niedziela, 20 czerwca 2021

Kartki przez cały rok - czerwiec.

Dzień dobry!

Naprawdę jest dobry, bo powoli wracam do świata żywych i tworzących - nie przeczę, ze miałam motywację w postaci odchodzącej na emeryturę koleżanki z pracy. A jak już zrobiłam kartkę dla emerytki, to nabrałam chęci, by zrealizować czerwcowe zabawy. I tak dzisiaj kartki wg mapki u Ani Iwańskiej. Tym razem będzie tylko jedna. Za to z haftem. :)

A może jeszcze przed końcem miesiąca skuszę się na drugą?  Nie będę tracić nadziei. ;)

To teraz moja interpretacja pierwszej mapki - kartka wielkanocna.

 Brąz się pojawia, motyw deski jest w tle i pod napisem. Wiem, że dość swobodnie zinterpretowałam koło, ale nie tracę nadziei, że zostanie mi zaliczone.:)

Ela bardzo mi przypasowała ze swoim prezentem - były tam te piękne brązowe róże. :)

Kartka dla emerytki pojawi się pod koniec miesiąca.

To do szybkiego zobaczenia! Również na waszych blogach. Ileż mam do nadrabiania!



17 komentarzy:

  1. Justyś! Hafcik cudowny! Obłędny jest ten kicaj malujący jajo :-) Uwielbiam Twoje kartki połączone z haftem :-)
    Też mam problem z tworzeniem...
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko, ale ładny ten hafcik z zajączkiem - malarzem. Pięknie wkomponowałaś go w kartkę i podoba mi się kolorystyka.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna karteczka. Jestem pewna że koło vel owal będzie zaliczone ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę, że wychodzisz z marazmu i mogę podziwiać kolejną wyszywana kartkę w mojej zabawie. Świetna jest ta kartka a już sam hafcik bardzo mnie zachwycił. Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka. bardzo się cieszę, że przydasie się przydają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna, ale fajny ten zajączek, zabawny, taki na drabinie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kartka, jak zawsze Twój hafcik mega cudny. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Justynko cieszę się wracasz, miło to czytać :)). Kartka jest super, piękny hafcik!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super sobie poradziłaś z mapką i wytycznymi, śliczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kartka! Piękny ten hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No i piękny powrót, i tak trzymać. maleńkimi kroczkami, a jednak do przodu!
    karteczka świetnie wpisuje się również w zabawę u Uli z Kluskowa.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna karteczka i śliczny hafcik:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zabawny ten króliczek, fajnie skomponowana kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kartka Ci wyszła :) A ten króliczek jest po prostu genialny! Cieszę się, że powoli do nas wracasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW! Ale fajnisty hafcik wielkanocny! Nie spotkałam takiego :-)))

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.