czwartek, 24 lutego 2022

Postępy w kocie i Kartki przez cały rok - luty.

 Zanim przejdę do realizacji ostatniej zabawy w tym miesiącu, pokażę wam postępy w kocie, o którym pisałam w pierwszym poście tego roku.


Teraz przynajmniej widać, że to kot.:)

 Natomiast w zabawie kartkowej u Ani w lutym te same wytyczne, co w styczniu, ale inne mapki.

 

Ponieważ już jest po Walentynkach, obie moje kartki są wielkanocne. Tradycyjnie jedna z hafcikiem.:) I częściowo recyklingowa, bo kurczaczki i napis są ze starej kartki świątecznej.

I kolaż dla Ani:

Wygląda na to, że pospieszyłam się z zapowiedzią, iż nie będę brała udziału w zabawie. Nadal mam natchnienie!;)

Wracam do kota. Ściskam was karnawałowo i przesyłam zdjęcie własnoręcznie wykonanych pączków. Pierwszy raz!:) Smacznego!

18 komentarzy:

  1. Kartki jak zwykle urocze, szczególnie ta z haftem. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Promyczku, cieszę się że nadal bawisz się ze mną i że powstały te cudne kartki. Co do kota, to fakt uszy mówią same za siebie to niewątpliwie kot. Powodzenia w wyszywaniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na kota z utęsknieniem 😼

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko, kotek ma już uszka - super:) Bardzo podobają mi się twoje kartki, zwłaszcza ta z haftowanym kurczaczkiem. A pączusie wyglądają przepysznie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka z kurczaczkami jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o jaki piękny kocurek się pojawia, kartki obie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie kartki śliczne, a na widok pączków aż śłinka cieknie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pączki wyglądają na bardzo apetyczne. Karteczki śliczne:).

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocurek powoli rośnie. Obie karteczki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pączusiem się częstuje, karteczki podziwiam i niecierpliwie na dalsze xxx w kociaku czekam:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. uroczy jest ten haft z kurczaczkiem - kartka piękna

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne kartki, szczególnie ta pierwsza przyciąga oko:)
    a za haft podziwiam:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak widać uszy, to znaczy że to kot ;) Fajnie wygląda. A karteczki jak zawsze SUPER!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bajecznie i kolorowo dziś u Ciebie. Karteczki świetne. Szczególnie wpadła mi w oko ta zielona z hafcikami. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartki super, ale to na kota czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej cieszy mnie Twoje natchnienie Promyczku,to znak że jednak stąd nie znikniesz😁
    Karteczki prezentują się uroczo a ta z kurczaczkiem skradła moje❤️
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  17. Już po czasie Justynko ale pączusia nie odmowie sobie, mniam 🤗
    Kibicuję Ci bardzo i trzymam kciuki za każdy xxx, ciekawa jestem tego kociaka.
    Karteczki piękne, kolorowe i pozytywne🤩
    Serdecznisci ślę!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.