piątek, 16 lutego 2018

Kartki przez cały rok - luty.

Muszę przyznać, że zaskoczyłyście mnie zachwytami nad kartką z pierniczkiem  - zdradzę wam bowiem, że w ogóle nie była w planie, powstała spontanicznie w trakcie pracy nad zieloną kartką. Ale cieszę się, że wam się spodobała.:) Tino, kartka z prawdziwym pierniczkiem? Świetny pomysł!:)
Karteczek ciąg dalszy, tym razem w zabawie u Ani Iwańskiej. W lutym również obowiązuje bingo - u mnie pod znakiem zająca i tulipanów.

Źródło: Pixabay.

Za te tulipany szczególnie dziękuję Anulce.:)
W tym miesiącu poszłam w kierunku kartek wielkanocnych, bo przecież Wielkanoc za rogiem. I tak powstały:


Linia: królik/zając - tulipan - perełki.


Linia: zając - listki - kokarda

Tu wykorzystałam papierek od Small-Wingels-Shop.
Linia: zając - ażur - czerwony/różowy


Ale ze względu na tulipany i fakt, że w marcu urodziny i imieniny obchodzi mama mojego męża, zrobiłam również kartkę urodzinowo-imieninową.
Linia: kokarda - tulipan - różowy.


I kolaż.


W marcu będzie nowa technika - trochę się boję.

38 komentarzy:

  1. Śliczne kartki, każda z swoim urokiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Promyczku ale zapachniało u Ciebie wiosną . Cudowne kartki cudowne hafty , zwłaszcza te tulipanki mnie zauroczyły . Czy mogłabym nieśmiało poprosić o wzorek :-) Zajączek w tulipanach tez jest rewelacyjny . Wiesz że własnie niedawno odkryłam że kanwa super poddaje się wykrojnikom .
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah, jakie wspaniałe kartki powstały! Jestem zachwycona szczególnie tym haftowanym króliczkiem:) Pięknie skomponowana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie karteczki śliczne, ale mój nr 1 to ta z haftowanym zajączkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne kartki,jak ja uwielbiam te małe hafciki na kartkach,pięknie 🙂
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! I wszystkie są takie radosne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki.
    Bardzo podoba mi się wykorzystanie papieru w pisanki na rameczkę. Ja się zastanawiałam co z nim robić ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. No widzę, że u Ciebie już wiosna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ piękne i wiosenne są Twoje karteczki! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tyle piękności! Ty kobieto naprawdę tyle pracy i serducha wkładasz w te kartki, że nic tylko podziwiać! P.S. Z haftowanym zajączkiem jest naj :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kartki, już się nie mogę doczekać, co nowego pokażesz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne karteczki powstały:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe. Każda w innym nieco stylu i każda piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Justynko, kartki są przeurocze, te zajączki prezentuję się prześlicznie. Zauroczyły mnie haftowane tulipany.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne wiosenne karteczki wykonałaś Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co jedna to piękniejsza!
    Ale Cię dopieszczono tymi tulipanami ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekne i radosne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekne i radosne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Magia...nie wiem cóż więcej mogę napisać !

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo wiosennie i świątecznie u Ciebie się zrobiło za sprawą tych cudnych kartek.

    OdpowiedzUsuń
  21. Króliczki radosne do świat gotowe, a bukiet tulipanów zachwycający. Piekne karteczki przygotowałas. Pozdrawiam cieplutko i miłego tygodnia zycze

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne karteczki, Justynko!
    Każda pachnie wiosną...

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie sobie poradziłaś i to wszystko zgodnie z liniami w Bingo. Mnie niestety nie udało się jakoś pójść po prostej. Twoje karteczki cudniaste są, nie umiałabym wybrać tej jednej jedynej. Każda ma w sobie to coś. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne karteczki. Ta tulipanowa jest genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie prześliczne, szczególnie te haftowane :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna kolekcja kartek. Pomysłowo wykorzystałaś papier w tulipany też go mam ale nie wpadłam na to.

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne karteczki:) ale hafcik z zającem jest chyba naj naj;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne, takie wiosenne, i mega optymistyczne :) aż chce się wyjść na słoneczko.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.