czwartek, 18 stycznia 2018

Crab Apple - odsłona 9.

Dziewczyny kochane, wy jesteście lepsze niż cały tabun psychoterapeutek. Wasze komentarze to miód na serce i w ogóle mogłoby mi się przewrócić w głowie od tylu zachwytów i pochwał. Dziękuję wam z całego serca! Kamień mi z niego spadł tak poza tym (w kwestii plagiatu), a komentarz Karoliny nadął moje ego do granic możliwości.;)
Madziu i Ulu - dzięki za potrząsanie! Ula, rewanżuję się tym samym! Czy to przyniesie efekt... Hmm...;)
Agatko, prezenty na kartce zostały przyklejone kostkami dystansowymi różnej grubości, to stąd wspomniany przez ciebie efekt 3D. Zamierzony, zresztą.:)
Iskierko, też nie zawsze jestem zadowolona ze swoich kartek (dzięki za twoje słowa).
Widzę, że nie tylko mnie mapki straszą.;)
Carpediem - Dzięki temu, że miś na plastiku, mogłam go umieścić za tym świecącym paskiem (łapka na wierzchu, te rzeczy).;) Ale twoja kartka jest zachwycająca tak czy inaczej.:)
Jeszcze raz wielkie dzięki! 💝
A dziś kolejna odsłona HAED-a - skończyłam bowiem 5 stronę i poszło mi to wyjątkowo szybko ze względu na drugie czarne ucho.
Właściwie powinnam jeszcze zrobić 6 stronę, która ma tylko 12 krzyżyków szerokości i dopiero pokazać, ale tak się cieszę z kolejnej skończonej strony, że nie mogłam się powstrzymać przed prezentacją obrazu.:)


Tyle mniej więcej mam zrobione w stosunku do całości.

Zabieram się za ten pasek, żeby móc z dumą oznajmić: 1/3 całości ukończona!

37 komentarzy:

  1. Świetny jest ten haft, masz niezłe tempo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Haft jest cudny. Trzymam kciuki za finał ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! Jak u ciebie szybko przybywa... A moje HEAD-y leżą i kwiczą :(
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem niezmiennie tym haftem zachwycona! I Twoją wytrwałością w wyszywaniu. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, dużo już wyszyłaś! Ja niestety cierpię na niemoc twórczą :( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Promyczku cudowny hafcik będzie, trzymam kciuki za szybkie skończenia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie :) Jestem pełna podziwu dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, kotek ma już czym słuchać:) Musze się dołączyć do słów, że ludzie z bloga są lepsi niż jakikolwiek terapeuta i antydepresant.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo Ci kibicuję:)kotek jest cudny :)))trzymam kciuki:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny wzór, bardzo realistyczny! Powoli wyłania się kawał dobrej roboty, wychodzi cudo:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny. Zachwycił mnie ten wzór gdy tylko go zobaczyła, ale nie mam odwagi zabrać się za tak duży projekt. Cudownie Ci wychodzi <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kocie uszy :) Ciesz się bo masz prawo być dumna z tego co haftujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, cudownie przybywa, teraz to już chyba będzie z górki bo i czerwone jabłuszka i mordka kocurka będzie. Wielkie brawa Justynko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Popatrz jak to szybko zleciało...prawie 1/3 za Tobą :)
    Przepięknie! Kocur jest jak prawdziwy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Idziesz jak burza :), ja sama boję się zabrać za HAED- a, ale nie wiem jak mam się za niego zabrać. Tyle kolorów , tyle symboli. A znajdź nitkę i symbol w schemacie. Wydaje mi się to niemożliwe. Chciałabym aby ktoś napisał posta o tym jak się zabrać za kolosa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana już jest pięknie,gratuluję...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ha! Teraz pójdziesz jak burza ;) Wszak ta mordka aż się prosi o szybkie wyszycie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne postępy, nie dziwię się że nie wytrzymałaś żeby się pochwalić :) Myślę, że teraz wyszywanie nabierze tempa.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj cudo , cudeńko będzie!!! Pozdrawiam Promyczku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Brawo ♥️
    Obraz będzie wspaniały 😙

    OdpowiedzUsuń
  21. 1/3 to już naprawdę dużo. Hafcik będzie wspaniały.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Ile już masz wyhaftowane! Kocio będzie cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zachwycający hafcik. Te kulki pięknie wyglądają. Nie mogę się doczekać kolejnej części jak wyłonią się kocie oczy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Za każdym razem zachwyca mnie ten haft, mistrzostwo! Dlatego mocno Ci dopinguję :) Pięknie z nim pędzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest i drugie ucho :) Super! Zawsze czekam niecierpliwie na kolejną odsłonę Twojego uroczego sierściuszka :) Trzymam kciuki za kolejne postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wychodzi prześlicznie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękny jest ten haft i tematyka i kolorystyka, wszystko mi się w nim podoba. Jedynie ogrom pracy nieco mniej, ale trzymam za Ciebie kciuki i mocno Ci kibicuje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie ci idzie! Trzymam kciuki za dalsze postępy w hafcie i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  29. Obrazek, który wyszywasz bedzie piekny. Widać, że kochasz krzyżyki i one też Cię uwielbiają, mnie sie podoba Twoje wyszywanie. Wszystkie inne prace, karteczki obejrzałam z zaciekawieniem , wszystkie są niepowtarzalne i piękne. teraz już częściej będę gościc na twoim blogu.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Wooow :) ale wielki haft, ambitne wyzwanie. Pięknie Ci idzie, trzymam kciuki za postępy bo na prawde warto. Cudo!
    Dziękuje za miłe odwiedzinki!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow, idzie Ci lepiej niż mi z wielkoludem, świetnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.