środa, 25 kwietnia 2018

Kartki przez cały rok oraz Wielkanocne Kartkowanie - kwiecień.

Kwiecień w tym roku jakiś nieubłagany, leci tak szybko i intensywnie, że prawie mi czasu na zabawy kartkowe zabrakło. Udało się w końcu zrobić po jednej kartce na każdą, z czego jestem zadowolona, bo poważnie rozważałam miesięczną przerwę w zabawach.


Dziś pokaz kolejnych dwóch kartek.
U Ani w tym miesiącu bingo:


Można było wybrać dowolne trzy wytyczne. Wybrałam tematykę wielkanocną, a z wytycznych biały, prostokąt i tekst.


U Magos również kartka wielkanocna, z następującą wytyczną:

Mam nadzieję, że te dwie również wam się spodobają.:) Beva - na kartce BN z poprzedniego postu widzę trójkę dzieci w super czapkach kolędujących na ulicy. Fakt, trochę są stylizowane...;) Thick Bones - dziękuję za miłe słowa i życzenia.:)
No cóż, jeszcze jedną zabawę czyli koci SAL muszę zostawić na późniejszy czas.
A teraz jeszcze chciałam wam pokazać kartki przecudnej urody, które dostałam od moich blogowych przyjaciółek. Są takie piękne... No cóż, co tu kryć, urodziny miałam dopiero co, baaardzo okrągłe, nastąpiła zmiana kodu z przodu i choć niekoniecznie spodobała mi się ta cyfra na przedzie, musiałam wziąć to mężnie na klatę. Te karteczki i prezenty walnie mi w tym pomogły.:) Dziękuję Aniu, Madziu i Agatko. Ściskam was z całych sił.:)

Od Ani
Od Madzi.
Od Agaty

Słodycze na zdjęcia się nie załapały.;)
Udanej Majówki wam życzę! Przede wszystkim pięknej pogody.:)
P.S. Włączyłam na jakiś czas moderowanie komentarzy - ze względów na spamerów, którzy ostatnio stali się bardzo namolni. Mam nadzieję, że będę mogła z czasem to wyłączyć.

32 komentarze:

  1. O!Moja Droga:))))samych pięknych chwil Tobie życzę:)piękny wiek!!!a to do Ciebie szła ta piękna kartka od Madzi:)))szczęściarko:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. przecudnej urody karteczki zającowe i te co dostałaś też śliczne :) miłego wypoczynku na majówce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki są cudne :). Nawet nie potrafię wskazać, która podoba mi się najbardziej :)..... chociaż ta z kocicą? Za rok kończę ten magiczny wiek i może to prawda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego i witaj w klubie :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki stworzyłaś i równie piękne dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne karteczki Twojej twórczości jak i cudne od dziewczyn.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kartki :)
    Przyjmij najszczersze życzenia urodzinowe, piękny wiek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Justynko, wspaniałe kartki. Życzę Ci spełnienia wszystkich marzeń i samych szczęśliwych chwil.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki, te zrobione i te otrzymane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne karteczki! I ja dołączam się do życzeń urodzinowych - wszystkiego tego, co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki zarówno te na zabawy jak i z życzeniami. Dołączam się do życzeń-wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. No to witam w klubie :-) Piękny wiek uwierz mi . Wszystkiego najlepszego na tej "nowej" drodze życia. 100 lat w zdrówku i radości. Niech wena twórcza Cię nie opuszcza.
    A kartki z haftami wiadomo moje ulubione. Piękne są, biedroneczka jest obłędna
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kartki kochana :)
    Miesiąc masz intensywny, a i tak znalazłaś czas na haftowane kartki. Tylko podziwiać!

    OdpowiedzUsuń
  14. Taką Wielkanoc lubię najbardziej: haft i dużo zieleni :) Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego, Justynko!!!
    Śliczności dostałaś, a te króliczkowe karteczki są przesłodkie.
    Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  16. Justynko życzę Ci wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze w życiu, niech wena twórcza Cię nie opuszcza.
    Karteczki piękne i to zarówno zrobione przez Ciebie jak i te otrzymane.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Brawo TY! Grunt, że się poddałaś ;) Kartki wyszły śliczne!
    Co tam cyferki ;) Grunt, że dusza ciągle ma 18 lat! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie kartki super, co jedna to piękniejsza

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne są te Twoje haftowane karteczki...takie dopracowane w każdym szczególe:-)
    Przesyłam spóźnione życzenia urodzinowe. ..wszystkiego najlepszego i dużo sloneczka w życiu:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hehehe nic się nie bój. Ta cyferka z przodu oznacza życie na piąteczkę. Kolejne lata na piąteczkę z +. Jest świetnie. Karteczki poczyniłaś wspaniałe. Te hafciki? Bajeczne są. Trzymaj sie zdrowo. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowności Justynko! Bierz z życia ile się da!
    Ściskam!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Po trzykroć piękne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Karteczki cudeńka :) To i ja się do życzeń dokładam, wszystkiego najwspanialszego Justynko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moc Urodzinowych Serdeczności dla Ciebie! a kartki świetne, tak jak i niespodzianki, które otrzymałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekne karteczki :) spoznione ale szczere wszystkiego najlepszego! :*

    OdpowiedzUsuń
  26. prześliczne hafciki i bardzo pomysłowe karteczki z nimi:)

    OdpowiedzUsuń
  27. podziwiam bo ślicznie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Justynko, piękne te karteczki poczyniłaś Jak zawsze są perfekcyjnie wykonane. Przyłacvzam się do życzeń urodzinowych. STO LAT!!! dużo zdrówka i pomyślności na kolejną 50 tkę.

    OdpowiedzUsuń
  29. Sto lat!! Przesyłam pozdrowienia - śliczne karteczki wyszyły:D

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.