sobota, 3 grudnia 2016

Listopadowa wróżka - odrobinkę spóźniona.

- Ach, ach, jaka piękna! - usłyszałam zachwyty i podniosłam głowę znad haftu.
- Kto, ja? - ucieszyłam się, bo a nuż...
I natychmiast zaczęłam pluć sobie w brodę, bo oderwała się od lusterka i spojrzała na mnie z litością.
- No, wiesz, jakby ci tu powiedzieć... - zaczęła przyglądając mi się uważnie.
- Nie, to już lepiej nie kończ - przerwałam pośpiesznie. - Rozumiem, że zachwycasz się sobą.
- Ach, tak! - rozpromieniła się natychmiast. - Przy okazji, ten strój jest prześliczny i jaki cieplutki, muszę ci podziękować, bo TYM RAZEM miałaś wyczucie chwili...
Oczywiście, musiała mi to wytknąć...
Ale co tam, grunt, że zadowolona i  na dodatek pomachała różdżką, rozsyłając same dobre fluidy - także wam.:)


Swoją drogą przypomniałam sobie o niej dopiero w poniedziałek - nie mówcie jej, że już jest grudzień... ;)

OGŁOSZENIE

Ogłaszam wszem i wobec, że organizatorką TUSAL 2017 została Hania z bloga Rękodzieło Hanulka. Proszę śledzić jej bloga, na pewno do świąt ogłosi zapisy.:)
Co do głosowania na najładniej ozdobiony słoiczek: głosować będą mogły wszystkie chętne blogowiczki, nie tylko te, które brały udział w TUSAL-u.

51 komentarzy:

  1. Ach, ach!!! Cudnista wrózka po raz kolejny! a ten dialog!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne są te wróżki. Wzory zapisałam już dawno, może wreszcie nadejdzie czas na ich wyszycie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę jest piękna - jak wszystkie w tej serii :) Wyszyłam trzy i żałuję, że odpuściłam... może w przyszłym roku do nich wrócę :)

    Potwierdzam - zapisy na TUSAL 2017 już wkrótce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznotka z tej wróżki:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna ślicznotka :) Została już tylko jedna do wyszycia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach ach co za śliczniocha :) przeurocza wróżka

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna dziewczynka :)
    Jeśli można zrezygnować z końcowego konkursu to prosze mnie tam wykreślić :-) Chętnie za to zagłosuję na inne zaprezentowane słoiki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna wróżka w cieplutkim ubranku na które narzekać nie może. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudna wróżka i cudny wstęp...pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodziak z niej. No, z tej wróżki :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  11. To Ty jej też nie mów,że ja powiedziałam ,że jest śliczna ,bo wpadnie w samozachwyt:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna wróżka! Ale ten czas leci...

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna, chociaż po tym wstępie, to się spodziewałam zadartego noska :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wróżka jest fantastyczna. Też ją muszę mieć.
    Oj, może się w końcu skusze na taki Tusal ...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna jest!
    I wspaniały pomysł na prezentację :)
    Już nie mogę się doczekać opowieści grudniowej...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach, co to za czarodziejka z tej wróżki :) Każdy wpada w zachwyt na jej widok :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknota niesamowita, ale skromnością nie grzeszy ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wczoraj pisałam komentarz i chyba wysłałam go w kosmos, bo gdzieś przepadł :(
    Cudne są te wróżki, ja wyhaftowałam tylko cztery i wszystkie powędrowały do "kołderkowa". Chciałabym wyhaftować pozostałe tylko ostatnio bardzo cierpię na "niedoczas".
    A Twoja prezentuje się wspaniale.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mała elegantka :) nic tylko wybrać się na buszowanie po zaspach - strój ma do tego idealny.

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowna wrózka, a dialogiem sie ubawiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna wróżka. Nie moge się doczekać co z nimi zrobisz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna wróżka, jak ten czas szybko leci :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Listopadowa, ale ogacona jak na zimę... :) Ale prawdziwa z niej ślicznotka !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna dziewusia, w tym szaliczku szczególnie mięciutka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mała, magiczna istotka, taka urocza, że ciężko od niej oderwać wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie dziwię się, że zadowolona z siebie. Ma powody!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super hafcik :) Uśmiech sam pojawia się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hihi, ale sobie pogadalyscie ;)
    Promyczku, a może byś się tak za pisanie bajek dla dzieci wzięła? Przyjemnie się czytało Wasza rozmowę ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wróżka robi wrażenie i to nie małe! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ha ha ha dobre! Ciekawe czy zna bajkę o Królewnie Śnieżce i 7 krasnoludkach, tam też była taka jedna co się sobą zachwycała;)))))

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześliczne są te wróżki! Dużo pozytywnej energii wyczarowuje :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.