wtorek, 13 lipca 2021

Kartki przez cały rok - lipiec.

Większość z was zapewne odpoczywa nie tylko wakacyjnie, ale i od bloggera, bo pusto coś wokół... I ja dałabym bloggerowi urlop, ale nie mogę, bo po pierwsze: już to wcześniej zrobiłam, po drugie: trzeba się wywiązać z miesięcznych zabaw. Zatem dziś przedstawiam wam realizację zabawy u Ani Iwańskiej.


Takie mapki oraz towarzyszące im wytyczne obowiązują w lipcu, a ja, jak co  miesiąc, wykonałam kartki wg obu mapek i jedna jest z haftem.:)

 Koronka mogła być papierowa, zatem taką zastosowałam. A  tło jest częściowo żółte, częściowo zielonkawe: piszę to, bo mogą być przekłamania.:)


A tu papier sam się prosił, żeby go zastosować: i choć nie jet żółty, to jednak kolor ten występuje.

I na koniec kolaż dla Ani:

Niedługo wyjeżdżamy, więc pewnie nie zdążę zrobić kolejnej bombki z aniołkiem do Kasi, coś jednak powstanie.:)

Udanego lata wam życzę!

15 komentarzy:

  1. Justynko, ale piękne kartki. Fajnie rozmieściłaś kurczaczki na tej pierwszej, a druga zachwyca uroczym hafcikiem.
    Udanego wyjazdu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki są cudne, ta wielkanocna urzeka swoimi zieleniami, jakaż jest ona pozytywna i radosna!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urzekła mnie ta urodzinowa. sama chciałabym taką właśnie dostać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki! Urodzinowa bardzo mi się podoba, hafcik..połączenie kolorków..super!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne karteczki.:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kartki! Cieżko byłoby mi zdecydować, która podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Perfekcyjna interpretacja mapek!
    Udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne te kartki ;) mi sie tez juz nie chce bloga prowadzic wiec przenioslam sie na instagram. Jakos tak... jest tam łatwiej i szybciej dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kartki! Kolorystyka taka bardzo moja, znaczy się Wielkanoc u mnie zawsze żółta, zielona i trochę pastelowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O matulu jakie cudne kartki, a ja je jakoś przegapiłam . Super Ci wyszły obie i cieszę się, że wszystkie wytyczne ujęte.
    Pozdrawiam i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartki zrobiłaś bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze kartki, fajna interpretacja mapek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Justyś! Śliczne kartki! Ta urodzinowa obłędna!
    Uściski:-)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.