xxx

xxx
"Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy a Titanic'a profesjonaliści"

czwartek, 9 lutego 2017

Wiosenne candy w Krzyżykowym Szaleństwie.

Na blogu Krzyżykowe Szaleństwo Katarzyna ogłosiła candy - warunkiem było zamieszczenie posta z informacją o nim i odpowiedź na 3 pytania.

1. Na jakiej kanwie najchętniej wyszywasz?
Aida 16 ct lub 18ct, ostatnio najchętniej ecru lub rustico.

2. Jaka muliną najchętniej?
DMC i Anchor.

3. Jakimi technikami oprócz haftu się zajmujesz?
Namiętnie robię kartki, łącząc haft ze scrapowaniem.




Życzcie mi szczęścia! :)

9 komentarzy:

  1. a ja sobie właśnie obiecałam?!,że nie zapiszę się na żadne candy,przynajmniej nie będę wiedziała czy mam pecha czy nie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ale szczęściu trzeba pomagać! Kiedyś przyjdzie!;)

      Usuń
  2. Powodzenia , i też się zapisałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.