wtorek, 31 marca 2015

Wielkanocnych kartek ciąg dalszy.

Serdecznie dziękuję za tyle pochwał w kwestii kartek. Ale wygląda na to, że w przyszłym roku muszę zrobić kartki wyłącznie z wybranym przez was zającem.;) W różnych kolorach.
Gosiu, tasiemki są faktycznie z Lidla - w zeszłym roku dostałam prezent obwiązany jedną z nich, wypróbowałam i w tym roku świadomie kupiłam taśmę do wielkanocnych kartek.:) Kruszynko, ja nadal nie tracę nadziei, że kiedyś ci się uda.;) Iskierko, mam nadzieję, że problemy szybko się skończą i będziesz mogła cieszyć się świętami.
Teraz kolejna partia kartek. Dziś zamieszczę już wszystkie pozostałe, choć miałam ochotę podzielić je na trzy części. Jednak sądzę, że przed świętami nie będziemy miały zbyt wiele czasu: ja - żeby pisać posta, wy - żeby go czytać i komentować, pojawię się więc tylko z życzeniami, a teraz prezentacja.:)
Najpierw kartki z jajkami:
Dziękuję Danieli za wzorek, bardzo mi przypadł do gustu i kartka z nim bardzo mi się podoba.
I wszystkie razem.
 Nie mogło zabraknąć kartek 3D:                                                                                                       

























I bibułkowych, bo na inne już czasu zabrakło:

























Z powodu mojej choroby kartki zostały wysłane bardzo późno, ale priorytetem, więc mam nadzieję, że dojdą przed świętami.:)
Tyle na dziś. Do zobaczenia!:))

35 komentarzy:

  1. Promyś - kiedyś się udało to może i jeszcze się uda ;) Jednak nie w tym roku - to jest już pewne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, mi do gustu najbardziej przypadła ta z Kościółkiem....

    OdpowiedzUsuń
  3. Są tak śliczne, że nawet jak dojdą po świętach, to obdarowani będą zachwyceni :). Ja bym była. Faktycznie ten z kościółkiem zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój haft jest naprawdę sliczny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój no 1 to wzorek z jajem i baziami w wersji niebieskiej....super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczne! Niebieska - cudo! Urzekły mnie napisy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyjątkowe są Twoje kartki. Śliczne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poszalałaś z kartkami - brawo !

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki.
    Zdrówka życzę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A jeszcze mam pytanko, gdzie można kupić fizelinę Vliesofix?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Można na allegro, np. tu: http://allegro.pl/vliesofix-bondaweb-flizelina-dwustronnie-klejaca-i5200508336.html albo tu: http://www.hobbycentrum.pl/produkt-inne_BPV_VLIESOFIX_klej_tekstylny_do_przyprasowywania_zelazkiem-HS03-109,62.html albo tu: http://szmatkalatka.pl/Vliesofix_Flizelina_dwustronnie_klejaca_szer90cm-173.html. Najlepiej wpisz nazwę w wyszukiwarkę google i popatrz, jakie ceny są w różnych sklepach. Szczerze przyznam, że nie pamiętam, w którym sklepie ja kupowałam...;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kartki, wspaniałe wzory i bardzo pięknie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kartki! :)) Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  14. I kolejna partia cudnych karteczek!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne wszystkie i nie umiem wybrać, która najładniejsza. Tylko oglądam i podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny zestaw karteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kartki, na pewno ucieszą niejedno oko i serce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne kartki. Bazie i jajco - super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne kartki, perfekcyjne wykonanie !

    OdpowiedzUsuń
  20. Znakomite, śliczne! zwłaszcza te z hafcikami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie kartki przepiękne! Różnorodne techniki i każda super!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie cudowne! Te trzy pierwsze najwspanialsze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne kartki! :)
    Moje też dopiero wczoraj wysłane ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczne karteczki. Dziękuję za słowa otuchy, jestem dobrej myśli ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj, śliczne kartki. Zdrowia życzę. Pozdrowienia śle.

    OdpowiedzUsuń
  26. Te karteczki równie piękne. Po tasiemkę poleciałam do Lidla i też mam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kartki są przepiękne, a jedna z nich wczoraj dotarła do mnie. Pozdrawiam Ilona

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne różnorodne kartki ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne kartki zrobiłaś i jakie różnorodne :).

    Fajny schemat ten z koszyczkiem. Nie znałam go.

    OdpowiedzUsuń
  30. wow! wszystkie są przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniałe karteczki, wszystkie bez wyjątku:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękne karteczki, ja też niektóre wysłałam na ostatnią chwilę

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.