niedziela, 27 maja 2018

Kartki przez cały rok - maj oraz Wielkanocne Kartkowanie u Magos.

Dziewczyny, dziękuję z całego serca za wasze opinie na temat ostatnich kartek, z drżeniem serca na nie czekałam. Na pewno powstaną jeszcze kartki parawanowe, bo wdzięczne są w robocie i efektowne zarazem.:)
Tymczasem zostały mi jeszcze dwa wyzwania i oba załatwię za jednym zamachem.
U Ani tym razem gościnna projektantka, czyli Sylwia - Ruda Mama. A takie tematy nam zaproponowała:


Najpierw wybrałam Dzień Matki i serca z dżetami.


Nie wiem, czy widzicie dżety, bo dosyć jasne - są środkami białych kwiatuszków.:)
A potem w moje ręce wpadła grafika z kalendarza, gdzie było dużo fioletu i machnęłam taką urodzinowo-imieninową, a może na inną okazję:


Kolejne wyzwanie to kartka wielkanocna u Magos, na której to kartce miała się znaleźć  pisanka.


No to dodałam zajączka (a nawet dwa), na pisankach są kwiatki i tak mam kartkę na oba wyzwania.:)


I kolaż dla Ani:


Teraz to już definitywnie wracam do kota. Pa!:)


23 komentarze:

  1. Justynko, piękne, pełne uroku kartki. Wspaniale zakomponowałaś tą grafikę z kalendarza.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie przepiękne, ale ta na dzień mamy naj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne kartki, najbardziej spodobała mi się ta na Dzień Matki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne karteczki:)
    Moje serce skradła najbardziej ta z grafiką z kalendarza:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są śliczne, ale tak jak i Dziewczynom, mi również najbardziej spodobała się ta na Dzień Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko cudne te Twoje karteczki . Ta w serduszka podoba mi się najbardziej , ale i pozostałe dwie są extra.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają Twoje kartki. Starannie wykonane, śliczne! Widać, że zadbałaś o każdy szczegół.

    OdpowiedzUsuń
  8. No powiem albo napiszę, że tę co machnęłaś z kalendarza jest świetna :d

    OdpowiedzUsuń
  9. Super karteczki. Chyba dla mamy najfajniejsza, ale przecież inaczej być nie mogło. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne kartki ;) ta fioletowa wymiata. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kartki, Justynko!
    Cudnie prezentuje się ten różany bukiecik dla Mamy :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczki rewelacja :D Uwielbiam oglądać postępy w Twoim kocurku więc czekam niecierpliwie na kolejną odsłonę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kartki zrobiłaś :).

    Jeśli jest możliwość, to też lubię łączyć wyzwania kartkowe :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczki są super!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie Twoje karteczki są piękne, ale ta na Dzień matki przecudowna! :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kartki Justynko:) Masz talent do wyczarowywania czegoś wspaniałego z niczego.

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne karteczki Promyku:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne a zwłaszcza serduszkowa to moja faworytka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kartka z okazji Dnia Matki - idealna! :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.