wtorek, 26 stycznia 2021

Komu kawałek tortu?...

Pod koniec stycznia mój mąż obchodzi urodziny - o wieku litościwie nie wspominam, sam mąż też imprezy nie robi, ale prezenty przyjmuje wdzięcznym sercem. W tym roku postanowił sobie na coś uzbierać, zatem zamiast prezentu rzeczowego dostanie gotówkę. Zaczęłam się zastanawiać, jak te pieniądze ładnie opakować (zwykła koperta mnie nie satysfakcjonowała). I jak na zawołanie w sieci zobaczyłam... tort.

 

No, ale przecież nie taki! Gdybym włożyła pieniądze w ten kawałek tortu, to  nie zdążyłabym nic powiedzieć, a już zostałyby pożarte wraz z ciastem.;) Mój tort, a raczej jego kawałek wygląda tak:




Schemat na niego znalazłam TU

A w moim kawałku znalazły się pieniądze oraz parę cukierków.


Ciekawa jestem, czy mężowi spodoba się mój pomysł. Jak go znam, zapewne stwierdzi: "no ładny, ładny, ale gdzie prawdziwy?";)

Pozdrawiam was!:)

P.S. Powoli krystalizuje się mój pomysł na wyszycie torby. Myślę o monogramach (pamiętacie poduszkę dla męża?)


37 komentarzy:

  1. Swietny pomysł z tym tortem!, mój mąz w listopadzie tez bedzie obchodził okrągłe urodziny, jeśli tylko dam radę spróbuje takie słodkie opakowanie zrobić, dzięki za link. Twój kawałek tortu wygląda bardzo profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie pudełeczko na prezent wygląda świetnie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny ten kawałek torciku. Uwielbiam takie różne pudełeczka. Miałaś genialny pomysł na prezent, coś mi się zdaje że skorzystam z podpowiedzi, bo zbliżają się urodziny mojego syna, który też zażyczył sobie kasę :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł, Justynko i piękne wykonanie. Ale pewnie i prawdziwego tortu nie zabraknie?:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście nasi Panowie mają podobnie urodziny. Pamiętam, że chyba w tamtym roku obie robiłyśmy imprezę w ten sam weekend ;).

    Super kawałek tortu przygotowałaś :).

    Może podkradnę pomysł na urodziny siostrzenicy, bo też zażyczyła sobie pieniądze :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda bardzo pomysłowo i apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne jest to pudełeczko. Dobry pomysł.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł i wykonanie pierwsza klasa!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ apetyczne pudełeczko. Fajnie to wymyśliłaś, a dla męża najlepsze życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny kawałek tortu na pewno każdy się skusi:).

    OdpowiedzUsuń
  11. Szalenie apetyczny i bardzo wartościowy upominek :-) Świetny pomysł Justynko :-) Wszystkiego najlepszego dla męża :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo oryginalny pomysł na zapakowanie drobnego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O wow :) pomysł na prawdę zacny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł! Myślę ze się spodoba. Wszystkiego dobrego dla męża!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. O rety ale super pomysł . Mam w lutym dwoje solenizantów może też spróbuję coś podobnego zrobić. Super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zobaczyłam tytuł... to natychmiast mój wewnętrzny łasuch zaczął drzeć się jak opętany ;)) Ja chcę, ja chcę! Jednak dostał po łapach i uciszywszy się, pozwolił mi spokojnie obejrzeć piękne zdjęcia, mistrzowsko wykonanej i bardzo pomysłowej pracy 👍👏
    Mój Ślubny też by się zapytał gdzie prawdziwy 🎂
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysł. Wygląda pysznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczny pomysł na opakowanie małego prezentu. Wygląda fantastycznie;) Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny torcik i świetny pomysł na zapakowanie prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow przepiękne pudełeczko - i nisko kaloryczne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny pomysł i pięknie zrobione koperto-pudełeczko :) Żeby tylko mąż się nie pomylił i wiedział co zjeść a co otwierać ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł! Torcik pierwsza klasa i jeszcze ma zero kalorii;) Pięknie wykończone, widać że z sercem robione pudełeczko! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny torcik i bez kalorii :)
    Ja robiłam dla wnuka cały tort.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł na opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Justynko, ale czadowy kawałek tortu!!! Kochana narobiłaś mi smaku :)). Skojarzył mi się z tortem" Czarny las" :)). Niezwykle apetycznie wygląda połączenie brązu i różu, mniaaam. No pomysł to miałaś genialny :). Mój mąż też jest styczniowy :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Też na pieniężne prezenty staram się wymyślić fajne opakowanie. Twoje tortowe jest genialne.

    OdpowiedzUsuń
  27. To może zrób mu cały taki tort i rozmień pieniążki,niech sie troszkę potrudzi z wyjmowaniem ich z tortu:)))Ja kiedyś na ślub bratanka zrobiłam "kufer" pieniędzy,owinięty łańcuchem z kłódką i kluczykiem,a do kufra włożyłam 100 małych kopertek w których były różne kwoty pieniędzy i w każdej cytat o miłości:)))w niektórych kopertkach były totolotki:)))i powiem Ci od tamtego czasu minęło 14 lat a oni ten prezent pamiętają do dziś:))najbardziej ciekawość ileż to wujostwo dało kasy,ale żeby się dowiedzieć musieli się napracować:))))niestety na totolotkach nie było nawet trójki:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. rewelacyjny i bardzo apetyczny kawałek tortu:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny tort! Genialny pomysł dla tych, którzy za tym ciastem nie przepadają, bo do środka można włożyć ulubione łakocie. Super!

    OdpowiedzUsuń
  30. Rewelacyjne pudełeczko w formie kawałku tortu!

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja się zawsze zastanawiam, jak zapakować drobne upominki (rzeczowe lub pieniężne)! Od dziś będą powstawać torciki. Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  32. Looks so pretty! Would love to make one myself as well ❤

    Blog de la Licorne *

    OdpowiedzUsuń
  33. O kochana. Powiem Ci że te pieniądze przy tym ro pikuś, bowiem torcik jest rewelacyjny! Pięknie go "upiekłaś" :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyszedł super kawałek malinowo czekoladowego, dzięki słodkiej zawartości nie będzie tak żal, że to nie prawdziwa słodkość. Wyszło ślicznie, fajna alternatywa wręczenia kasy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wooo! Super pomysl! Dziekuje za link! Na pewno skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.