czwartek, 27 grudnia 2018

Crab Apple - odsłona 14.

Jak tam po świętach? Mam nadzieję, że było wam miło, ciepło i wzruszająco. Ja trochę w rozjazdach, ale do Nowego Roku mam wolne, zatem teraz sobie odpocznę.;) Dziękuję wam serdecznie za piękne życzenia - te pod postem i te kartkowe. Kartki dostałam prześliczne, zatem muszę wam je zaprezentować - jeżeli doczytacie do końca posta, tam je zobaczycie.
Z przyjemnością zawiadamiam, że  w połowie  grudnia skończyłam kolejne 2 strony HAED-a - to chwalipięctwo jest trochę na wyrost, ponieważ druga strona to pasek wielkości 12 na 96 krzyżyków, ale liczy się fakt.;) Ogłaszam również, że została mi 1/3 całości obrazu do wyszycia i mam na nią rok i jeden miesiąc. Która z was nie wie lub nie pamięta - obraz ma być gotowy na koniec stycznia 2020 r., bo wtedy okrągłe urodziny obchodzi mój mąż - przyszły właściciel obrazu.:)
A teraz pokaz. Stwierdziłam, że wielkie obrazy dużo lepiej się prezentują w plenerze niż w domu, zatem  wyszłam z nim na plac zabaw za naszym blokiem. Akurat leniwie padał śnieg... :)



Wiecie, że ten obraz zaczęłam w lipcu 2016 r.? Jak on mi na początku nie szedł... Pierwszą stronę ukończyłam dopiero w lutym 2017 r. A potem jakoś poszło i na dziś mam skończone 12 stron. Zatem jeszcze 6...:)
Kochane moje, dziękuję wam bardzo, tyle pięknych słów padło pod ostatnimi kartkami moimi. Cieszę się ogromnie, że wam się spodobały. Wiem, kurczak w grudniu może razić oczy, ale przypominam, że Zabawa u Magos trwa od  marca i co miesiąc pokazuję kartkę wielkanocną (a i u Ani zdarzy się też takowa), zatem był czas przywyknąć.;)
Gosia K. - jak spróbujesz, to wpadniesz na dobre, więc może lepiej nie próbuj...;) A poważnie -  zachęcam.
Carse - chciałaś, masz.:) Nawet dwie moje pierwsze kartki.


A teraz kolekcja kartek od moich blogowych przyjaciółek.

Od Violi (Pasje Violi)

Od Madzi M.

Od Basi S.

Od Agaty (Krecie Roboty)

A to prezent od Agaty - mieniąca się opaska na uszy, wielkie dzięki! :)

Od Ani (Wojcieszek)

Od Madzi (Nitek Ariadny)
Od Agnieszki D.
A tak wygląda moja  świąteczna wystawka. :)
Jeszcze raz śliczne dzięki. 💕
Ściskam was nadal świątecznie.
P.S. Właśnie przyszły kolejne trzy karteczki, które czym prędzej zamieszczam i za które bardzo dziękuję.:)

Od Janeczki (Janeczkowo).

Od Gosi Zoltek.

Od Magos.

37 komentarzy:

  1. Piękna wystawa kartek, a kociak wychodzi jak żywy! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko, kociaczek przecudny. Piękne kartki dostałaś.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Justynko wystawa kartek piękna. Każda inna, każda od serca. A kotek będzie niesamowitym obrazem. Podziwiam Ciebie, że w ogole podjęłaś wyzwanie. Znam wzory HAED no moja mama sporo ich wyhaftowala i wiem, że nie są łatwe. Więc nie martw sie, że długo haftujesz - liczy się efekt końcowy :))). To będzie piękny prezent dla męża. Ściskam mocno! Ja również jeszcze odpoczywam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko obraz już jest piękny i trzymam kciuki żebyś zdążyła nawet przed czasem :).

