niedziela, 20 maja 2018

Kartki na zamówienie.


Jakoś tak do tej pory było, że kartki robiłam na wyzwania i prywatnie dla rodziny i znajomych. Ostatnio jednak dostałam zamówienie na konkretne kartki: z okazji I Komunii Świętej i z okazji ślubu. Jedna szła dla obcej mi osoby, więc nie dziwcie się że ogarnął mnie stres. Postanowiłam jednak sprostać wyzwaniu.
Ponieważ do tej pory nie robiłam kartki z okazji komunii, zwróciłam się z prośbą o pomoc do Violi, która takie karteczki robi, nie przerywając snu.;) Viola przysłała mi parę odpowiednich scrapek i zgodziła się, abym zainspirowała się jedną  z jej prac. I tak powstało to, co następuje:
Przy okazji zrobiłam coś nowego, czyli kartkę parawanową. Świetnie się ją robi.:)

Stempelek poniżej pochodzi ze strony Stemplove (autorka: Judi Judyta).

Kolejna kartka z okazji ślubu powstała na zamówienie mojej kuzynki.


Kartki się spodobały, a to najważniejsze.:) Niestety,  nie pasują do żadnego z wyzwań, ale taką miałam wizję, a z wizją nie należy walczyć.;)
Piękna pogoda dzisiaj - mam nadzieję, że u was też. Siedzę na balkonie, piszę post  i obserwuję jaskółeczki. Mamy gniazdko nad oknem, a w nim siedzi mama na jajeczkach. Tata natomiast lata jak z pieprzem i dokarmia ją.:) Wokół śpiewają ptaki... Jest super. Miłego dnia!:)

26 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę Justynko, że zainspirowałaś się moją kartką, wyszło cudnie, a ślubna równie cudna, mam do zrobienia jedną to tym razem może ja się zainspiruję również :) Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki. Podziwiam za ich wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki, obie zachwycają swoją urodą. U mnie pogoda też w miarę choć mogłoby być cieplej. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne karteczki, mają coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki obie.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! Ogromnie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki, bardzo pasują do okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Są przepiękne i nie dziwię się, że się spodobały. Masz talent w łapkach. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne kartki zrobiłaś! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. No i śliczności powstały! Nie taki diabeł straszny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Justynko, zachwycające kartki. Parawanik wyszedł Ci wspaniale.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne karteczki zrobiłaś :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Wytworne, z klasą :-)
    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne, delikatne kartki zrobiłaś. Ja nie lubię robić kartek na zamówienie "pod dyktando". Dla kogoś robię bardzo rzadko.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne i pełne elegancji karteczki zrobiłaś, a takimi można się tylko zachwycać! Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe karteczki stworzyłaś! Normalnie oczu oderwać nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne prace,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna karta parawanowa :-)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniale sobie poradziłaś z wyzwaniem, Justynko!
    Karteczki są urocze, delikatne i eleganckie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miło się ogląda takie piękne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudoqne kartki ;) na pewno obdarowanym sie spodobaly :) ach jaskółki ptaszki mojego dziecinstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne kartki zrobiłaś :).

    Justynko jeśli chodzi o Tatry Słowackie, to rzeczywiście mieliśmy dużo szczęścia z dobrą widocznością. W jeden dzień było chłodno i popadał deszcz, to na drugi dzień widzieliśmy nawet, gdzie dopadało śniegu :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Obie kartki są piękne. Świetnie sobie poradziłaś z zadaniem moja droga :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.