sobota, 16 marca 2019

Kartki BN - marzec.

A tak mi się jakoś wydawało, że Ula w marcu zadysponuje kształt bombki - skoro była gwiazdka i choinka, to naturalną koleją rzeczy... No i jest, a ja nareszcie mogłam wykorzystać moje nowe wykrojniki, które sprezentował mi mąż w ramach prezentu na Mikołaja.:)
Pierwsza kartka jest sztalugowa.


Po złożeniu:


A na drugiej umieściłam szopkę.


To jeszcze banner.

I kolażyk.:)


Ponieważ żadna nie jest wyszywana, będę musiała jeszcze coś wyszyć bożonarodzeniowego na zabawę u Kasi. I mam już pomysł...:)

31 komentarzy:

  1. Przepiękne karteczki, czerwona z mikołajem super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko, jakie piękne kartki. Super jest bombkowa sztaluga.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna interpretacja, kartka w kształcie bombki i jeszcze sztalugowa, to jest super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko to widzę, że Mikołaj trafił z prezentem :)). Super te bombki - kartki!!! :)) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  5. No i pięknie Justynko! Mikołaj się spisał na 5+

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne kartki! Czuję się mocno zainspirowana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te okrągłe kartki. Forma prosta i elegancka zarazem. twoje kartki sa świetne pod względem kompozycji i wykonania. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne karteczki, obie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mąż wiedział co kupić! Karteczki prześliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie śliczne! :) Dobrego masz męża ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kartki, dobrane kolory i motywy, ciekawy pomysł na kartkę bombkę sztalugową:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne wykrojniki, a karteczki wyszły rewelacyjne!
    Pozdrawiam serdecznie, Justynko :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kartki i świetne wykrojniki, zwłaszcza ten drugi z szopką.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne kartki ;) super prezent!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyszły obie karteczki z tymi wykrojnikami! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo oryginalne i ciekawe, no i wykonanie pierwsza kasa:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne, taka nostalgia za świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne obie! I jeszcze ten okrągły kształt - śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne :) prawdziwe bombeczki :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudneee! Ta z Mikołajem jest NAJ :)
    Pozdrawiam ciepło Justynko:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.