czwartek, 22 czerwca 2017

Candy na kolejną rocznicę bloga.

Wiedziałam! Wiedziałam, że na was mogę liczyć! Dziękuję za tak liczne popierające mnie komentarze - cóż, mój mąż nadal nie jest przekonany, ale myślę, że to zwykła prowokacja.;) Serdecznie wam dziękuję także za pochwały karteczki. Dosłownie się w nich pławiłam, a już słowa o dziele sztuki... Aga Jarzębinowa, chciałabym!:) Z minionej epoki - cieszę się, że spodobała ci się nowa odsłona bloga - poznałam nowe programy graficzne i tak się trochę bawię ze zdjęciami.:)
Trochę jestem do tyłu z waszymi postami, bo długi weekend spędzałam w Szwecji bez Internetu, więc wybaczcie, że nie było mnie u was ostatnio.
A teraz przechodzę do meritum.
Czas - dziwny to gość, czasem dłuży się, ale najczęściej pędzi nieubłaganie. Tak jest i w tym przypadku: przecież ja dopiero co zakładałam bloga... Tymczasem dziś, 22 czerwca, mija 5 lat. Nie przypuszczałam, że będę go prowadzić tyle czasu, że mi się nie znudzi, ba, że będę miała co pokazywać. W ogromnej mierze zawdzięczam to wam, moim czytelniczkom i przyjaciółkom blogowym, za co z całego serca chciałabym wam podziękować. Także jakimś drobiazgiem od wspomnianego serca, stąd to candy.
Zasada jest tylko jedna: proszę, zostawcie komentarz z chęcią przygarnięcia tegoż drobiazgu. Nie będzie żadnych banerków, nie trzeba pisać postów o moim candy. Wylosowaną osobę zawiadomię również mailowo, że wygrała (no, chyba że nie mam adresu i nie znajdę go na blogu).
Termin zapisów od dziś do 2 września.
Teraz pewnie zapytacie, a co to będzie? A niespodzianka! ;) ;) ;)
Pozostaje mi już tylko zaprosić was na tort - jak urodziny, to urodziny!:)


P.S. Proszę wyraźnie zaznaczyć chęć udziału w candy, bo teraz nie wiem, czy mam brać pod uwagę komentarze tylko z gratulacjami czy nie... ;)

119 komentarzy:

  1. Gratuluję rocznicy... zawsze z przyjemnością zaglądam do Ciebie a dziś częstuję się torcikiem i z nieśmiałością mówię, że chętnie przygarnę drobiazg - niespodziankę. Życzę wielu wspaniałych pomysłów na dalsze prowadzenie bloga i kolejnych latek pełnych wielu wyświetleń z mnóstwem obserwatorów... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow to juz tyle minelo? Gratulacje i wszystkiego najlepszego! 🎂 od Ciebie Promyku zawsze chętnie coś przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem zaskoczona! Dzięki za życzenia - ciebie nie mogło tu zabraknąć.:)

      Usuń
  3. Gratuluję rocznicy, zawsze z przyjemnością oglądam Twojego bloga :-) pozdrawiam serdecznie i życzę kolejnych pięknych lat w blogosferze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, mam nadzieję, że nadal będziesz chętnie mnie odwiedzać.:)

      Usuń
  4. Gratuluję i życzę jeszcze więcej lat i przyjemności z blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję rocznicy :) Życzę co najmniej drugich tylu lat w blogsferze

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje tylu pięknych lat! Życzę co najmniej tylu kolejnych :) Ustawiam się chętnie w kolejce po cukieraski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zacnej rocznicy :)
    Z przyjemnością się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 5 latek w blogowym świecie to piękna cyfra. Życzę Ci kolejnych takich rocznic. Lubię bywać na Twoim blogu....fajnie i sympatycznie pisane posty no i zdjęcia - bardzo lubię je oglądać:)
    Wszystkiego najlepszego:):):)
    I z przyjemnością wezmę udział w Twoim urodzinowym candy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia i przemiłe słowa! Dla takich komentarzy warto prowadzić bloga.:)

      Usuń
  9. Gratuluję 5 lat blogowania i życzę wielu kolejnych, równie owocnych w robótki :)
    Chętnie wezmę udział w zabawie, bo ostatnio jakoś mi nie po drodze do haftowania...nawet o rocznicy powstania swojego bloga zapomniałam, a to było nieco ponad miesiąc tego...wstyd ;)
    Tortem chętnie się poczęstuje :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tam, oj, tam, za to jak ci wena wróci, to z rozdziawioną buzią będziemy oglądać twoje prace. Ja to wiem.:)Dzięki za życzenia!:)

