czwartek, 11 maja 2017

Kartki przez cały rok - maj.

Gdy tak sięgnę pamięcią wstecz, martwi mnie jedna rzecz - rym wyszedł bezwiednie.;) A martwi mnie to, że mój blog w porównaniu z poprzednimi latami staje się bardzo monotonny, kartki, kartki i jeszcze raz kartki. Tymczasem nie mam kiedy robić niczego innego, bo między kartkami powstaje HAED. Pozostaje mi tylko mieć nadzieję, że zostanie ze mną choć część osób, których nie zniechęci taki stan rzeczy... oby ta nadzieja nie była płonna...
Staram się chociaż pokazywać kartki z hafcikami, ale i to nie zawsze wychodzi. Dlatego w tym miesiącu w wyzwaniu u Ani jedna kartka z haftem, pozostałe scrapowe.
Dziękuję za pochwały moich poprzednich kartek, zwłaszcza shakera - jesteście bardzo łaskawe.:)
A oto wytyczne od kolejnej projektantki, też Ani (Nawanny):

Kolejno: okolicznościowa, wielkanocna, bożonarodzeniowa, komunijna.

Przyznam, że te nutki na początku nie pasowały mi do koncepcji kartki dla mamy, bo taką planowałam na ten miesiąc. Ale znalazł się papier i wzór, zatem to moja wersja kartki okolicznościowej.


Reszta poszła jak z płatka.
Kartki wielkanocne z barankiem.



Kartki bożonarodzeniowe z bombkami.




Dodam, że wielkanocna i komunijna - do wyboru. Wybrałam Wielkanoc, bo nie potrzebuję kartek komunijnych.
I banerek.

Bardzo chciałabym wam pokazać w tym miesiącu skończoną kolejną stronę kota. Trzymajcie kciuki, żeby mi się udało! :) Pozdrawiam!


37 komentarzy:

  1. Fajne!
    Kartka z nutkami jest urocza!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki, Justynko!
    Mam dwie faworytki - z nutkami i z bombkami i koroneczką.
    Pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo wdzięczna rozśpiewana ptaszyna :) Kartka na pewno rozczuli mamine serce :)
    Scrapkowe również bardzo ładne :)
    A ja tam nawet dziś pomyślałam sobie: ciekawe jakie Justyna kartki wymyśli na ten miesiąc ? :D
    Kota rób sobie w spokoju i nie zamartwiaj się monotonią. Jak dla mnie to produkcja u Ciebie wrze w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlatego ja się zapisałam tylko na jedną zabawę kartkową bo czułam,że tak będzie,że zakartkuję sobie bloga:))))
    a poza tym 12 to jest akurat taka suma jakiej potrzebuję:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ich potrzebuję dużo więcej... I różnorodnych. Poza tym bardzo lubię robić kartki, sprawia mi to ogromną przyjemność, a moje obawy wynikają tylko z tego, że mogę zanudzić towarzystwo.;) Ale pozostałe komentarze pokazują, że chyba nie będzie tak źle. :)

