niedziela, 16 grudnia 2018

I ostatnie karteczki w tym roku...

Za oknem leniwie pada śnieg i choć na razie nie ma go zbyt dużo, widzę, że dzieciaki próbują ulepić bałwana.:) Ja natomiast mam zamiar wyjść i sfotografować mojego HAED-a w śniegu - myślę, że i jabłka, i kot będą się wspaniale w tej bieli prezentować. Tak, skończyłam kolejne dwie strony i wkrótce je pokażę.:)
Dziękuję wam serdecznie za pochwały mojej kolekcji kartek - zastanawiałam się, czy nie zrobić podobnego kolażu w dwóch kolejnych zabawach, ale postanowiłam odpuścić. Dziś zaprezentuję więc tylko grudniowe i ostatnie realizacje w zabawach u Ani i Magos (tzn. u Magos nie jestem pewna, czy zabawa nie trwa do Wielkanocy...). Zbiorczo, ponieważ przede mną i przed wami pewnie też pracowity tydzień, przed świętami zapewne wpadnę tylko złożyć wam życzenia.
Zacznę od zabawy u Ani - Ania również dała nam wolną rękę i pozwoliła wybrać wytyczne z poprzednich jedenastu miesięcy. U mnie wyszło trochę przewrotnie - najpierw zrobiłam kartkę, a potem dopasowałam do niej wytyczne. Stało się tak dlatego, że miałam wzorek kotka z SAL-u u Gosi Zoltek (niestety, poprzestałam tylko na tym jednym) i nowy wykrojnik, o którym pisałam w poprzednich postach. Wykrojnik na pewno jest wam znany, bo robi ostatnio furorę wśród blogowiczek - ja go zauważyłam u Donki i zakochałam się natychmiast. Powstała więc taka prosta karteczka.


A przypasowały mi tutaj wytyczne ze stycznia.


U Magos natomiast  na kartce miał się pojawić kurczak z jajkiem.


 I tu też będzie karteczka z haftem.


Pozostaje mi na koniec serdecznie podziękować dziewczynom za wspaniałą organizację zabaw i za to, że dzięki nim nie musiałam z obłędem w oczach produkować kartek przed samymi świętami.;) Aniu, mam nadzieję, że ta nowa zabawa, którą zapowiedziałaś, nadal będzie kartkowa? Biorę udział w ciemno!
A na zakończenie na prośbę Ani prezentacja pierwszej i ostatniej kartki, jakie wykonałam w jej zabawie. W pierwszej odsłonie było ich trzy, okolicznościowa i dwie wielkanocne, wybrałam wielkanocną.

Różnic wielkich nie ma, za to gdybyście zobaczyły pierwszą w ogóle kartkę, jaką wykonałam... Myślę, że pochwaliłyście mój rozwój w tym względzie.;)
Miłej niedzieli wam życzę!:)
P.S. Na razie bałwan nie powstał.

35 komentarzy:

  1. Kotek śliczny na tej karteczce, ładna oprawa :) ja przymierzam się na haft kotka na podusi :) pozdrawiam i dodam że lubię oglądać nowe karteczki u ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko, piękne kartki :)
    Ten wykrojnik jest przecudny, chyba też sobie sprawię :) Choć na produkowanie czegokolwiek nie mam czasu przy tych moich Łobuziakach :)
    P.S. U mnie jeszcze chyba 2 odsłony zabawy, jeśli dobrze liczę, ta karteczka była chyba 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie karteczki bardzo udane, wzór z kotkiem mam u siebie jako do wyszycia w przyszłości. Tobie wyszło super, wzór bardzo dobrze pasuje do karteczki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny Kiciulek, obie karteczki są fantastyczne. U mnie sporo śniegu bałwan spokojnie by powstal i to nie jeden :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze pieknie wykonana karteczka. Dla mnie zawsze Twoje kartki sa doskonałe, czy pierwsza czy ta ostatnia. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana kartki cudne, a ten kociak jest obłędny :)) Tylko go tulić :). U nas też pada śnieg i właśnie moje dzieciaki próbują ulepić z przyjaciółmi bałwana :)) Coś tam im wychodzi, może się uda :). Wszystkiego dobrego na nadchodzący tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie kartki śliczne ale kociak to kociak - słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne hafciki i przepiękne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie kartki jakie zrobiłaś są mega śliczne:)))ale mnie ujęła kartka z kotem:)))stara już jestem ale zawsze moje serducho bije żywiej na widok kotów:))czy to kartek czy filmików:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Justynko, cudowne kartki, w szczególnie ujęła mnie ta z kurczakiem badawczo oglądającym pisankę.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka wyjątkowa dzięki cudnej oprawie. Wykrojnik bardzo dekoracyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie śliczne. Wszystkie pełne pracy i pełne pozytywnej energii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne! Zastanawiałam się nad wzorem z kurczaczkiem, ale jednak wybrała zupełnie inny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne kartki robisz :) A ja jakoś nie mam odwagi spróbować...

    OdpowiedzUsuń
  15. Urzekła mnie karteczka z kociakiem - uwielbiam. :D
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  16. Karteczka z kotkiem skradła mi serducho. Śliczna jest.

    OdpowiedzUsuń
  17. No tak wykrojnik mój ulubiony :-), sprawiłam sobie już podobny na wWelkanoc :-)
    Obie kartki są świetne i te Twoje perfekcyjne hafciki zachwycają mnie od zawsze.
    Dziękuję za udział w zabawie, nowa tez jest kartkowa :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne kartki przygotowałaś, wykrojnik jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękności!! :))
    Oj czekam niecierpliwie na Head-a w śniegu :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Śmiesznie patrzy się na wielkanocne kurczaki w grudniu ;) Ale kartki super, a wykrojnik robi wrażenie. Ja nie kartkuję, więc tylko podziwiam i naprawdę jestem ciekawa tej pierwszej pierwszej kartki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne chociaż nietypowe jak na grudzień.

    OdpowiedzUsuń
  22. Radosne karteczki, a wykrojnik rzeczywiście fantastyczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczne hafciki i super prezentują się na karteczkach :) Wesołych Świąt!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietne kartki! :) ten kotek jest wprost niewyobrazalny! Super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne karteczki :) ta z kociakiem mega jest

    OdpowiedzUsuń
  26. Ekstra! Ten tulipanek to też dzieło wykrojnika. Koniecznie na przyszłe święta muszę sobie taki zażyczyć.

    OdpowiedzUsuń
  27. Obie piękne ale ta z kotkiem wymiata :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne karteczki!:) Muszę w końcu się zebrać i zrobić choć jedną w tym roku;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.