sobota, 29 września 2018

Wielkanocne Kartkowanie u Magos - wrzesień.

Zostały tylko dwa dni na pokaz kartki w w/w wyzwaniu - ale udało się, zdążyłam! A to wszystko przez to, że uparłam się, by ta kartka była z hafcikiem. Ambitnie, bo znaleźć hafcik z Jezusem... Oto wytyczne:


Dlatego zapytałam Magos, czy musi być postać Jezusa, czy mogą też być jego symbole lub atrybuty - Magos wielkodusznie wyraziła zgodę na symbole. I tym sposobem wreszcie wykorzystałam wzorek naszej blogowej koleżanki Danieli. A całą kartka prezentuje się tak:


Nawiasem mówiąc ta karteczka pasowałaby też na wyzwanie u Ani: są kropki, szydełkowe kwiatki, stempel i warstwy... Ale już nie będę kombinować.:)
Cieszę się ogromnie, że podobała wam się kartka z poprzedniego postu: bo mnie również.;) A robiło mi się ją genialnie, szybko i sprawnie. Cały projekt miałam najpierw w głowie. Chciałabym żeby wszystkie kartki tak powstawały.;)
Udanego weekendu wam życzę!:)

16 komentarzy:

  1. A ja się tak męczyłam... tyle się naszukałam wzorów z Jezusem... Spryciula z Ciebie. Kartka wyszła ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He,he, to dlatego, że ten wzorek miałam w swoich zasobach i skojarzenie przyszło samo. Ale za to twoja kartka jest super.:)

      Usuń
  2. Fantastyczna kartka! W świetny sposób wybrnęłaś z tym haftem. A ja się tyle naszukałam wzoru z Jezusem... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To się nazywa pomysłowość!:) Pięknie wybrnęłaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście nie spotkałam się jeszcze z małym haftem Jezusa. Takim na kartki, może kiedyś ktoś zrobi :).

    Ty super wybrnęłaś z wyzwania :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wybrnęłaś z sytuacji :) Karteczka super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to w ogóle mam wrażenie, że brakuje typowo religijnych wzorów na kartki świąteczne, wszędzie tylko bombki/choinki lub jajka/zajączki. Dlatego Twoja kartka niezmierni mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna kartka i hafcik cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo gustowna kartka
    Haft wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo gustowna kartka
    Haft wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna karteczka, a hafcik prześliczny! pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Justynko, piękna jest Twoja kartka i śliczny ten haft.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna karteczka :) kolorystyka jest bajeczna.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.