środa, 28 grudnia 2022

Karnawałowa broszka.

Święta, święta i po świętach... Jak co roku.;) Tymczasem z ręką coraz lepiej, nadal jednak o robótkach mogę zapomnieć. Na szczęście mam jeszcze jedną pracę do pokazania, wykonaną wcześniej.

Pewnie część z was pamięta broszki karnawałowe wykonane przez Kasię xgalaktykę (TU możecie je zobaczyć) - zachwyciły mnie od pierwszego wrażenia i już dawno miałam zamiar zrobić jedną z nich. Czas leciał, kupno wzoru odkładałam na później, aż tu wybuchła wojna w Ukrainie... 

Znalazłam inny wzór na pewnej włoskiej stronie i tak powstała moja karnawałowa broszka.




Jest trochę przyduża jak na broszkę, ale w końcu to karnawał, więc czemu nie zaszaleć?...

Na zakończenie chciałam zaprezentować kartki, które dostałam od koleżanek blogowiczek.

Od Madzi Nitki Ariadny

Od Eli Kochan

Od Ani - Wojcieszka

Od Violi

Dziewczyny, dziękuję serdecznie za te małe dzieła sztuki, piękne życzenia i za pamięć.:)

A tymczasem:


15 komentarzy:

  1. Cudna broszka, kojarzy się z Wenecją :)
    Piękne wyrazy pamięci w postaci kartek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karnawałowa broszka. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W Nowym Roku życzę Ci przede wszystkim zdrowia reszta przyjdzie sama. Broszka rewelacja, świetny wzorek i jak zawsze perfekcyjnie u Ciebie wyszyte.
    Kartki fajne dostałaś miło tak dostać od koleżanek blogowych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna broszka!Lubię hafty na rzeczach użytkowych więc jeszcze bardziej do mnie przemawia.. z dumą bym ją światu prezentowała:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Broszki bywają różnych wielkości. Ta jest śliczna i dobrze, że ją widać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że z ręką jest coraz lepiej :).

    Ciekawą broszkę zrobiłaś i dostałaś super kartki :).

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Broszka wygląda zjawiskowo, Justynko.
    Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Justysiu Twoja broszka wyszła przepięknie ! <3
    Dla mnie to ,że jest taka duża to ogromny atut, można je przypinać
    do ubrania, do toreb. Też mam ją w swoich zasobach i mam nadzieję,
    że też uda mi się ją niedługo wyszyć:)
    Uściski poświąteczne zostawiam :*
    K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna ta broszka. :)
    Śliczne kartki do Ciebie dotarły. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna broszka! Też miałam dużo wzrów w planach do kupienia, wojna wszystko zweryfikowała... Cudne kartki otrzymałaś :-) Cieszę się, że z ręką jest coraz lepiej!
    Uściski i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  11. wszelkiego dobra w Nowym Roku, a brosza zachwycająca:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Broszka rzeczywiście spora, ale może mieć wiele zastosowań przy karnawałowej kreacji. Z tymi dodatkami jest świetna!
    Z nowym rokiem spokoju, pokoju, nieustającej twórczej pasji i dużo zdrówka :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow , cudna ta broszka , duża , nieduża co za różnica , jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy wzór. Oryginalna karnawałowa broszka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyjątkowy wzór, wyjątkowy.
    Mam nadzieję, że karnawał się skończył, więc wrócisz blogować

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.