wtorek, 28 grudnia 2021

Choinka 2021 - grudzień i podsumowanie.

Dzień dobry, drogie koleżanki! Przychodzę do was dziś z taką postacią.


Czy ona wam kogoś nie przypomina? Bo dla mnie to moja blogowa przyjaciółka Viola z blogu Pasje Violi. A szczególnie gdy zobaczy się ją w całości.


Oto mikołajka Viola i jej wierny pies Pixel. Wyszyłam ją specjalnie dla Violi na święta, a że pasuje na zabawę Choinka 2021, to niniejszym tą wyszywanką kończę wspomnianą zabawę.

Tak się prezentuje na mojej jeszcze nieubranej choince.

Jak wspomniałam, to koniec zabawy w tym roku, zatem pokusiłam się o roczne podsumowanie moich prac w tej edycji.

 Dziękuję serdecznie za życzenia, jakie otrzymałam od was pod poprzednim postem, na Messengerze oraz za kartki świąteczne jakie dostałam od Ani K., Eli K.  oraz Magdy (nie pomyliłam imienia?) z bloga Zacisze wyśnione... wraz z ogromną paką wygranych na blogu książek, stempelków z tuszami, cudnego kalendarzyka do torebki i ciasteczek.:) Dziewczyny, sprawiłyście mi ogromną radość.

Od Ani.

Od Eli.

                                                                 Z "Zacisza wyśnionego..."

A teraz życzę wam wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Oby zdrowie wam dopisywało, a problemów było mało (bo wiadomo, zawsze jakieś muszą być.):)



24 komentarze:

  1. Bardzo ładna haftowana ozdoba. Po roku - imponująca kolekcja cudnych prac.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta Twoja przyjaciółka nitką malowana ! Wszystkie prace są śliczne !!! Życzę Ci , aby Nowy Rok też przyniósł mnóstwo radosnych wyzwań artystycznych ! Do siego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  3. Viola i jej piesek rządzi :) Świetny hafcik jak i kolekcja kartek. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko, Viola z pieskiem prezentuje się uroczo.
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała galeria prac! A Viola wyszła Ci fantastycznie :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Imponująca kolekcja! A Mikołajka świetna. Nie znam Violi więc nie mogę powiedzieć czy podobna czy tez nie...
    Życzę Tobie i Twoim bliskim wszystkiego dobrego w tym nowym, wciąż nieodgadnionym roku
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta lalka z pieskiem jest super! Szczęśliwego nowego roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna Mikołajka i fantastyczna kolekcja choinkowa �� wszystkiego dobrego w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  9. Wypisz wymaluj Viola :) Piękna galeria prac, a jedna z nich jest u mnie.
    Wszystkiego dobrego na cały rok 2022.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super mikołajka z pieskiem :)
    Śliczne prace wykonałaś podczas zabawy. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna zawieszka :) wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna jest ta panienka. Cały rok ślicznie tworzyłaś. Pozdrawiam i życzę dobrego Nowego Roku :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale czad Justynko, swoją podobne otrzymać w prezencie to radość wielka 😊
    Pięknie i z przytupem kończysz Kasiową zabawę 👏😊🎄
    Miłego po świętach życzę i samych wspaniałości na ten Nowy roczek! 🥰

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo dobrego w nadchodzącym nowym roku.
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To prawda...Viola jak malowana! :)
    Śliczny hafcik powstał w grudniowej odsłonie Promyczku :)
    Dziękuję serdecznie za cały rok, w którym bawiłaś się z nami w choinkowej zabawie.
    Dziękuję za każdy postawiony krzyżyk i wszystkie piękne prace.
    Oczywiście serdecznie zapraszam do kolejnej, jubileuszowej edycji
    Choinki 2022.
    Uściski serdeczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna Ci ta zawieszka wyszła, faktycznie trochę podobna do Violi i cieszę się że trafiła w jej ręce. Podziwiam Twoje podsumowanie i to i poprzednie, świetne pracy powstały w obu zabawach i fajnie że udało Ci się wywiązać ze wszystkich 12 miesięcy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie prace w Kasiowej zabawie cudne, ale wiadomo, ktorą jestem zachwycona, Justynko cudna ta ja z Pixelkiem ci wyszłam, sprawilaś mi wielką radość, ilekroć patrze na choinke uśmiech nie schodzi mi z twarzy, jeszcze raz wielkie dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawieszka świetna. Wypisz, wyhaftuj - Viola! :-)))
    Pozostałe prace w ramach zabawy - piękne. Starannie obmyślone i wykonane.
    W nowym roku życzę Ci mnóstwa wspaniałych pomysłów. Dobrego zdrowia i spokoju... poczucia bezpieczeństwa w każdej sferze życia :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ cudna🙂 Wszystkiego dobrego w nowym Roku🙂

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna zawieszka:))) Piękne prace stworzyłaś przez rok zabawy u Kasi, gratuluję:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ❤️

    OdpowiedzUsuń
  21. Promyczku zajrzyj do poprzedniego posta u mnie , tego z rana. A banerek oczywiście zabieraj :-)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.