poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Kartki BN - kwiecień.


Drogie dziewczyny, serdecznie i z całego serca dziękuję wam za życzenia urodzinowe! Chciałam podziękować każdej z osobna pod poprzednim postem i nawet zaczęłam, ale gdy zajrzałam ponownie, było juz tyle komentarzy, że wiedziałam, iż się nie wyrobię... Ale bardzo sobie cenię każdą z was i wasze słowa, na pewno to wiecie.:) Agulku, super, że razem świętujemy, ale chyba nie tego samego dnia? A może jednak?:)
A w zabawie u Uli w tym miesiącu bardzo lajtowo - chodziło o stworzenie kartki wg mapki.


Co mnie bardzo ucieszyło, bo już od dawna miałam zakusy na pewien wzorek z serii babeczkowej i taka też kartka powstała.


Mam jeszcze dwa wzory tego typu... ;) Ale już nie zdążyłam ich wyszyć w tym miesiącu.

38 komentarzy:

  1. Ale śliczną karteczkę zrobiłaś. ..śliczny jest ten hafcik. ...no urocza kartka:-)
    A co do urodzin to ja miałam 21:-):-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołączam się do życzeń! Wszystkiego najlepszego!^^
    Kartka fajna, uwielbiam motyw babeczek, w ogóle kocham lata design lat 50tych. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! Jakość z najwyższej półki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna kolejna karteczka:) u nas wczoraj trochę śniegu pojawiło się tu i ówdzie, więc wpisujesz się Justynko w klimat ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetny babeczkowy reniferek! Buzia sama się do niego śmieje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka i jakie piękne detale. Te "dyndałki" z boku są takie urocze. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka przepiękna, każdy detal :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka, każdy szczegół dopracowany ! Super !

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka! Świetny miałaś na nią pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny renifer :) Cudowna kartka i to srebrne obramowanie - wow :) Super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te Twoje karteczki, ja dopiero stawiam pierwsze kroki w karteczkowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka Ty pomysłowa jesteś!!! I sam hafcik i sposób oprawy, i detale kartki... miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna kartka z bardzo uroczym hafcikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna 😊 kartka! Bardzo mi sie podoba 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna kartka powstała, Ten wzorek jest super,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Hafcik jest REWELACYJNY:) Piękną karteczkę z niego stworzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  17. super karteczka fajny zabawny hafcik

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Twoje haftowane kartki :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  19. Karteczka na słodko. Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna słodka karteczka :) Świetna interpretacja :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przeurocza karteczka!, przeurooocza!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny hafcik wypatrzyłaś, wykonanie na medal , jak zawsze u Ciebie dokładność i estetyka w 200%. Moja Droga przyjeżdźaj do Łodzi, zawsze mogę byc Twoim przewodnikiem. Zapraszam i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Karteczka pierwsza klasa. Super. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przesliczna, wyrazista karteczka...i ten pięknie dobrany hafcik :)
    Trwam w zachwycie!
    Pozdrawiam ciepło:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze nie spotkałam się z tym wzorem, jest słodki:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna karteczka, ten renifer jest słodki, a zamkniecie go w śnieżnej kuli było kapitalnym pomysłem, cudne są te wisioreczki z boku kartki. Całość komponuje się bosko!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.