wtorek, 11 września 2018

Kartki BN - wrzesień.

Wasze komentarze zagrzały mnie do boju: w związku z tym, jeśli chodzi o hafty, cały czas wyszywam następną stronę mojego HAED-a. Chciałabym już dojść do kota... :) Oczywiście wiąże się to z pewną posuchą hafciarską na blogu, ale mam nadzieję, że mi wybaczycie.
Od czasu do czasu jednak muszę się oderwać od haftu, bo zabawy kartkowe trwają nadal, a ja lubię się wywiązywać z zobowiązań. Dzisiaj zatem kartka bożonarodzeniowa w zabawie u Uli.
Kiedy zobaczyłam mapkę i jej realizację, miałam zupełnie inne skojarzenia, co do jednego elementu niż autorka mapki - ale przecież o to chodzi, by mapka była inspiracją, prawda?:)

Darmowa grafika pochodzi ze strony Pixabay.


A tu mapka:
Te rurki od razu skojarzyły mi się ze świecami i ta wizja nie chciała mnie opuścić.;)
A tu jeszcze raz prezentacja kartki w innym oświetleniu.


A teraz przyznam wam się, że korci mnie jeden mały hafcik na kartkę w kolejnej zabawie - chyba trzeba będzie się oderwać od kotka... :)

22 komentarze:

  1. No extra jest , skojarzenie jak najbardziej właściwe , też mi gdzieś "błyskały" to świece ,ale jak siadłam do robienia wpadły mi w łapki rureczki :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna interpretacja mapki! No ja się właśnie zastanawiam czym zastąpić te słomki papierowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój pomysł na kartkę wg mapki jest świetny !

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko, rewelacyjna interpretacja mapki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna interpretacja, wszystko ładnie się ze sobą łączy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna interpretacja, od karteczki bije czar;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kartka. A ten obrazek to kojarzy mi się z dzieciństwem. Bardzo pozytywne wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna karteczka i gustowna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny pomysl ze świecami. Kartka jest przepiękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna interpretacja mapki! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kartka :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudnie "przerobiłaś" tę mapkę. Karteczka jest urocza. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się pomysł ze świecami! :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.