czwartek, 23 lutego 2017

Crab Apple - odsłona 3.

Zawzięłam się ostatnimi czasy by skończyć pierwszą stronę mojego HAED-a. Na oko wydawało się, że tak niewiele zostało, ale te pojedyncze krzyżyki potrafią dać w kość. W końcu udało się! Mam pierwszą stronę, przechodzę do drugiej i mam nadzieję, że teraz pójdzie troszkę szybciej. Mąż dał mi termin do jego okrągłych urodzin, czyli mam jeszcze 3 lata - cha, cha, już to widzę.;)
Ale jest co pokazać.:)


Zamierzałam do pokazu wykorzystać Tygrysa, ale oczywiście, skubany, odmówił uciekając w popłochu, zatem zastąpiłam go innym zwierzęciem. W każdym razie w tym miejscu pojawi się kiedyś kot.;)


 No i się pojawił...



Witam barbarkę888 i Jenovię Dżemson.:)
Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję za łaskawe słowa pod adresem kartek - bardzo mnie to motywuje i do robienia, a także do szukania nowych rozwiązań. I to jest zapowiedź...;)
Aga Jarzębinowa - przyznam, że trochę mnie zamurowało... ;)
A teraz do roboty! Druga strona czeka!:)

51 komentarzy:

  1. Oj, ale coś fantastycznego powstaje... Już mi się podoba, te szarości i ta soczysta czerwień - piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW...jaka piękność powstaje :) Zauroczona jestem tym :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo powstaje :-)
    Działaj, Justynko, będziemy Cię motywować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przepraszam raz jeszcze :) Kilka blogów otwartych jednocześnie i zakręciłam się co jest czyje :) Grunt, że szczerze przyznałam, że nutkowe tło mi się bardzo podoba :)
    Boziu, jedna strona....w życiu bym nie powiedziała!Wygląda niesamowicie. Pierwsze zdjęcie- świetny kadr :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie piękny :) Mąż pewnie nie może się doczekać gotowego obrazu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam ten haft! :) Jest cudny i wstyd się przyznać ale u mnie leży już zakurzony na krośnie. Będę podglądać, może mnie natchniesz i wrócę do niego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja Justyna! Jestem pewna że zdążysz do TYCH urodzin 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pięknie kontrastują ze sobą te kolory! Będzie co podziwiać!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe brawo gratuluje! 👏 krzyżyk za krzyżykiem i dasz rade :) to co juz jest prezentuje sie fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Teraz pójdzie jak z górki i do rzeczonych urodzin z pewnością zdążysz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze zdjęcie jest fantastyczne :) postęp widoczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To już jest kawał porządnego haftu! Brawo :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie Ci idzie i do urodzin na pewno zdążydsz:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny będzie, trzymam kciuki za dalsze postępy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jabłka mają niesamowite kolory :)
    Krzyżyk do krzyżyka i ani się obejrzysz a na urodziny obraz będzie gotowy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale się niesamowity haft zapowiada, podziwiam za wytrwałość i pracowitość.

    OdpowiedzUsuń
  17. Powiem tak. Ja w Ciebie wierze. Na pewno Ci się uda dotrzymać terminu. A jakby były jakieś obsuwy to ja z dopingiem jestem gotowa.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jedna strona juz za tobą. Dasz radę z takimi pomocnikami 😃

    OdpowiedzUsuń
  19. Najważniejsze, że krzyżyków przybywa:) Trzymam kciuki za wytrwałość, bo haft będzie piękny!
    Ha i pojawił się zawstydzony kotek:D pewnie podgląda kiedy pojawi się jego podobizna ;-)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Haft już teraz wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Już ta pierwsza strona wygląda świetnie :) Dwa lata niby dużo, ale dla hafciarek czas trzeba mierzyć inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny haft! podziwiam wytrwałość :) trzymam mocno mocno kciuki żebyś zdążyła na czas :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Już widać ,że będzie śliczna praca.

    OdpowiedzUsuń
  24. Już widzę determinacje Justynko.Najważniejsze by sprawiał radość :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Będzie piękny obraz, a ja kibicuję, żebyś do owych urodzin zdążyła ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Będzie wspaniały prezent. Na pewno zdążysz go wyszyć, będę z przyjemnością śledzić postępy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czas jest, ale wiadomo, jak to z haftami bywa ;) Trzymam kciuki, za szybki finał :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne soczyste kolory i pierwsze koty za płoty :) Masz długi termin więc na pewno się wyrobisz, trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  29. Będzie pięknie ... też mi się ogromnie ten wzór podoba, pracuj, pracuj a my będziemy cieszyć oczy :)
    Ciekawość u Tygrysa zwyciężyła... przybył ! :):)

    OdpowiedzUsuń
  30. HAED-czyli,że duży będzie:))ciekawe ile kartek jeszcze przed Tobą?:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapowiada się pięknie. A psiak identyczny jak mojego starszego ukochana maskotka do spania.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniały to będzie haft! Świetnie Ci idzie. Pójdziesz jak burza i na pewno uda Ci się wyrobić w dwa lata :D
    A Tygrysy tak mają, że znikają i pojawiają się, jak same chcą :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Bedzie sliczny HAED!!! A wyszywanie kazdej strony niech bedzie przyjemnoscia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow! To już robi wrażenie! Dwa lata mówisz?

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne jabłusia się pojawiły, podziwiam postępy, przekonaj tygrysa, że przy kolejnej odsłonie nie chciał by się pojawić na zdjęciu. A psia maskotka super. Jak ja Was podziwiam za wyszywanie tych headów.

    OdpowiedzUsuń
  36. Już wygląda znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jestem pełna podziwu, również dla ujęcia pierwszego :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Obraz będzie cudny! Znam go i zazdraszczam:)
    Też mam go na liście "do haftu":) Tylko nie wiem kiedy go zrealizuję:)) Pozostaje mi podziwiać Twój haft i co za tym idzie czekam na kolejną odsłonę:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak widać kot też spogląda z niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wspaniałe postępy:) Jak mi się tęskni za haftem...

    OdpowiedzUsuń
  41. Będzie cudny obraz,wspaniałe postępy.Przestałam już narzucać sobie terminy bo nigdy nic z tego nie wychodzi. Najlepiej jest wyszywać to na co ma się ochotę i w swoim własnym tempie;)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Super efekt już po pierwszej wyszytej stronie :) Pojedyncze krzyżyki to taki mały horror ;) Powodzenia w dalszym wyszywaniu

    OdpowiedzUsuń
  43. W dwa lata na pewno sie wyrobisz :). Bedzie dobrze i pieknie przybywa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam Haedy więc będę CI kibicować z całych sił :) Tworzysz bardzo piękne prace,a Twojego bloga przejrzałam od "dechy do dechy" bardzo się cieszę, że tutaj trafiłam :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne prace tworzysz i karteczki haftem zdobione z poprzednich postów są wprost rewelacyjne i urocze:). Dziękuję za udział w moim candy. Zapraszam wkrótce na wyniki i pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.