piątek, 16 kwietnia 2021

Kartki przez cały rok - kwiecień.

 Ach, powiem wam, że ogarnęło mnie totalne lenistwo. Do kartek, tych w tytule, zabierałam się jak pies do jeża. A przecież od dawna wszystko, co trzeba, miałam: bazy, papierki, hafciki - i tylko mi ciebie brak, weno... powinnam zanucić za Wałami Jagiellońskimi.

Najtrudniej było wyjąć materiały i sprzęt. Potem jakoś poszło.;)

W kwietniu oprócz mapek (w tym jednej mojego autorstwa) miały królować zieleń i guzik.

I tak powstała najpierw kartka wielkanocna.

Hafcik jest wynikiem mojego buszowania po Pintereście, który to odesłał mnie do Etsy do sklepiku Crazy Daisy Stitch. No, zakochałam się w tych królikach... Tak że jeszcze jakieś zobaczycie.;)

Guzik to ten motylek.

Druga kartka z tortem, zatem urodzinowa.

A tu mamy guzik w kształcie serduszka.:)

I kolaż dla Ani.

 Za pochwały wróżki ślicznie dziękuję. W kuchni się pięknie prezentuje, zresztą w towarzystwie innych haftów.:) 

Nieustająco wszystkiego dobrego wam życzę.:)

31 komentarzy:

  1. Prześliczne karteczki!Cudne te hafciki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie robiłam kartek wg mapek
    Świetnie Ci wyszły

    OdpowiedzUsuń
  3. Są piękne!!! Szczególnie ten króliczek :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Zając rozkoszny wielce więc czekam na nasrepne😊 Gości pysznie wygląda slowem kartki są przefajne. Miłego weekendu😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kartki powstały Promyczku no i z moi ulubionymi XXXX. Bardzo faktycznie fajny jest.
    Pozdrawiam i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki szczególnie ta z królikiem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne hafciki, i dobrze je skomponowałaś , podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyszły a zachwyt nad królikiem zrozumiały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten królik faktycznie do zakochania :)A obie kartki świetne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niektórzy to na prawdę mają talent... z przyjemnością się na to patrzy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne hafciki i tym samym karteczki:) Króliczek rządzi.. Super! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Justynka, wspaniałe kartki, a króliczek z marchewką - prawdziwy słodziak.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie te królisie są przesłodkie :D Świetne kartki zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne obie karteczki.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie kartki są bardzo słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Justynko mnie to przez tę pogodę to nic się nie chce... Tylko z szydełkiem ostatnio siedzę, bo na lalki jakoś siły nie mam. Kartki są piękne!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne kartki. Szczególnie przypadła mi do gustu ta wielkanocna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Justynko! Karteczki rewelacyjne a hafciki przeudowne! Sklep na etsy już dodałam do ulubionych, bo uszaste ogromnie urokliwe :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny jest ten naburmuszony królik.

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocze karteczki wykonałaś. Króliczki świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kartki z haftem ? Coś pięknego !!! Urocze obie !!! Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowicie piękne, szczególnie ta z zajączkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoje karteczki z hafcikami są "Boskie". Jesteś Mistrzynią w ich tworzeniu. Podziwiam wciąż i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne kartki, szczególnie ta wielkanocna z zającem.

    OdpowiedzUsuń
  26. Boskie kartki, jedna i druga ale zajączek mnie rozbroił totalnie.
    Uściski słoneczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.