niedziela, 22 lipca 2018

Kartki przez cały rok - lipiec oraz Wielkanocne Kartkowanie u Magos.

No, dobrze, dziewczynki, raczej nie ma szans, żebym przed wyjazdem zdążyła zaprezentować kolejną stronę HAED-a, ale kartki w zabawie lipcowej muszę. Ze względów czasowych postanowiłam połączyć dwie zabawy. Po czym rzucam się w wir przygotowań do wyjazdu.:)
Żeby zachęcić was do odwiedzin, prezentuję na początek zdjęcie takiego cudnego maluszka...


Na początek zasady zabawy u Ani. Przez dwa letnie miesiące liftujemy wybrane przez Anię kartki. Wystarczy jedna. To moje pierwsze liftowanie, mam nadzieję, że takie jak trzeba.


 W tym miesiącu zliftowałam dwie, obie wielkanocne.
Moja kartka.

Grafika pochodzi z darmowej strony Pixabay.

 Kartka wzór autorstwa Oli.


Moja kartka.


Kartka wzór autorstwa Lidzi.


A ponieważ u Magos wyznacznikiem był baranek/owieczka:


obie kartki zgłaszam na w/w wyzwanie.
I kolaż dla obu dziewczyn.


 Dziękuję za wszystkie miłe słowa dotyczące kartki z tagami. Kiedy zobaczyłam mapkę, od razu wiedziałam, że wykorzystam te wykrojniki:


Pozdrawiam! I do zobaczenia po powrocie!:)

24 komentarze:

  1. Na Twoje kartki patrzy się z wielką przyjemnością. No i wybierasz zawsze przesliczne wzorki do nich. Od owieczki nie można oderwać oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki, brawo. Udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Owieczka jest niska ☺i kartka wyszła piękne ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne lifty :) I ten haftowany baranek.. jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie kartki śliczne. Haftowana owieczka słodka.
    Miłego Wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezmiennie urocze! Wykonałaś zadanie koncertowo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki, choć ta z haftowanym barankiem podoba mi się bardziej . Miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki z cudownymi wzorami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko, piękne karteczki. Maluszek skradł moje serce:)
    Udanego wyjazdu.

    OdpowiedzUsuń
  10. To na początku życzę udanego urlopu, oby pogoda dopisała.
    Jeżeli chodzi o lifty to są świetne oba. Uroczy ten hafcik z barankiem i świetny pomysł z tymi paskami na deskach.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartki prześliczne wszystkie ale ta z haftowaną owieczką naj ... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne lifty Justynko :) - obie karteczki bardzo mi się podobają.
    Liftowałyśmy tę samą kartkę.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego wypoczynku :))

    OdpowiedzUsuń

  13. Śliczne karteczki,widzę za na niektórych wykorzystałaś różne papierki ,też tak czasami robię nic nie wyrzucam.

    OdpowiedzUsuń
  14. pomieszanie z poplątaniem - u Ciebie nie można się nudzić Justynko - cztery pory roku!
    urocze baranki!
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładne prace.....Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne karteczki ale ten baranek jest po prostu obledny ;) swietnie wyszedl ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękności te Twoje karteczki :)
    Wypocznij na maksa!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne karteczki. Baranek żądzi:)
    Pozdrawiam i życzę miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  19. Karteczki pełne wdzięku. Udanego leniuchowania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne kartki stworzyłaś, udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.