    Dostałaś śliczne kartki :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie wygląda ten haft w plenerze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kociak pięknieje w oczach! W ciągu roku to skończysz go bez problemu, jeszcze następnego zaczniesz ;)))
    Kartki śliczne i pięknie się prezentują na świątecznej półce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kotek coraz piękniejszy, teraz to już z górki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga połowa zwykle idzie o wiele szybciej, więc będziemy w nadchodzącym roku podziwiać Twojego kociaka już w oprawie :-)))
    A karteczki dostałaś C U D O W N E! Bardzo sobie cenię i wzrusza mnie każda, która do mnie dotrze :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha, dzięki za dobrą radę :) Jak na razie specjalizuję się w metryczkach i innych haftach okazjonalnych, ale może kiedyś... :) Zdecydowanie wolę takie długofalowe projekty, jak Twój kociak - jest fantastyczny, powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kociak jak żywy, wkrótce będzie w całości :)
    Wystawa kartek robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kotek wychodzi coraz piękniejszy. Jeszcze troszkę i go skończysz. Piękne karteczki dostałaś. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Spora kolekcja karteczek, a kotek robi niesamowite wrażenie, jaki on jest wielki! Jeszcze troszkę i skończysz ;) przed terminem. Ja Ci życzę, by wszystkie Twoje plany na 2019 rok się zrealizowały, marzenia spełniły, kasy przybyło, żeby nikt nie zachorował. Do siego!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocur zachwyca! A kartki dodają magii na Twojej domowej półce:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wzór kocurka rośnie i pięknieje w oczach. :) wygląda świetnie w plenerze (jak udało Ci się załatwić trochę śniegu?). Karteczki też cudnej urody.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocur wygląda jak prawdziwy! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ja kibicuję temu kotu:)))))chociaż nos już jest i kawałek pyszczka to teraz sam miałknięciem będzie o sobie przypominał:))hah:)piękne kartki dostałaś:)u mnie też spora kolekcja:))zachwycają koleżanki tymi kartkami:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Super ten obraz , idziesz jak burza a kociak już teraz skradł moje serce.
    Piękne dowody sympatii od blogowych przyjaciół. Świetne zdjęcia w tle choinki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne kartki... a haft niesamowity i pieknie przybywa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne karteczki, haftu przybywa:) pozdrawiam poświątecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Szybko Ci idzie ;) jeszcze chwila i skonczysz ;) piekne karteczki. Bardzo Ci dziekuje za te przeslana do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie prezentuje się haft w naturze, w zimowej scenerii. To miłe otrzymać tyle kartek i życzeń. Pozdrawiam i życzę wspaniałego, twórczego roku 2019.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie się prezentuje :)
    Ja miałam takie niemoce z moim motocyklem :P ale później jak się zawzięłam to już jakoś poszło.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudny ten kociak.Mąz będzie zachwycony obrazem. Pozdrawiam i życze na Nowy 2019 rok radości, zdrowia, pomyślnosci i zdarzeń tylko szczęśliwych.

    OdpowiedzUsuń
  24. Będzie piękny obraz. Bardzo ładne kartki dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wielki brawa ;) cudny kociak :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniała praca i kartki od blogowych koleżanek cudne :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)
    Zdrowia,szczęścia i nieustającej weny twórczej ;)
    Z pozdrowieniami na Nowy 2019 Rok od A.M.S. :)***

    OdpowiedzUsuń
  27. Wystawa robi wrażenie. Kocurek już na finishu cieszę się że udało :). Promyczku szczęśliwego Nowego Roku :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Kot niesamowity! Tak cudownie wygląda już to co wyhaftowałaś a pełnej krasie to dopiero będzie efekt!!!
    Kartki cudnej urody!
    pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Obłędny haft, jak on musi wyglądać na żywo! Trzymam kciuki żeby udało Ci się go skończyć na czas, ale myślę, że spokojnie się wyrobisz, już tak dużo zrobiłaś:) Spełnienia marzeń i Szczęśliwego Nowego Roku! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Po prostu cudo! Przepiękny haft. W zimowej odsłonie rzeczywiście super się prezentuje :)
    Dużo zdrowia miłości i radości w Nowym Roku :*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkiego dobrego w nowym roku Justynko :)
    Kociak pięknie rośnie i cieszy oczy. Ciekawe o ile uda ci się go powiększyć w tym roku... Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  32. Justynko, szczęścia w Nowym 2019 Roku i spełnienia robótkowych zamierzeń życzę.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdjęcie kota na tle zaśnieżonych gałązek jest świetne.Zastanawiam się, czy kiedyś nie wyhaftować tego wzoru.Mam tyle planów i pomysłów, że przydałaby się druga para rąk.
    Dlatego też w nadchodzącym roku życzę Ciwiele czasu dla realizacji swoich pomysłów oraz wszelkiej pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna prezentacja Kota - już widać jego moc ;-)
    Karteczkami zostałaś hojnie obdarowana 0 bardzo dobrze - trafiły w dobre ręce :)
    Ściskam!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Kocurek rośnie 😊
    Karteczki prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  36. Kot w zimowej scenerii wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.