wtorek, 27 listopada 2018

A sponsorem tego posta jest kolor zielony czyli kartki przez cały rok -listopad.


 Widzę, że w kwestii odpowiadania na komentarze mamy takie samo zdanie, co mnie uspokoiło i ucieszyło. Cieszę się też, że spodobał wam się kurczaczek i moja interpretacja - jestem niezmiernie podbudowana, a KasiaS. i Iskierka to już nadęły moje ego do ogromnych rozmiarów .;)
I przyszedł czas na zabawę u Ani, czyli wróciliśmy do bingo. Dla wyjaśnienia: z tabeli trzeba wybrać minimum trzy wytyczne, niekoniecznie wzdłuż jednej linii, które to wytyczne mają się znaleźć na kartce.


W tej zabawie postanowiłam zgłosić dwie kartki - jedną wam już pokazywałam w zabawie u Uli, ale tu też mi przypasowała.


Jak widzicie są tu trzy wytyczne w jednej linii: ptaszek, gałązka świerkowa i zielony - wszystko w hafcie.:) A i jeszcze jedną wytyczną mogłabym podać, czyli biały.
Druga kartka to wytyczne nie po kolei:


A są to: zielony (ulubiony kolor przyjaciółki, do której trafiła kartka), róża i imię (no i biały).
Jak widzicie, tym razem zieleń rządzi.;)
Na zakończenie kolaż dla Ani:

W tym miesiącu to już wszystko - kot czeka;) Ale w następnym być może chwycę za szydełko... Zdziwione? Po prostu święta!:)

32 komentarze:

  1. Śliczne obie karteczki! Ptaszoreka po prostu wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie kartki rewelacyjne, ptaszorka już podziwiałam a ta druga z różami też mi się bardzo spodobała. Podziwiam niezmiennie Twoją perfekcję i staranność w wykonaniu, ale hafciarki to chyba wszystkie tak mają, wszak krzyżyki muszą być równiutkie :-)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie karteczki piękne. Ptaszka i ja widziałam wcześniej. Karteczka z różami zachwyciła mnie swoją nietypową formą. Takie cięcie i wygięcie kartki dało świetny efekt.Lubię jak w kompozycji coś się dzieje. Osobiście zielonego koloru w ubiorach nie lubię i nic nie noszę. Ale w kartkach jak najbardziej, podoba mi się i często stosuję. Pozdrawiam ciepło. U nas lekki mrozik i trochę zabieliło się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ptaszek prześliczny. Karteczki obie przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ptaszek na bakier :D Uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ptaszor wymiata :), ale ta druga kartka jest cudna, prześliczna forma z tymi wygięcia, kiedyś widziałam podobna muszę się zainspirować :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie się zazieleniło u Ciebie! Karteczki są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne kartki, ale ta z ptaszorem jest po prostu rewelacyjna :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ptaszorek rządzi, ale druga kartka też piękna i w bardzo ciekawej formie podana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie kartki są świetne, Justynko, ale ta z ptaszkiem to naprawdę rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wykonałaś te karteczki. Niezmiennie podziwiam i Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne kartki obie, ale ptaszorek jest genialny:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne!!! Ptaszor rządzi :-)
    Piękne kompozycje robisz to i zachwyt jest uzasadniony :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne karteczki! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ptaszorek ogromnie mi sie podoba ;) ciekawa ta druga kartka - super pomysl ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne karteczki a ptaszor rewelacyjny i dobrze że ma czapkę bo zima idzie.
    lubię takie wzory z humorem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Udana karteczka, hafcik śliczny :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ptaszek to kartka na widok której trudno się nie uśmiechnąć .

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne kartki:) a hafcik jest prześliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne obie karteczki,ale ta z ptaszorkiem - rewelacja :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Obie kartki są śliczne! Haft na pierwszej wymiata! Natomiast w drugiej podoba mi się kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kartki są śliczne! :)) Zwłaszcza ten ptaszek haftowany :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczna paca!!! Ptaszek jest cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ptaszek jest genialny, ale wszystkie kartki są tak samo cudne. :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Obie kartki są bardzo piękne, cudowny haft. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z tym ptaszkiem to strzał w dziesiątkę :D Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ekstra jest ta kartka urodzinowa, jak koszula, a tekst Moc życzeń robi za krawat xD fajne, bardzo pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.