wtorek, 19 stycznia 2021

Gdzie ja podziałam głowę?...

 Wiedziałam! Wiedziałam, że na was zawsze można liczyć.😁 Nikt tak cudownie nie ustawia do pionu i nie daje pozytywnego kopa, jak wy. Gdybym sama nie doszła do tego wniosku, że nie należy się poddawać, przekonałybyście mnie na pewno. Dzięki!👍

Cieszę się, że wam się moje karteczki spodobały, bo ja też jestem z nich zadowolona. Już mam pomysł na następne, a tym, którym spodobał się gnom, uchylę rąbka tajemnicy: pojawi się w innej odsłonie...

A teraz czas ustosunkować się do tytułu posta.

Jeszcze przed świętami dostałam przesyłkę od DMC Polska z nagrodą publiczności za wyszywaną kartkę. I zapomniałam wam pokazać. Nie wiem, czy pamiętacie, że miała to być torba DMC ze wstawką do wyszycia. I  jest!


 

Ale to nie wszystko, bo w torbie były niespodzianki: pudełko, metalizowana nić, cieniowana mulina i schemat do wyszycia.


I jeszcze takie dwa drobiazgi:

 Jeszcze nie wiem, co wyszyję na wstawce: o ile będę w stanie, bo ciemny materiał i mój wzrok ostatnio nie są kompatybilne... 😉

A na tamborku cały czas wróżka...



25 komentarzy:

  1. Świetne upominki dostalas, fajna ta torba, jestem ciekawa jak zrobisz haft, mimo ze ciemna tkanina może jednak sie zdecydujesz coś wyszyc. Ciekawe tez przydasie, uwielbiam takie drobiazgi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super nagroda zasłużona . Ciekawa jestem co też wyhaftujesz na w stawce. Wróżka pięknie się zapowiada. Pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje gratulacje! Świetna torba.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna wygrana i myślę ,ze dobrze to zagospodarujesz

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super prezent! Myślę, że dasz radę wyhafcić coś małego na ciemnym materiale. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Okulary, lupa do haftu i punktowa lampka ledowa - tak ja sobie daję radę z ciemną kanwą ;)
    Mam nadzieję, że spróbujesz bo bardzo jestem ciekawa efektu końcowego :)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję fantastycznej wygranej. Wróżka na tamborku coraz ładniejsza. Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wygrana:) Tulipany w hafcie z już prawie całe :)
    Ja kiedyś ,dawno wyszywałam na granacie .Raz białe bombki a innym razem takie zawijaski esy florsy raz białe a raz czerwone. I to też wstawki były w torbie i w kosmetyczce. Jak masz ochotę zobaczyć,to są u mnie na blogu w etykiecie "szycie". Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nagroda świetna. Te bransoletki mnie kuszą aż poszukam więcej na ich temat :) co do wyszywania na ciemnym podświetlanie od spodu powinno trochę pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow. Gratulacje :) Tulipanki piękne, zrobiło się wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietna ta torba! Gratuluje nagrody ;) rob rob te wrozke sliczna jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. o kurcze ale super :) to pudełko jak takie starodawne :D się postarali:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję dostałaś super nagrodę :).

    Będzie śliczny tulipanowy haft :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Super upominek dostałaś, Justynko. Tulipanowa wróżka już się wyłania, będzie piękna!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta torba od DMC jest świetna! Bardzo jestem ciekawa, co wyszyjesz. No i fajnie, że Twoja wróżka tulipanowa "nabiera rumieńców" Moja makowa leży w kącie i piszczy :-(
    A mnie śnieżynki w głowie, bo mi zimka cudna, śnieżna, biała całkiem w mojej głowie zawróciła :-))
    Pozdrawiam milutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne prezenty, a wróżki już coraz więcej :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Justynko! Fantastyczny upominek! Wróżka z każdym krzyżykiem coraz piękniejsza :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prezenty Justynko są świetne i jestem pewna, że na torbie pojawi się śliczny haft :)). Wróżka idzie do przodu, ciekawa jestem kolejnego etapu :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Na pewno wymyślisz coś rewelacyjnego :)
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny prezent dostałaś:))) Z pewnością się opłacało zrobić piękną kartkę:)))gratuluję:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne upominki, a haftu przybywa we wróżce. Pozdrowionka gorące :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialna torba, bardzo praktyczna a Ty na pewno wyszyjesz coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję prezentów. Jestem ciekawa, co też ciekawego wyszyjesz na torbie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.