środa, 15 sierpnia 2018

Ślubna kartka i migawki z wyjazdu.

Witajcie moje drogie po bardzo długiej, jak na mnie, przerwie! Jestem już w kraju od ponad tygodnia, ale nadal nie mogę się zabrać do wielu rzeczy. Chorwacja po 4 -letniej przerwie okazała się nadal piękna, przyjazna i gorąca. I utwierdziłam się w przekonaniu, że nadal ją kocham. :)
Ale to, że mnie nie było, nie znaczy, że nic nie robię - kończę stronę HAED-a (końcówka bardzo pikselowata, więc trochę schodzi), wyszyłam drobiazg na prezent, zrobiłam kartkę ślubną, a jeszcze mnie czeka urodzinowa - wszystko jednak do tej pory było w trakcie roboty, nic skończonego. Dopiero teraz mogę się pochwalić ukończoną kartką ślubną dla mojego chrześniaka, którego ślub tuż, tuż.
Pamiętacie haft z angielskim autobusem?


Spodobała mi się ta forma składaczka. Po złożenia wygląda jak normalna kwadratowa kartka, a jak się postawi, wygląda super.






I na zakończenie parę zdjęć z wyjazdu: kto chce, ogląda, kto nie, nie ma musu.;)

Plaża w Tribunj

Trogir

Trogir - most łączący go z wyspą Ciovo.

Split - fragment pałacu Dioklecjana.
I w nagrodę dla tych, które dotrwały do tego miejsca - ja. ;)

Zadar.

Zadar.
Do miłego! :)

21 komentarzy:

  1. Szalenie podobają mi się te składane kartki :)
    Piękne zdjęcia. Jedynie w Tribunj nie byłam ale w Splicie, Zadarze i Trogirze byłam i bardzo miło wspominam te miasta. Dwa razy byliśmy na Ciovo ale wtedy dopiero zaczynali budować ten drugi most. Pamiętam jak staliśmy w korkach, żeby dostać się do Trogiru.

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko, miałaś wspaniałe wakacje. Zdjęcia są piękne. A kartka - składaczek to sam urok.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny składaczek z rewelacyjnym hafcikiem.
    Chorwacja zawsze jest ciepła i urokliwa. Trogir zrobił na mnie ogromne wrażenie. Można tam znaleźć wiele urokliwych miejsc.Najważniejsze, ze wakacje udane :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna kartka ☺ a widoki z wakacji super

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo udany wyjazd :) Niech ta miłość trwa!
    Piękna kartka, po rozłożeniu robi wrażenie. Miło Cię widzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kartka z pięknym haftem!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia. Widać dobry fotograf je robil. Kartka fantastyczna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Justynko miło Cie zobaczyć :-)
    Chorwacja to cudny kraj a przede mną objazdowa wycieczka na którą już się doczekać nie mogę !.
    Kartka super , lubię ta formę składaczka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczka-składaczek przepiękna. Widoki z Chorwacji równie cudne. Przez Chorwację tylko przejeżdżałam więc zbyt wiele jej uroków nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka jest fenomenalna! :)
    Zdjęcia zaś wyjątkowo piękne, potwierdzają, że wyjazd był udany :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hafcik na kartce bardzo fajny...

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka jest fantastyczna i to składanie - super! A wakacje widać, że udane :) i moje ulubione palemki są ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastyczna kartka i super zdjęcia! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia, a karteczka wspaniała!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Karteczka jest przepiękna.
    Tylko pozazdrościć udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chorwacja nadal piekna ;) mam nadzieje ze wypoczelas. Piekna karteczka slubna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, kartka rewelacyjna. Pięknie wygląda :)
    Zdjęcia super, Widać ,że urlop udany :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. karteczka cudna a wyjazd widać udany cudne miejsca:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super pomysłowa kartka z cudnym haftem. Zdjęcia z wakacji śliczne - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie byłam w Chorwacji, muszę się wybrać, bo wszyscy sobie chwalą. Kartka ślubna jest ekstra, piękny wzór, i te dodatki, jeszcze Ty tak ślicznie je wykończasz. Cudo.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.