środa, 17 grudnia 2014

I poszły w świat...

Wszystkie kartki już wysłane, pozostaje tylko liczyć na to, że dojdą przed Wigilią. No, góra w Wigilię! W końcu półtora tygodnia powinno poczcie wystarczyć (tak się  pocieszam). Wczoraj ja zaczęłam dostawać kartki i śpieszę podziękować Kasi (kal32). Oczywiście pokażę ją w osobnym poście, po świętach.:)
A teraz już ostatnia partia moich wypocin. Na początek moje nowe zauroczenie, czyli 3D:





I dwie ostatnie haftowane :





Mimo mojego prywatnego "namiotu bezcieniowego" (ashki, to samo pomyślałam, gdy zaczęłam robić zdjęcia w wannie) niektóre kolory przekłamane - np. tło pod skrzatami jest mieniące granatowe... A ja tu widzę czarne. Biel na kartce z dziewczynką też się mieni...:(
Jeśli chodzi o wannę, to pomysł mojego męża. Mam nadzieję, że u was też się sprawdzi.:)
Bardzo dziękuję za pochwały. Jeśli chodzi o kartki, to zawsze jestem niepewna siebie, wiec te komentarze dają mi dużo mocy.:) Anarietto, nie umiem ci powiedzieć, jak długo je robiłam. Zaczęłam w listopadzie, a wykorzystuję godziny poświęcane na oglądanie TV (taka podzielna uwaga):)
Iwonko, postaram się sfotografować świątecznie Tygrysa, tylko nie wiem, czy da się wrzucić do wanny...;)
Kochane moje, pewnie pojawię się jeszcze przed świętami z życzeniami, zatem do zobaczenia!

32 komentarze:

  1. Bardzo fajne są te 3D, ale te wyszyte skrzaty-krasnale są cudne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja niepewność jest absolutnie niezrozumiała:) Wszak kartki są piękne! Te wyszywane i w 3D także:)
    P.s. Co Ty chcesz od tej dziewczynki?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od samej dziewczynki - nic. ;) Haftów to ja jestem pewna, ale jak przychodzi do ozdabiania...

      Usuń
  3. Śliczne karteczki. Te skrzaciki superaśne. Moje z racji miejsca zamieszkania powysyłałam ponad tydzień temu. Niestety kartki do rodziców które poszły na początku grudnia jeszcze nie doszły:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetniste skrzaciki, a i pozostałym karteczkom tez niczego nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie kartki są sliczne, ale zachwyca mnie ta ostatnia ze skrzatami! Cudna jest!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli o pocztę chodzi zauważyłam, że w okresach szczytu szybciej idą z zachodu na wschód :) Kartki super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudowne karteczki - podziwiam, jedna piękniejsza od drugiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne karteczki trzymam kciuki za pocztę polska:) pozdrawiam Sylwuska

    OdpowiedzUsuń
  9. Te haftowane są cudowne! Szczególnie dziewczynka :)
    Swoich jeszcze nie wysłałam :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Przępiekne karteczki wszystkie, ale haftowane skradły moje serce jak zwykle to bywa z haftem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki, szczególnie ta z dziewczynką mnie zauroczyła:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne karteczki i te 3D i te haftowane.
    Poczta Polska potrafi nas zaskakiwać częściej in minus, ale zdarza się in plus więc pozostaje mieć nadzieję, że tym razem będzie in plus.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartki piękne, a pomysł z wanną zaraz wykorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  14. 3D jak 3D, ale Promyku, te haftowane są mega fantastyczne i takie naprawdę baśniowe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziś byłam na poczcie wysłać zaległe paczki i widziałam ludzi wysyłających kartki :) Myślę, że nie jest źle, panie w okienku zapewniały, że listy na pewno dojdą ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne kartki poszły w świat!
    Moje też dziś wysłałam :)) Rozmawiając z panią w okienku stwierdziłyśmy, że tradycja wysyłania kartek nie zamiera, co na pewno powinno cieszyć.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne karteczki. Ja niestety nie mam wanny, a fotografowanie pod prysznicem raczej nie wchodzi w grę ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowite miejsce na robienia zdjęć! :) Muszę koniecznie wykorzystać pomysł!
    A z kartek- zdecydowanie ostatnia z krasnalami.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zawsze piękne prace! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Justynko, ja właśnie odebrałam kartkę od Ciebie :) Dziękuję, jest śliczna :)
    Twoje kartki 3D są świetne, próbowałam coś tą techniką zmajstrować ale efektów spektakularnych nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Krasnale są mega cudne - dojdą te kartki dojdą
    = muszą ucieszyć nowych właścicieli !!! ściski :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Karteczki są śliczne, ta z dziewczynką najśliczniejsza...

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie śliczne, ale skrzaty mnie powaliły:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie śliczne... ale krasnale the best!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne!! Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne kartki:) Ta ostatnio jest najsłodsza:) Kolory możesz sobie poprawić w programie graficznym. Ja tak robię żeby kolory były jak najbardziej zbliżone do rzeczywistych. Chociaż i tak każdy ma inaczej skalibrowany monitor więc "co monitor to kolor";)

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne karteczki ;) No to będzie z miesiąc. ładnie.:) Sama haftuję, oglądając coś. Doszło nawet do tego, że nie potrafię oglądać nie haftując ;P

    OdpowiedzUsuń
  28. TE haftowane karteczki są prześlicznie :3

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.