sobota, 4 marca 2017

Jak w niebie... czyli mnóstwo niebieskości.

Powstała kolejna kartka - cała w niebieskościach. Ulubiony kolor wielu z was.:)
A zaczęło się od mojej fascynacji kartkami 3D na kanwie plastikowej. Widziałyście takie w necie? Ale kiedy wyszyłam karteczkę, stwierdziłam, że wyszła bardzo mała - za mała. Dlatego połączyłam kanwę plastikową z bazą tekturową, dodałam napis i inne ozdobniki i wyszło mi takie "cóś".

























Kartka wpasowała mi się w wyzwanie u Ani - "Kartki przez cały rok". Miał być bukiet + wstążka - dwie róże to już jest bukiet, prawda?;)


Pozostałe kartki trochę później.
A teraz będzie kącik odpowiedzi na pytania i komentarze.
Przede wszystkim cieszę się, że spodobała wam się ta moja pierwsza strona. Powiem wam, że druga idzie mi znacznie szybciej i przyjemniej, może dlatego, że przełamałam wrodzone lenistwo i pracowicie naniosłam na kanwę kratki mazakiem spieralnym.;) Super, że można na was polegać w kwestii motywowania. Aga Jarzębinowa - nie masz za co przepraszać!:) Zwłaszcza po pochlebnej ocenie mojego zdjęcia... ;) Cherry, Edyta - może ja stanę się dla was motywacją do wyszycia tego obrazu?:) Magdus208 - dziękuję za odwiedziny całego bloga i przemiłe słowa.:)  Bozenas - ekhem, jeszcze tylko 14 stron takich jak ta pierwsza i 3 z wąskimi paskami. Ale co to dla nas...;)

43 komentarze:

  1. Śliczna kartka, Justynko!
    A forma po prostu zachwyca :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach piękna! Rzeczywiście jak w niebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka! Tak wykonanej jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł z połączeniem kanwy plastikowej z bazą :) kartka wyszła śliczna :) heheh... niebieski to też mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę taką karteczkę, ale bardzo mi się podoba. Jest świetna!
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW...piękna karteczka. :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spotkałam się z taką formą, fajnie wyszło. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna kartka! Bardzo oryginalna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa:)))
    to mam Cię motywować do jabłuszek:)))no to się o nie upominam:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię niebieskiego, ale moja mama byłaby zachwycona. Piękna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna karteczka! Uwielbiam formy przestrzenne. Tylko lenistwo hamuje mnie przed ich wykonaniem...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna! Takiej jeszcze nie widziałam cudo normalnie :) świetny pomysl i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysłowa karteczka:)
    Jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczności! Zapraszam do mnie na Candy:
    http://grandmothermartha.blogspot.com/2017/03/zapraszam-na-wiosenne-candy.html
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  15. I dzięki temu wyszło bardzo ciekawie i przede wszystkim przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak za niebieskim tak średnio przepadam to Twoja kartka mi przypadła do gustu 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie widziałam jeszcze takiej... zachęca do spróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wygląda to połączenie, bardzo pomysłowa kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie widziałam takich kartek, ale ta bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz widzę taką katkę u Ciebie :) Piękne barwy i haft śliczny! To wszystko powoduje, że całość raduje oczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. I pięknie wyszło Promyczku! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uroczo prezentują się twoje niebieskości na takiej składanej kartce. Pozdrawiam i miłego tygodnia zycze

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo pomysłowa karteczka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. A na żywo jaka cudna! :)
    Piękne błękitne cudo - dziękuję za nie raz jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna i niespotykana. Warto było eksperymentować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widziałam wczoraj na żywo - cudeńko Justynko!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super karteczka, bardzo pomysłowa! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  28. Przyznaję, że nie widziałam jeszcze tego rodzaju karteczek, ale ta Twoja bardzo interesująca, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna karteczka...nie widziałam podobnej.

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwszy raz widzę tak wykonaną kartkę. Wygląda bardzo efektownie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna! Takiej jeszcze nigdzie nie widziałam :)Super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  32. powtórzę się po raz któryś CUDOWNA i forma i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. To śliczna i niezwykle oryginalna karteczka, bardzo mi się podoba!
    Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo pomysłowa! I ten niebieski <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Fantastyczny temat tej rękawiczki w kartkach :) Kolejna którą oglądam, a każda inna. U Ciebie połączenie widoczku w rękawiczce- świetne!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.