niedziela, 19 września 2021

Kartki przez cały rok - wrzesień.

 Wrzesień - ciężki miesiąc, wiedzą o tym te z was, które pracują w szkole. Wraca człowiek do domu i nic mu się już nie chce (no, może poza czytaniem książek;)). Na szczęście są zabawy, które mobilizują i tak mnie zmobilizowała kartkowa zabawa u Ani.

W sumie zabierałam się do tych kartek jak pies do jeża - a ostatecznie okazało się, że wcale nie było trudno. Zanim jednak pokażę wam dzieło moich rąk, najpierw banerek i wytyczne:


 Nadal udaje mi się robić dwie kartki i nadal jedna z nich jest z haftem. Przyznaję jednak, że w tym miesiącu  miałam farta: szukając czegoś innego, znalazłam mały hafcik, który kiedyś zrobiłam, nie wykorzystałam, odłożyłam i... zapomniałam o nim. Chyba tak mu było pisane, bo we wrześniowe wytyczne wpasował się idealnie.

Pierwsza kartka:

 

Druga kartka z hafcikiem:



I kolaż dla Ani.

A teraz jak zawsze ściskam was serdecznie. I idę pobuszować po waszych blogach.:)

15 komentarzy:

  1. Promyczku cudne obie fioletowe karteczki!!!
    Bardzo mi się podoba Twoje rozwiązanie kwiatowe na pierwszej kartce a hafcik na drugiej śliczny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Justyś! Cudne kartki i ten uroczy irys :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te Twoje karteczki. Fiolet z szarościa cudnie się komponuje. Podziwiam, pozdrawiam i serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne obie karteczki :)
    A mnie odrzuciło od papierów, jedynie haftuję i robię na drutach.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Justynko, obie karteczki zachwycające.
    Oj tak, wrzesień - wraca człowiek do domu... i dalej tonie w szkolnych papierach.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam ciężki wrzesień i jest dokładnie tak jak pisze Małgosia.
    Kartki są piękne obie! Bardzo lubię fiolety, ponieważ kojarzą mi się z wrzosami :).
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne kartki w fioletach! Wrzesień w szkole jest bardzo intensywny. Wiem coś o tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne karteczki zrobiłaś:))Moje dziecko z Twojego polecenia zwiedziło sporo miejsc w Chorwacji:)pokazałam jej Twój blog i spisała sobie gdzie byłaś:))własciwie to nadal jest i nadal zwiedza ,już trzeci tydzień i końca nie widać:))))śmiejemy się ,że przyjedziemy do nich na Chorwację na święta:)))ale wrzuca mi zdjęcia i jest absolutnie zachwycona:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie! Pięknie! Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie kartki cudne, a hafcik przeuroczy 🥰

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne ta Twoje kartki Promyczku. Super kolory i perfekcja w wykonaniu. Cieszę się , że zabawa jest dla Ciebie mobilizacją. A hafcik faktycznie świetnie się w kartkę wpasował.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.