wtorek, 12 czerwca 2018

Kartki przez cały rok - czerwiec.

Gdyby nie zabawy kartkowe, mój blog zarósłby powoli pajęczyną. Nie mam kiedy wyszywać (no, chyba że maleństwa na karteczki), HAED powstaje baaardzo powoli, bo patrz wyżej... Mam wrażenie, że robi się nudno...
No, trudno. Otrząsam się i zamieszczam to, co mam. A żeby mój blog nie musiał zmieniać nazwy, zacznę od hafcika, który zamierzam umieścić na ślubnej kartce dla mojego siostrzeńca i chrześniaka jednocześnie. Oboje młodzi mieszkają w Anglii, stąd taki a nie inny pojazd:


Karteczka wkrótce.:)
To teraz z czystym sumieniem przechodzę do kartek wykonanych na zabawę u Ani Iwańskiej. Ku mojej radości Ania się pomyliła i zamiast liftu dała bingo - a tam wytyczne, które bardzo mi przypasowały do zamówionych przez przyjaciółkę kartek ślubnych.


Nie trzeba było trzymać się linii, wystarczyło wybrać po 3 wytyczne na kartkę. Oto moje realizacje:


Papier w kwiaty, format DL, napis wieloczłonowy.

Biała baza, napis wieloczłonowy, papier w kwiaty.
Gdzie ten papier, zapytacie? A tu:


I kolaż dla Ani:


Stemple, które wykorzystałam przy produkcji kartek pochodzą od Digi Stemple, a wykonane zostały przez Martę Szymańską, a stempelek na odwrocie przez JudiJudytę.:)

27 komentarzy:

  1. Fantastyczne kartki, szczególnie zachwyciła mnie ta pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te scrapowe kartki. To teraz jeszcze się zmobilizuj i wykończ tę ze ślicznym angielskim hafcikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haft śliczny:)czekam na gotową kartkę:)mam nadzieję,że się pochwalisz:))
    Dni są takie piękne,że szkoda czasu na siedzenie przy kompie,więc jesteś absolutnie rozgrzeszona tutejszym niebytem:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Promyczku nie martw się brakiem czasu , wszystkie teraz tak mamy , tym bardziej się ciesze że udało Ci się zrobić tak szybko czerwcowe kartki . Obie ślubne są cudne a hafcik na ślubną w wydaniu angielskim świetny.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Justynka i u mnie pająk zamieszkał...nie wiem co się dzieje z tym czasem, zegary oszalały. Za to piękny masz ślubny hafcik i niezwykle delikatne karteczki :) Rób w swoim tempie i chwal się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny hafcik i bardzo udane karteczki. Podobają mi się. I u mnie mniej zapału i czasu na robótki. Przy takiej pogodzie i perspektywie wakacji....nic się nie chce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Justynko, kartki są przepiękne. Ślubny haft w angielski stylu - cudo!
    A czasu chyba ostatnio wszystkim brakuje.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki :) Fantastyczny ten tekst o rękodziele!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne karteczki i hafcik śliczny! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne karteczki :) a pomysł na haft jest super!!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, przepiękne karteczki stworzyłaś, super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczne kartki! a hafcik jak najbardziej trafiony na ślubną pamiątkę:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wooow! Cudne karteczki :) fajnie Ci wyszedł ten skladak ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. haft fantastyczny a karteczki to wiesz, że cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Karteczki rewelacyjne, a hafcik przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiekne karteczki,u mnie też krucho z czasem,ale jakoś daję radę :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślubna karteczka rewelacyjna!!!!A i pozostałe są piękne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślubna karteczka - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ cudne karteczki :)
    Urzekły mnie bardzo :)
    Miło pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać,że hafcik z parą nowożeńców przy czerwonym autobusie REWELACJA :)

      Usuń
  20. Świetny hafcik, a kartki jak zawsze pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń
  21. BARDZO FAJNY TEMATYCZNY HAFCIK z Młodą Parą. To się nazywa personalizacja! :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.