czwartek, 27 kwietnia 2017

Kartki przez cały rok - kwiecień.

W tym miesiącu kolejna projektantka - Czarna Dama - zaproponowała następujące wytyczne:


Przy czym obowiązkowe są kartka bożonarodzeniowa i okolicznościowa z misiem, wielkanocna zaś wymiennie z komunijną. W kwietniu u mnie taki zestaw:

Mój pierwszy, jeszcze nieporadny, shaker box. :)


Szopek nigdy za dużo. ;)


Miś maleńki, ale podbił moje serce.
I wymagany kolaż.


Napisy pochodzą od Creative Hobby i z bloga Unique Cards (autorka Teo).

Życzę wam udanego majowego weekendu! :)

45 komentarzy:

  1. Karteczka z misiem wygląda bardzo ciekawie a sam miś uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczki! jajo kolorowe i wiosenne ale misiu górą, uwielbiam połączenie czerwieni z beżami

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki jak zwykle piękne :) Tym razem moje serce podbił misio :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zestaw karteczek! Shaker box jak dla mnie w Twoim wykonaniu to mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie karteczki prześliczne, kula mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już wiesz, że idziesz jak burza z tymi malutkimi haftami! ;) Kartki to jednak Twój robótkowy raj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki, a misiek super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super karteczki. Świetny ten shaker box. ..ja od dawna mam ochotę spróbować ale wciąż mam obawy czy dam radę. ..Twój wyszedł pięknie:-)
    Haftowana szopka tez jest bardzo urokliwa:-)
    Całość pięknie się prezentuje:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle piękne karteczki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki, ten misiu cudny:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. I jak podobała Ci się praca nad shaker boxem? Ciężko ogarnąć te drobinki? Bo efekt bardzo fajny - takie spadające gwiazdy nad żłóbkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyklejają się, łobuzy...;) Ale już poznałam inny sposób łączenia, więc następny shaker pójdzie lepiej, taką mam nadzieję.:)

      Usuń
  12. Promyczku cieszę się, że znowu mogę podziwiać Twoje kartki. Świetnie Ci poszło z tematami shaker wyszedł rewelacyjnie , hafcik z szopką piękny a malutki miś jest słodziutki. Bardzo fajnie wyszła tez kartka z jajem .
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyszedł Ci ten shaker :) A kartka z króliczkiem jest w ślicznych, wiosennych kolorach :) Piękne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kartki. Moim faworytem jest kartka z szopką - bardzo takie lubię :) pozdrawiam i również życzę udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No, no! Śliczne kartki! Maleńki miś jest bardzo słodziutki. Nie boisz się nowości, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ktoś będzie miał przyjemne urodziny, gdy dostanie życzenia na karteczce z misiem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne karteczki, też mam ochotę spróbować zrobić shaker, chyba się odważę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super karteczki i takie różnorodne..

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna kolekcja kartek. Haftowana szopka mój nr 1.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super kartki zrobiłaś :).

    Miś rzeczywiście maleńki ale urokliwy :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kartki, Justynko!
    Śliczny hafcik ze żłóbkiem i bardzo udany shaker box :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne są , tak jak zawsze. Pozdrawiam i calusy posyłam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne kartki :) Udanej majówki życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Justynka, sorki za ten test u góry, ale ze 4 razy próbowałam napisać komentarz i mnie wywalało :)
    A pisałam, że dawno mnie nie było, ale Ty nadal zachwycasz swoją kreatywnością w tworzeniu kartek. Wszystkie piękne!
    Lecę szukać postu o postępach w kociaku. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne kartki, a miś uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow! Cudowne kartki! Najbardziej podoba mi się ta czerwona z miśkiem. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie karteczki bardzo efektowne! Budzą mój podziw :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie są śliczne ale masz rację jeżeli chodzi o misia - faktycznie malutki słodziak.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten miś jest taki rozkoszny :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie kartki są cudowne, a miś wymiata :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.