poniedziałek, 5 października 2020

Kartki przez cały rok - październik.

Pławiłam się i nadal się pławię w cieple waszych komentarzy - tak się cieszę, że wam się kartka z shaker boxem spodobała, bo też byłam i jestem z niej zadowolona. Dziękuję! Mam nadzieję, że dzisiejsze też zasłużą na odrobinę uwagi z waszej strony. A będą to kartki w zabawie u Ani.


Muszę przyznać, że wytyczne październikowe całkiem przypadły mi do gustu. Wrzos z fioletem, bardzo pasująca kompozycja. Jedyne co mnie smuciło to to, że nie mogłam znaleźć wzoru na hafcik - mnóstwo lawendy, wrzosu wcale. Ale od czego są blogowe przyjaciółki: Madzia Nitki Ariadny dostrzegła mój smutek i dzięki niej mogę podtrzymać tradycję dwóch kartek.;) Madziu, jeszcze raz wielkie dzięki!:)

Ale najpierw kartka z grafiką pochodzącą z mojej ulubionej strony pixabay.com. Tu fiolety takie bardziej wrzosowe.


 A tu wspomniany wzorek wkomponowany w kartkę. Pewnie jako jedyny lub jeden z nielicznych będzie się powtarzał: już go widziałam u jednej z nas. :)

Daję dwa zdjęcia, bo nie mogłam się zdecydować, który układ perełek jest lepszy.;)


I kolaż dla Ani.

 

Zdradzę wam, że mam już kartkę na listopad: ale tylko z grafiką, może jeszcze pokuszę się o haftowaną, ale nie obiecuję.

Ściskam!:)

29 komentarzy:

  1. Piękne obie karteczki! ale ta z delikatnym hafcikiem wrzosów szczegónie przyciąga uwagę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ta z tłoczonym tłem przyciąga oko! I piekny hafcik w środku, dopieszczona całościowo

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne kartki :). Szczególnie ta haftowana mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne obie kartki Justynko :)
    Ciekawa jestem ile będzie tych haftowanych wrzosów w galerii Ani - bo to jest chyba jedyny wzorek, który wielkością nadaje się na kartkę.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne , obie , a ja szukam wzoru na hafcik, jeśli nie znajdę , to będzie grafika

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko śliczne kartki. Kocham wrzosy więc przez ten miesiąc będę wzdychała do waszych prac :)). Śliczna jest ta grafika wrzosów!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki bardzo ładnie skomponowane. Jak dla mnie ładniejszy jest układ perełek z drugiej kartki :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki. Bardzo mi się podoba ten haftowany wrzos. Kolorystyka również w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie kartki ślicznie skomponowałaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie kartki bardzo mi się podobają, wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Justynko, obie kartki pięknie się prezentują Super, że tradycja hafcików podtrzymana, teraz liczę na haftowane astry.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku! Justynko! Jakie śliczne kartki! Cieszę się, że udało się i haftowana też jest :-)
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie karteczki rewelacyjne. Ułożenie perełek wygląda super zarówno w jednym jak i w drugim przypadku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale dałaś czadu , obie kartki świetne ale ta z haftem skradła moje serce. A wzorków faktycznie nie ma . Lawendy całe mnóstwo a wrzosów nie ma . Tym bardziej bardzo doceniam ta haftowana kartkę. Jak dla mnie jest bosko !!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  15. Obydwie kartki są fantastyczna, ale ta z haftem to jest to! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe karteczki. Możesz być z siebie zadowolona. Obie bardzo mi się podobają. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna kompozycja haftowanie karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie piękne i w ładnych fioletach:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. obie cudne, ale ta z haftem wiadomo :) tłoczony papierek dodatkowo upiększa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obie karteczki wspaniałe, prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obydwie karteczki z wrzosami są rewelacyjne. Wykrojniki jakie zastosowałaś w obydwu przypadkach pięknie się wkomponowały.Hafcik z wrzosami jest obłędny. Podziwiam i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałości, wrzosy chyba każdemu sprawią radość, są piękne:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cóż za subtelność motywu haftu!
    No i oprawa piękna.
    Obie karteczki mnie urzekły, ale haftowanej, jak zawsze, daję fory i stawiam na piedestał :-)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.