sobota, 19 listopada 2022

"40 lat minęło..."

Wspominałam w jednym z poprzednich postów, że zrobiłam kartkę poza wszelkimi zabawami - dziś chciałabym ją wam pokazać. Na początku listopada obchodziła swoje 40 urodziny Agnieszka - partnerka naszego kuzyna i przyjaciółka. Starałam się więc zrobić oryginalną i spersonalizowaną kartkę, taką specjalnie dla niej. Czy mi się udało? Chyba tak, bo Aga była zachwycona.

Tort wyszyty na kanwie plastikowej.


Jak widać jest to składaczek, którego forma bardzo przypadła mi do gustu.



Do zobaczyska!:)

17 komentarzy:

  1. Wspaniała kartka :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka, torcik uroczy, ale najbardziej rozbawiła mnie wyliczanka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kartka. :)
    Haftowany, śliczny tort przynajmniej nie zniknie, jak ten słodki pieczony. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka i niskokaloryczny torcik! Idealna para :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Promyczku przebiłaś samą siebie. Myślałam, że jesteś mistrzynią karteczek, ale ta kartka pokazuje że jesteś nie byle jaką mistrzynią. Jesteś MISTRZYNIĄ światowego formatu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Super karteczka, hafcik i napisy pomysłowe:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna kartka! Śliczny haft i szalenie oryginalne ale jakże prawdziwe napisy :-)
    Uściski Justyś :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna i pomysłowa kartka Justynko! Bardzo podoba mi się haftowany tort :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kartka i jej format a wyszyty torcik pierwsza klasa . Ty zawsze coś ciekawego wymyślisz !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kartka! Bardzo pomysłowa, torcik, format oraz życzenia. Całość rewelacja! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Boska! Cudnie wykonana. A tych 8 punktów, to już w ogóle rewelacyjny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. prześliczna karteczka z haftem, śliczny torcik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawa forma .

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.