ściskam i dziękuję za życzenia!:)
P.S. Moje szczęście małżeńskie jest zagrożone: zapisałam się na SAL z dziewczynkami SODA... ;)

43 komentarze:

  1. Przepiękne karteczki stworzyłaś Justynko :)
    A M. jak kocha to zrozumie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze kartki :)
    Ciesze się, że zapisałaś się na SAL, oby Mąż był wyrozumiały :D na kartkowanie do mnie też zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mąż to niech się cieszy że ty w domu jesteś z igłą i nitką a nie latasz niewiadomą gdzie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! Co jedna to piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki:) Nie dziwię się, że skusiłaś sie na sal:) P.S. Mnie wzorki soda teraz tak kręcą, że codziennie zaczynałabym coś nowego:) Niech mi ktoś zabierze dostep do pinteresta:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kartki :) Też chętnie brałabym udział w różnych zabawach, ale niestety brak czasu... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie, to ty jesteś karteczkową mistrzynią...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie karteczki piękne, ale ta męska wymiata :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne karteczki :) Mąż będzie musiał przeżyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przrpiekne kartki! Kazda wspaniala i niepowtarzalna;) ta meska wg mnie nadal najlepsza 😀

    OdpowiedzUsuń
  11. no pięknie się wywiązałaś Justynko!! a mąż, jak to mąż - jak kocha to wytrzyma! ;-) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Promyczku cudne kartki zrobiłaś , Piękne hafty , bałwanek jest świetny i już widzę potrzebę zakupienia wykrojnika z oknem :-)
    Hafcik na męskiej kartce jest boski !!
    Kusi mnie strasznie sal z baletnicami SODA wzorki są piękne . Ale chyba spasuje bo czasu kompletnie brak.
    Co do zabawy kartkowej myślę, ale jak będzie kontynuacja to chyba w innej formie.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne kartki :) Mąż na pewno Cię zrozumie. Pewnie boi się, że długo będzie czekał na swojego kota.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kartki. Hafty urzekające. Wszystkie elementy na każdej kartce świetnie współgrają ze sobą.
    Też uwielbiam koty. Od 9 lat jest z mami przygarnięta bezdomna kotka. Jest cudowna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne karteczki! Naprawdę wspaniale sobie poradziłaś z wytycznymi :) A co do hafciarskich zabaw, to faktycznie niektórym trudno się oprzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Justynko, kartki są przepiękne, zauroczył mnie szczególnie bałwanek w oknie.
    Zabaw nigdy za wiele:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodka kartka z bałwankiem :) Zawsze potrafisz zrobić tak, że wspaniale haft wkomponujesz w inne elementy kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super karteczki. Jakie fajne masz to okienko , bałwanek świetnie się wpasował.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne kartki! Wszystkie, bez wyjątku :)
    A co do zabawy - dacie radę, oboje ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne kartki, szczególnie ta na osiemnastkę mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Powiem tak wszystkie prześliczne, panienka jest mega, a z tych trzech pozostałych, ta z bałwankiem mi się straszliwie podoba :). I co teraz miesiąc będziemy czekać na kolejne karteczki, ech długo tak. Uwielbiam podziwiać twoje karteczki :) Ja jak zwykle mam tyły :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zachwycona jestem Twoimi małymi hafcikami. Karteczka z bałwankiem urocza, wielkanocna świetna, ale naj, naj to męska kartka. Bombowa. Hafcik prowokujący, idealnie pasuje na taka kartkę. Wspaniale. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. wszystkie piękne, mają swój urok! pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Cały zestaw kartek piękny. Kot z dziewczynkami na zmianę, dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiesz co ? dla mnie numer jeden to ta frywolna dziewuszka- niezmiennie :DDD

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe karteczki zrobiłaś, wszystkie bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne karteczki:) Dla mnie jak zwykle naj naj to te z hafcikami:) a już wzorek na męskiej powala, cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niezwykle piękne karteczki! Nawet nie potrafiłabym wybrać tej jednej najpiękniejszej!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne karteczki wyczarowałaś :) Każda ma ten swój wyjątkowy urok.
    Bardzo podoba mi się ta z bałwankiem za oknem. Świetny pomysł i rewelacyjne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie karteczki są świetne, bałwanek z okienkiem jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne te kartki. Jak ten czas leci, faktycznie za chwile koniec roku.
    https://slides.com/chochelkadozupyidogarnka

    OdpowiedzUsuń
  32. Witaj,
    poproszę Cię o napisanie maila do mnie w sprawie SALu SODA :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bałwanek jest the best! Ale pozostałe też są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne kartki... szczególnie ta z okazji sześćdziesięciu lat przyciągnęła moje spojrzenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Prześliczne kartki, bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkie kartki są śliczne !

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.