wtorek, 21 sierpnia 2018

Kartki BN - sierpień i Wielkanocne Kartkowanie u Magos.

Jak fajnie się czytało wasze wspomnienia z Chorwacji w komentarzach: nie wiem, jak wy, ale my z moim ślubnym planujemy jechać tam jeszcze raz. Bo jak to mówią: do trzech razy sztuka!;) Dziękuję za pochwały kartki, a mąż dziękuje za pochwały zdjęć z wakacji, bo to głównie on je robił.;)
Dziś pokaz kartek w dwóch zabawach, bo to i sierpień się kończy, a jeszcze jest jedna karteczka do pokazania - ale to dopiero mogę w przyszłym tygodniu. A będzie też HAED - skończyłam bowiem kolejną stronę.:)
A na razie jak w zapowiedzi: kartki w zabawie u Uli i u Magos.
Wytyczne sierpniowe u Uli były następujące:

A oto moja realizacja: nic oryginalnego, obowiązkowe kwiaty to gwiazdy betlejemskie.


Magos natomiast zażyczyła sobie kurczaczka.


Dla odmiany zrobiłam twisted easel card. I oto ona w dwóch odsłonach: przed rozłożeniem i po.

Do miłego!:)

28 komentarzy:

  1. Świetne kartki :) Renifer jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne karteczki, a renifercio jest uroczy:-)))
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kartki.
    Tak składanej jeszcze nie robiłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kartki zwłaszcza ta składana powaliła mmie na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki renifer, piękna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te haftowane maluszki świąteczne. Reniferek bije wszystko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Haftowana karteczka z reniferem urocza.Karteczka z kurczakami te z mi się podoba. Lubię taką formę kartki, zrobiłam kilka.
    Piękne zdjęcia z poprzedniego wpisu przypominają mi mój pobyt w Chorwacji 3 lata temu. Było pięknie.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wpasowałaś hafcik :) Całość robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki jak zawsze perfekcyjne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna karteczki zrobiłaś,ta druga bardzo ciekawie się prezentuje :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne obie kartki, ale reniferek jak dla mnie wymiata. jest świetny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczności - zresztą u Ciebie to już norma :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe karteczki, Justynko!
    Szczerze podziwiam takie fikuśne formy, bo ja ciągle boję się spróbować...
    Serdeczności przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne karteczki! Lelonek rozbawił mnie do łez i oczywiście skradł me serducho!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne karteczki zrobiłaś Justynko :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Justynko, bardzo ładne karteczki. Śliczny ten haft z reniferkiem a easel wygląda super.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta reniferkowa boska ostatnio zatęskniłam za karteczkami z haftem :), a tu druga świetna muszę w końcu zrobić takiego składaczka :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna haftowana karteczka i uroczy kurczakos:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny hafcik na pierwszej kartce:) Piękne kartki zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podobają takie składane karteczki, a raczej rozkładane trzeba by było rzec. Reniferek uroczy. Piękne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Czadowa ta skladana kartka! Ekstra pomysl :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne, cudne karteczki! Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wielkanocna kartka wymiata! Podoba mi się ta forma ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Karteczki super.Renifer powoduje uśmiech. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki uroczy reniferek!!! Cudna!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.