wtorek, 5 lipca 2022

Choinka 2022 - i nie ma szopki?...

 Jak w tytule - dziś będzie odpoczynek od mojej szopki. Dlaczego - zapytacie? Ano dlatego, że jednym z warunków zabawy (nieobowiązkowym, oczywiście) było stworzenie figurki 3D - więcej informacji TUTAJ. Dziś zatem zaprezentuję wam taką figurkę.:)

Oj, ciężko mi było wybrać, tyle można znaleźć wzorów. W wyborze pomógł mi fakt, że postanowiłam wyszyć figurkę zgodnie z tematyką zabawy, czyli bożonarodzeniową. Zatem odpadał kurczak...;)

Swoją drogą, muszę go kiedyś wyszyć jeszcze raz.:)

Ale wracając do naszych baranów, jak mawiają Francuzi, panie i panowie, oto Mikołaj, Gwiazdor bądź Santa Claus - w stosunku do oryginału jest jedna zmiana, dodałam mu czapkę i podstawkę z plastikowej kanwy:




Najpierw zapozował bardziej świątecznie:

Ale przecież jest lato, zatem postanowił pohasać na naszym balkonie:

A na koniec chyba zrobiło mu się gorąco, ponieważ zdjął dodatkową czapkę i poszedł na truskawki:


A tu specjalny banerek zabawy:


Trochę utrudniłam Kasi życie, bo tyle zdjęć zamieściłam - myślę, że do galerii najlepsze będzie pierwsze albo czwarte, ale to już zostawię wybór organizatorce zabawy.:)

Violka, faktycznie, zdarza się, że w spamie pojawiają się komentarze, które nie powinny się tam znaleźć. Ale z drugiej strony te dziwne komentarze, które nas ostatnio zasypywały, też zaczęły tam trafiać, odkąd przeszłam na Chrome, no i ja sama mogę zarówno w komputerze, jak i w telefonie komentować jako Promyk, a nie anonim, więc jest jakaś poprawa.:)

Do zobaczenia!:)

22 komentarze:

  1. Rewelacyjny mikołaj! Pięknie się prezentuje... A zdjęcie z truskawką świetne :) Wiadomo przecież, że mikołaj nie tylko pierniki zajada;) Super praca! Uściski przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna zawieszka:) a ta czapka jeszcze dodała mu uroku. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie bombowy ten Mikołaj, niestety na figurkę 3D jeszcze sie nie zdecydowałam, ale kto wie może i ja takową wykonam. Powodzenia w zabawie i losowaniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale sympatyczny i uroczy ten Mikołaj, Justynko.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obe výšivky sú krásne. Santa Claus je očarujúci a má krásnu čiapku :-) a pristane mu to v jahodách...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten Mikołaj. Z prac 3D to kiedyś biscornową choinkę zrobiłam i na tym chyba poprzestanę;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny Mikołajek - jest mu dobrze i w letniej odsłonie - w truskawkach i zimowej - w w grubej czapie wśród świątecznych świec. Super wykonanie :)
    ps. cieszę się, że Chrome się i Ciebie sprawdza i pewnie to kwestia,że masz najnowszą wersję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetna zawieszka. Buzia sama się śmieje patrząc na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mikołaj jest bombowy ,bardzo mi się podoba 🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. szybka jesteś :) bardzo fajny Mikołajek

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny ten Twój Mikołaj też kiedyś takiego wyszyłam ale nie wpadłam na taki fantastyczny pomysł aby dorobić mu czapkę. Powinnaś wyszyć do kompletu śnieżynkę i bałwanka ja miałam zestawy całej tej serii ale wzory można znależć na pintereście. Pozdrawiam Magda (nitki_kobitki )

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny! W czapce kapitalnie. Po prostu musi ją mieć!
    Pozdrawia cieplutko :-))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie to wykombinowałaś i jakie tempo do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Justynko ten Mikołaj jest cudny!!! Brawo Ty :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudo Mikołajo i koniecznie w czapce, nawet w gorący czas!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczypta magii u Anny24 lipca 2022 07:07

    Mikołajek bajka! Cudnie wykonany! Bardzo fotogeniczny z niego gościu bo sesja zdjęciowa jak u profesjonalisty:)
    Pozdrawiam serdecznie Justynko:*:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że mimo wszystko wrócisz do swojej pięknej szopki :)
    Mikołaj wyszedł cudownie i bardzo się cieszę, że podjęłaś się wykonania ozdoby 3D. Nasza sponsorka Margonitka na pewno będzie miała ciężki orzech do zgryzienia:)
    Co do zdjęć, to jest z czego wybierać...każde prezentuje się wspaniale!
    Uściski.
    K

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki fajny Mikołajek z tą wielką czapą wygląda świetnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.