wtorek, 10 listopada 2020

Kartki przez cały rok - listopad.

 Kochane dziewczyny, najpierw chciałam wam z całego serca podziękować za słowa uznania, a nawet zachwytu nad moją kartką. Szkoda, że Joasia i Ania nie były w jury...;) Ale wyróżnienie i nagroda publiczności to też wspaniała rzecz i jestem bardzo zadowolona.:)

Zostały już tylko dwa miesiące kwiatowej zabawy u Ani - jeśli chodzi o kwiaty, wszystko już jest jasne, nadal jednak potrafią mnie zaskoczyć dodatki.


Przyznam, że miałam problem, żeby połączyć te trzy wytyczne - albo jestem za mało twórcza, albo brakuje mi odpowiednich papierków.;) Kartka, którą zapowiadałam w październikowym poście, ostatecznie trafiła do śmietnika. W końcu jakoś zaskoczyło i tak powstały (jak zwykle) dwie kartki, w tym jedna z haftem.

Inspirację znalazłam na niezawodnym Pintereście - astry wycięłam z darmowych ilustracji i dołożyłam prezent ze względu na paseczki. Pomyślałam, że te w drewnianym tle mogą być niewystarczające (potem się okazało, że Ania jak najbardziej uznaje deseczki).

Jeśli chodzi o haft, to znalazłam kilka wzorów z astrami, które pasowały do kartek. Wybrałam ten:

Karbowany papier tworzy paski - chyba może być? W każdym razie jestem z niej zadowolona.:)

I na koniec kolaż:


Do  miłego!:)

20 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona obiema kartkami . Pierwsza ma świetną formę, musze koniecznie zapamiętać. Natomiast w drugiej zachwycił mnie haft. Szczerze powiem że się chyba nie przyłożyłam w szukaniu bo nie znalazłam krzyżykowych astrów :-)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko, te haftowane astry są piękne. Bardzo podobają mi się obie karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Justynko obie kartki zachwycają i poradziłaś sobie świetnie :). Podziwiam, że tak pięknie wkomponowałaś karbowany papier. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne obie karteczki, ale z haftem moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Doskonale zinterpretowałaś temat, piękne karteczki powstały!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszły pięknie, poradzilas sobie pomimo początkowych trudności. Kartki śliczne

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że streszczasz proces twórczy :)
    Kartki wspaniałe, jestem fanką haftu, ale dziś nie mogę oderwać wzroku od tej pierwszej. Jest coś w jej kompozycji co przyciąga wzrok!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie poradziłaś sobie z tymi wytycznymi. Śliczne kartki :)
    PS. Zajrzyj na mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Justynko, widziałam komentarz pod moim od tej a może zdecydujesz sie na kontynuację zabawy na moim blogu:,,podaj dalej,, i wykonam dla Ciebie upominek, zastanów się, pozdrawiam i życzę dobrego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piekne karteczki Justynko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie karteczki prześliczne, ale ta z hafcikiem zatrzymała mnie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kartki, szczególnie ta druga z karbowanym papierem i cudnymi haftowanymi astrami. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczka z haftowanymi astrami podbiła mije serce Justyko - cudna jest!!
    ściskam!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze świetnie sobie poradziłaś! Pierwsza kartka jest boska! świetny pomysl :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejne bardzo udane prace u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie kartki prześliczne, ale z hafcikiem rewelacyjna!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiesz Justynko, że jestem fanką Twoich kartek :-) a zwłaszcza tych z hafcikami :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.