sobota, 25 września 2021

Choinka 2021 - wrzesień.

Witajcie w pochmurną sobotę!

Bardzo mnie ucieszyło, że nadal podobają wam się moje kartki, tym bardziej, że sama byłam i jestem z nich zadowolona. Dziękuję za pochwały!:) Bozenas: bardzo mnie uskrzydlił fakt, że zainspirowałam twoją córkę do zwiedzania moich ukochanych miejsc. Dziękuję, że jej podsunęłaś moje posty o Chorwacji. Bardzo jestem ciekawa jej wrażeń z trzytygodniowego pobytu (ale zazdroszczę)!

Idąc za ciosem zabrałam się do realizacji drugiej rocznej zabawy, w której biorę udział, czyli Choinka 2021. We wrześniu znów zainspirował mnie anioł.:)


Tym razem jednak nie będzie to anioł w bombce. W jednej z hafciarskich gazet zobaczyłam wzory Durene Jones na kalendarz adwentowy - wszystkie śliczne, jak to u Durene, ale anioł był najsłodszy. I to on, a właściwie ona jest bohaterką wrześniowej odsłony zabawy.


 Prawda, że śliczna? Uważam, że Durene Jones jest mistrzynią w tworzeniu małych słodkich wzorków.:)

Tyle na dziś. Walczę z małym przeziębieniem, zatem wracam do łóżka. Jakoś tak mam, że muszę poleżeć, żeby wyzdrowieć. Oczywiście imbir z miodem i cytryną też jest w robocie:)

Pozdrawiam i udanego weekendu wam życzę.:)

27 komentarzy:

  1. Uroczy anioł i pięknie prezentuje się w tym czerwonym ramko-tamborku. Przesyła moc buziaków i pozdrowień :*

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny aniołek, zdrowia życze

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, że wzory Durene są przesłodkie :) Śliczny aniołek :) Dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz talent do wyszukiwania ślicznych wzorków :)
    Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah, słodkie maleństwo. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Promyczku hafcik uroczy jak to u Ciebie zawsze coś fajnego wynajdziesz. Zdrówka życzę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny ten aniołeczek, Justynko.
    Wracaj szybko do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale prześliczny ten aniołek, no cudeńko, a jak ślicznie mu w tej czerwonej rameczce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny ten aniołek! A jakiego ma extra koka na głowie... życzę szybkiego powrotu do zdrowia;) pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  10. Justynko! Zdrowia!
    Aniołek cudnej urody :-) Radosny taki :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajniutki aniołeczek :-)
    Wracaj do formy, Promyczku :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Córka wróciła zachwycona:)))myślałam,że zostaną dłużej,nawet mówiłam,ze jak nie wrócą do świąt to my do nich na święta polecimy:)hahahawciąż ją namawiam żeby pisała bloga albo chociaz na jnstagramie dodawała zdjęcia,ale ona nie ma czasu:)wciąz planuje jakies nowe podróże:)
    Aniołek słodki:))te malutkie hafciki są urocze:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudny ! Nie znam tej projektantki... czy moge prosić o jej wzorki na e-mail ? niparko@gmail.com A z resztą spróbuje coś znaleźć w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeuroczy hafcik🥰 szybkiego powrotu do zdrowia 💖

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny Aniołeczek! Pozdrawiam cieplutko i zdrówka ci życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo się cieszę Justynko ,że nadal się ze mną bawisz w Choince!
    Aniołek prezentuje się naprawdę uroczo i jak tak na niego patrzę,
    to czuję rozczulenie :)
    Życzę Ci duuużo zdrówka i oczywiście serdecznie pozdrawiam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny hafcik. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. uroczy aniołek, pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  19. Sympatyczny aniołek, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słodka pani aniołkowa, aż się uśmiechnęłam do niej:)))
    Bardzo lubię takie małe hafciki, Twój Justynko jest śliczny!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne. Zdrówka. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Faktycznie słodki aniołeczek. Piękna bombka Promyczku :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.