sobota, 6 grudnia 2014

Mikołaj i pierwsza partia świątecznych kartek.



6 grudnia - jak dobrze wiecie,
Święty Mikołaj chodzi po świecie.
Dźwiga swój worek niezmordowanie
I każde dziecko prezent dostanie.
(...)
A kiedy rozda już prezenty,
Wraca do nieba uśmiechnięty.
Choć może czasem przykro świętemu,
że nikt prezentów nie daje Jemu.

,,Szósty grudnia” Halina Szal  

 Z tej okazji chciałam wam pokazać moją pierwszą partię kartek świątecznych, których bohaterem jest właśnie Mikołaj. U nas w domu Mikołaj obsługuje i 6 grudnia, i Wigilię, stąd takie powiązanie.





 Jako bazę zastosowałam mieniące się kartony. Mam nadzieję, że choć trochę to widać.:)
Joli dziękuję za napisy, a Donce za naukę, jak się robi papierowe poisencje.:)
Nas dzisiaj nie ma - Mikołajki spędzamy z przyjaciółmi, którzy mieszkają pod Warszawą. O tej porze pewnie jeszcze jedziemy...;)
Dziękuję bardzo za wszystkie pochwały. Aniu, mam nadzieję, że twoje podkładki sprawują się nadal dobrze. Teraz trafiłam na takie, gdzie obrazek wkłada się od dołu - więc nie ma obawy zalania... Za to się nie mieści, co już woła o pomstę do nieba!:(
Druga Aniu oraz Ewo - kartki 3D nie są trudne do zrobienia, w porównaniu z efektem - gdybyście kiedyś chciały je zrobić, to wam napiszę, co i jak.:)
Madziu, kiszone ogórki to jest coś, co zjadam w każdej ilości i mogę codziennie. Co roku robimy coraz większą partię, bo w poprzednich latach zanim można było zrobić następne, to dziwnie szybko się kończyły...;)
Jaglana, jak ja cię dobrze rozumiem! Mam nadzieję, że sąsiad nie katuje cię zbyt często.;)
Witam Annę Koseską - jeżeli masz bloga, to daj znać, bo chciałabym cię również odwiedzić.:)
A teraz życzę wam wspaniałych prezentów znalezionych, tak jak u nas, w bucie. Lub pod poduszką. A może jeszcze gdzie indziej? Nieważne, byleby były.
A na zakończenie:

Znalezione na Facebooku
 

37 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki. Udanych mikołajek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojoj, ile Mikołajów! Każdy piękniejszy od poprzednika:)
    Udanego dnia pełnego prezentów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że mikołaj był łaskawy dla Ciebie w tym roku. Karteczki urocze, najbardziej spodobała mi się ta trzecia. A zakończenie bezbłędne, uśmiałam się bo dobrze do mnie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki. Mnie się szczególnie spodobał Mikołaj ze świeczką. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. słodkie obrazki i fajnie się haftuje te Mikołaje:)))zrobiłam sobie jednego na poduszkę:))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne mikołajkowe karteczki :) pozdrawiam mikołajkowo, ho, ho, ho....

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam te twoje hafty - a karteczki są cudowne - u mnie Justynko tak jak u ciebie Mikołąj musi dwa razy w miesiącu grudniu chodzić ale za to jaki portfel mam leciutki a on musi bidak nosić ciężkie worki - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe karteczki - i bardzo pracochłonne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello
    Just found your blog.
    I love your Christmas cards and they are beautifully finished off too.
    Have a good weekend x

    OdpowiedzUsuń
  10. Wonderful cards you made ♥
    Happy weekend

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne karteczki,mikołajki sa prześliczne :)
    POzdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczki cudne - świetne są te Mikołaje.
    U nas Mikołaj pracuje tylko raz, pod choinką prezenty kładzie Dzieciątko.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kartki! Już same w sobie są prezentem :)) Pięknie skomponowałaś haft z oprawą.

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczki pięknie się mienią :-) Ja wciąż czekam na swojego mikołaja :-) hihhihiihi

    OdpowiedzUsuń
  15. Karteczki super, pięknie je zrobiłaś. List do Mikołaja, jeśli pozwolisz podam dalej, bo się tak uśmialiśmy, że aż brzuchy nas rozbolały :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  16. Ho, ho, ho. Mikołaj ślicznie wygląda na kartce. List do mikołaja ho, ho ho podaję dalej, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka fajna kolekcja mikołajków, śliczne kartki! A świętowania zazdroszczę, bo u mnie dziś bardzo roboczo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cuuudne kartki, wszystkie! List do Mikołaja obłędny, ha ha ha!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne karteczki, ja tym razem robiłam nie haftowane tylko 3D.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne karteczki, a mikołaje superowe:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Urocze karteczki, a ten list to mój :))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Mikołajki naprawdę sympatyczne :) Mnie także urzekły poinsecje od Donki :)
    A ja zapraszam Cię na mojezyciepasjauslane.blogspot.com po (mam nadzieję) miłą niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Urocze Mikołajki :) Z pewnością ucieszą obdarowanych.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne Mikołąje :) U nas też przychodzi dwa razy, na szczęście za pierwszym razem przynosi tylko słodkości, żeby się nie nadźwigał biedak ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoje Mikołajki są urocze, świetnie prezentują się na kartkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mikołaje uśmiechnięte mikołaje :) takie fajniutkie te karteczki stworzyłaś że ach! pozdrawiam Sylwuska

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne karteczki! Mega urocze skrzaciki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. cudne Justynko!!! a ja też odhaczyłam ten ostatni :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow!!!Kapitalne te Mikołajki:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Też myślałam by w tym roku użyć tego wzoru, ale ostatecznie wybrałam gwiazdki, fajnie widzieć jak wygląda efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.