piątek, 12 grudnia 2014

Pójdźmy wszyscy do stajenki... Oraz inne świąteczne symbole czyli kolejna partia kartek.

Wena twórcza pod koniec roku okazała się jakaś kapryśna - przynajmniej, jeśli chodzi o kartki świąteczne. Tak jak te z Mikołajem poszły mi raz dwa, tak kolejne... No, ale w końcu coś wymodziłam i pokazuję. Zgodnie z tytułem.
Najpierw prawdziwa istota świąt.




Nie mogło jednak zabraknąć światła świec...




Oraz choinki z bombkami.



 A tak wygląda środek -w poszczególnych kartkach różni się tylko kolorem czcionki

Napisy nadal od, wspomnianej w poprzednim poście, Joli.
C.D.N. - będą jeszcze 2 haftowane i 4 w 3D.:)
Dzięki za miłe słowa pod Mikołajkami. Wyszywało się je fantastycznie. List do Mikołaja znalazłam na Facebooku, ale nie wiedziałam, że to Tiny.:)
W tzw. międzyczasie dołączyła do mnie Sally, którą serdecznie witam.:)
A na zakończenie ciekawostka: wiecie, że ostatnio najlepsze zdjęcia wychodzą mi w wannie? Tzn. to, co fotografuję, jest w wannie, nie ja.;)
Ściskam!

33 komentarze:

  1. Wszystkie kartki są piękne! bardzo lubię motyw haftowany, ale ostatnio nie mam na to czasu. Może w styczniu się znajdzie? Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie piękne, ale naj, naj ta ze świecami i z krajobrazem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki.
    Moja wena też coś nieskora do współpracy :(
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie piękne, moją faworytką jest choineczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful cards x

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki, bardzo pracochłonne przez wyszywanie.
    Już trzeci rok nie wysyłam haftowanych karteczek .

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki:) wiele osób uśmiechnie się gdy listonosz wręczy im karteczkę :) pozdrawiam Sylwuska

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow...ale śliczności stworzyłaś!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. W wannie? A to dobre! Chociaż biały kolor ładnie odbija światło i podkreśla kolorystykę. Najbardziej podoba mi się karteczka z bombką i zimowym widoczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile tego!:) Śliczności! W wannie? Ależ miałaś "pomysła":)))

    OdpowiedzUsuń
  11. wow~! jestem slepa i nie widze, jak długo robiłaś je wszystkie?

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne wzorki, piękne kartki! Wypróbowuje różne pomysły , by zdjęcie jakoś wyglądało, ale nie wpadłam na to , że można w wannie, hi, hi fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wszystkie karteczki. Ja mogę ewentualnie zrobić mały hafcik do takiej kartki, ale cała reszta, to już nie na moje ręce. Jakoś papier i klej ich nie lubią, więc kartek nie robię, chociaż bazę do ich zrobienia posiadam..
    Spróbuję Twojego sposobu wannowego do robienia zdjęć obrazków, tylko obawiam się czy oświetlenie łazienki nie będzie za słabe.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bombkowe karteczki najbardziej mi się podobają:) A co do wanny to sobie zrobiłaś domowy namiot bezcieniowy hehehehhehe.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie śliczniutkie! Pięknie oprawiłaś wszystkie świąteczne hafciki na kartkach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne te karteczki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczności stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ujęłaś w nich najważniejsze symbole Świąt, ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne karteczki. Muszę wypróbować swoją wanne ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe karteczki. Zadbałaś o każdy szczególik. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne karteczki ale najbardziej podoba mi się świecznik w oknie czyli kartka nr 4. Fajny pomysł z robieniem zdjęć w wannie - super efekt. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kartki wykonane ręcznie mają w sobie czar i magię świąt - Twoje są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne kartki, a zdjęcia wychodzą jak w profesjonalnym studiu foto :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przecudne kartki Promyku ! Liczę na jakąś świąteczną fotę Tygrysa... :)

    OdpowiedzUsuń
  25. To się nazywa superprodukcja:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.