      Usuń
  5. Super karteczki :) najpiękniejsza z nutkami :) bardzo fajny wzorek znalazłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo udane karteczki, zwłaszcza karteczka z nutkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki prześliczne! Ta z nutkami wręcz cudna, na pewno skradnie Mamie serce :) Monotonią się nie przejmuj. Ostatnio na wielu blogach królują kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle piękne karteczki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. No to ja trzymam mocno mocno kciuki za kota. Nie ukrywam, że czekam niecierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana nie zanudzasz nas kartkowaniem. Ja bardzo lubię je oglądać - bo przy okazji jest to też dla mnie inspiracja:)
    Zrobiłaś takie śliczne kolorowe i soczyste kartki - bardzo mi się takie podobają:)
    Wiadomo, że hafty nie idą tak szybko jak kartki, zwłaszcza jak się haftuje koloska ( jak i u mnie), choć staram się co jakiś czas chociaż mały hafcik na kartkę zrobić:)
    A ponieważ przybywa mi blogowych znajomych to i kartek będę potrzebować więcej, więc dziś te dołączyłam do zabawy u Ani:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne są te Twoje karteczki, ale ta dla mamy jest zachwycająca!!!
    Ten ptaszek i kwiatki...Cudo!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Promyczku jak się dobrze rozejrzysz to obecnie na większości blogów królują kartki , ot taka moda nastała , u mnie tez kartek dostatek , ale podobnie do Ciebie bardzo mi się spodobało to kartkowanie , zresztą jest cała masa blogów tylko kartkowych . Więc obawy że obserwatorzy uciekną są wg mnie nieuzasadnione. Mniejszy ruch na blogu wynika całkiem z czegoś innego . To prosta zasady - Ty bywasz u innych to inni odwiedzają Ciebie :-)
    A wracając do kartek to powiem że są cudne , a ta z nutkami urzekła mnie niesamowicie. Piękny jest ten haft i całość prezentuje się cudnie. Aż zazdroszczę Twojej mamie że dostanie takie piękna kartkę.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocza kartka...fajnie że coś się u Ciebie dzieje, nawet kartki, a cieszą oko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Justynko tak zanudzać to możesz zawsze, cudowne karteczki aż się oko cieszy, moją faworytką ta z ptaszkiem choć wszystkie prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne kartki! każda ma swój klimat i świetne wykończenie! A kartki nigdy się nie znudzą, czekam na kolejne. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie kartki są piękne, ale ta dla Mamy skradła moje serce :)
    Promyczku nie zamartwiaj się , bo ja tu żadnej nudy nie widzę. Ciągle nowe karteczki powstają i bardzo przyjemnie się do Ciebie zagląda.
    Rzecz jasna trzymam kciuki za Kota, ale wyszywaj tak żeby to sprawiało Tobie przyjemność, a nie było obowiązkiem.
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje kartki podobają mi się niezmiernie :) Nie ma powodu do obaw!

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne karteczki przygotowałaś Justynko! Monotonią się nie martw, kartki to małe dzieła sztuki, nigdy się nie znudzą.
    Dziękuję za wspólną zabawę i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny zestaw kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śiwtnie sobie poradziłas z tematem na majowe kartkowanie. Karteczki są śliczne, najbardziej jednak podoba mi sie ta haftowana budka z rozśpiewanym ptaszkiem. Pozdrawiam weekendowo. Pieknej pogody i cudnego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie będę kłamać: są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślę, że Twoje obawy są bezpodstawne.
    Rób swoje, a zapewne towarzystwo nie będzie znudzone :) Wszak Twoja pasja nas tu przywiewa, a tą czuć w każdej Twojej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przesliczne karteczki a hafcik sliczny i pieknie sie wkomponowal w karteczke. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne i nie ma co im ujmować! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wcale a wcale nas kartkami nie zanudzasz :) Pięknie Ci wychodzą :) A w HEADzie mocno kibicuję :) Ta partia kartek też cudowna, a szczególnie ta pierwsza mi wpadła w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne kartki! Wszystkie i kazda z osoba. Ta z nutkami bardzo mi się podoba. Swojej mamie tez chciałam zrobić cos podobnego. Nie ma sie czym przejmowac ze tylko kartki powstają. Przynajmniej cos sie dzieje a nie gosci tu cisza :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie piękne. U mnie jest podobnie - królują kartki.

    OdpowiedzUsuń
  28. Najważniejsze by robić to co się lubi i dzielić się tym z innymi w swoim własnym tempie;) Śliczne karteczki a najbardziej ta dla mamy przypadła mi do gustu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. piękności będzie co słać:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kartki są śliczne,ale nie będę wyjątkiem,z nutkami jest rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne kartki, ale jak dużo ich powstało :) Nie martw się, że ktoś Cię opuści, najważniejsze że Tworzysz i to co najbardziej lubisz :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kartka dla mamy wyszła śpiewająco. Nie martw się, ja zawsze będę za Twoimi kartkami, bo po prostu podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięke karteczki:) ale okolicznościowa jest naj naj naj:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super kartki, uwielbiam tą kartę z bombką, kapitalny efekt, aż oczka mi się na jej widok świecą.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.