niedziela, 15 lipca 2018

Kartki BN - lipiec.

Ufff! Skończyłam pracę nad rekrutacją i zaczęłam urlop. Mam nadzieję, że wreszcie będę miała czas, żeby napisać posty, odwiedzić wasze blogi, zobaczyć, jakie cuda robicie, pozostawić komentarze... :)
Tymczasem w wolnych chwilach, które łapałam wieczorem, siedząc przed TV i oglądając mecze (może powinnam napisać, że bardziej słuchając;)), wyszywałam HAED-a. Powoli acz nieustępliwie próbuję skończyć kolejną stronę. Czy się uda przed naszym wyjazdem, który nastąpi pod koniec lipca? Trzymajcie kciuki. Aby jednak nie wypaść z obiegu dziś machnęłam kartkę na wyzwanie u Uli - wg następującej mapki.

A oto moja realizacja:

Nieco inne ujęcie:

Nie mogłam się zdecydować.;)
Dziękuję za pochwały albumu. Starałam się...)
Lecę na mecz finałowy. Wakacyjne uściski przesyłam!:)

22 komentarze:

  1. Ale super kartka! Świetny pomysł na tagi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka! Szczęściara z Ciebie, mnie w wakacje pewnie urlop ominie, może odkuję sobie w październiku, może :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny miałaś pomysł wykorzystując wykrojniki do tagów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, Justynko. Jakie niezwykłe, urocze tagi!
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowo to zrobiłaś,super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka pierwsza klasa :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna taka cukierkowa kartka :) Czymże byłby blogowy swiat bez Twoich kartek, dobrze że nie wypadasz z obiegu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka udana jak zwykle.
    Życzę udanego urlopu.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mapka posłużyła do stworzenia przepięknej kartki. Wielkie brawa!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  10. Justynko, kartka bardzo pięknie Ci wyszła, fajne, wycięte wzory na tagach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kartka, bardzo pomysłowe tagi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczka idealne! Się mnie bardzo podoba!
    Pozdrawiam upalnie

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zinterpretowałaś mapkę!śliczne i pomysłowe te tagi:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Pomysłowe tagi! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna kompozycja, a taki są urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  16. O woow ;) cudowna karteczka ;) swietne wykrojniki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Karteczka pomysłowa i śliczna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Super karteczka :) świetne papiery :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.