piątek, 12 sierpnia 2022

"Przybieżeli do Betlejem pasterze..." czyli Choinka 2022 - sierpień.

 Jeżeli ktoś sądził, że zakończyłam pracę nad szopką, to grubo się pomylił. Przypominam, że figurek jest 12, zatem dziś jak w tytule: przybieżeli, a raczej "przybieżał" jeden pasterz.:)


A nie, mój pasterz dziś nie ma owieczki.:)


Dwaj następni przybędą razem (i to z owieczkami), bo podobni są do siebie bardzo, różnią się tylko kolorami strojów.

Bardzo dziękuję za docenienie moich kartek. Jak czytam takie słowa, to chce mi się je robić (te kartki). Ania K. - aż się uśmiałam! 🤣 

Tyle na dziś. Ściskam mocno!

15 komentarzy:

  1. Fajny pomysł na haftowaną szopkę. Podoba mi sie pasterz, chociaż bez owieczki;DDD
    Pokażesz wszystkie wyhaftowane do tej pory postaci z szopki?
    Serdecznie pozdrawiam Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu, już pokazywałam, kiedy byłam na półmetku, czyli w czerwcu, tu: https://promyk2004.blogspot.com/2022/06/choinka-2022-szopka-bozonarodzeniowa-cz.html
      Pozdrawiam cię również z całych sił.:)

      Usuń
  2. No i przypomniały się mi święta. Cudny haft czekam na następnych pasterzy 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie się pasterz prezentuje, nawet bez owieczki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma owieczki, jasną kiecuchę za to ma. Ładnie się zapowiada całość.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pasterz, czekam na kolejnych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ten pasterz, czekam na następnych.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała szopka będzie, wszystkie jej elementy które już pokazałaś są super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się piękna szopka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że Twoja szopka rośnie. Czekam niecierpliwie na grudzień, żeby zobaczyć ją w całej okazałości.

    OdpowiedzUsuń
  10. Justynko, kolejny śliczny element :). Jeju jak ja czekam na całość - będzie cudnie! :)
    Buziaki posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Święta z każdym dniem bliżej... Wyjątkowa będzie Twoja szopka :-)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.