      Usuń
  10. Gratulacje! Zawsze chętnie zaglądam na Pani bloga po garść nowych inspiracji :D Życzę kolejnych równie udanych 5, 10, 15 i 100 lat w robótkowaniu!
    I chętnie wezmę udział w candowej zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jak mi miło się zrobiło.:) Ale nie pani, tu mówimy sobie wszystkie na ty.:)

      Usuń
  11. Gratuluję 5lecia :D Ale pyszny tort zrobiłaś ;) Chętnie biorę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z całego serca gratuluję 5 rocznicy! Życzę kolejnych lat owocnych w przepiękne prace! Zapisuję się także do zabawy po tą zapewne cudną niespodziankę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tort wspaniały. Gratuluję 5 latek na blogu i życzę kolejnych w dalszym tworzeniu wspaniałych prac. Czas leci niesamowicie mi minęło 3 lata w maju i zapomniałam o tym. Candy będzie ale z opóźnieniem;-) Chętnie i ja stanę w kolejce po niespodziewajke. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia i odwzajemniam się takimi samymi! :)

      Usuń
  14. Wszystkiego Najlepszego!!! Fajnie że jesteś, bo miło się do Ciebie zagląda:-)))
    Torcik wygląda przepysznie!
    Chętnie wezmę udział w Twojej zabawie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Karolinka! Jak miło się czyta takie słowa! :)

      Usuń
  15. Serdeczne gratulacje Justynko...piękna rocznica:
    Z ciekawości zajrzałam ile u mnie stuknie, na blogspocie już siedem a na bloxie wcześniej od 2008 :)
    Niedługo będzie dziesięciolecie:)
    Z radością przyłączę się do Twojej zabawy...jeszcze raz dalszych , blogowych sukcesów!
    Pozdrawiam słonecznie:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawdziwa weteranka z ciebie! A twój blog mimo tylu lat nadal tchnie świeżością i inspiruje. Gratuluję, Kasiu i dziękuję za gratulacje.:)

      Usuń
    2. Dziekuję:)
      Choć przyznam, że wolałabym tak fizycznie tchnąć swieżościa ;) :))) A tak pozostaje tylko zaduma nad tym, jaka już stara kobieta ze mnie ;)))

      Usuń
    3. No proszę cię! Ja też nie młódka, ale nie zamierzam się przejmować. Póki jeszcze nam się coś chce, i póki świat nas mimo wszystko zachwyca - jesteśmy dzierlatki!;)

      Usuń
    4. I tego się trzymajmy:)
      Jeszcze raz gratulacje :*

      Usuń
  16. Kurczę ale zleciało! Ja nie mając jeszcze bloga podczytywałam Cię skrycie regularnie. A wydaje mi się, że dopiero co swojego założyłam...a to już 4 lata. Kurde przegapiłam!
    Gratuluję bardzo bardzo! Twórz dalej, bo komentarz o dziele sztuki nie był podlizywaniem się a pisałam serio. Spójrz obiektywnie- to już nie są zwykłe kartki :)

    Jeszcze raz kolejnych tak owocnych lat Justynka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę, regularnie? Ależ mi radość sprawiłaś takimi słowami. Tymi o kartkach też.:) Dzięki za piękne słowa i gratulacje.:)

      Usuń
    2. Naprawdę: ))
      Ja gapa oczywiście nie napisałam, że chętnie biorę udział w zabawie oraz, że bardzo podoba mi się odświeżona strona :)

      Usuń
  17. No i znowu mi uciekł komentarz, Justynko gratuluje rocznicy i życzę wielu kolejnych lat blogowania. Oczywiście nie może mnie zabraknąć w zabawie, a torcikiem się częstuję, akurat mam kawkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, pisałaś, że lecisz i już miałam odpowiadać, że nie doleciałaś.;)Dzięki, Violuś, kochana i smacznego ci życzę.;)

      Usuń
  18. Gratulacje z okazji 5 lat blogowania! To prawda, że czas pędzi nieubłaganie... Ja też z przyjemnością zapisuję się do Twojej zabawy. Pięknie inspirujesz i tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  19. Justynko gratuluję takich ładnych urodzinek, częstuje się torcikiem :)
    Nie wyobrażam sobie by mnie nie było w Twoim Candy, z przyjemnością się zapisuję :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też sobie nie wyobrażam!;) Dzięki za gratulacje i smacznego.:)

      Usuń
  20. Gratuluję i życzę kolejnych lat owocnych i twórczych:) chętnie ustawię się w ogoneczku:) pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i dziękuję! Również pozdrawiam gorąco.:)

      Usuń
  21. Promyczku ślę serdeczne gratulacje i życzę dalszej radości z blogowania. Fajnie że jesteś :) Przyłączam się do zabawy :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje rocznicy :) i z miłą chęcią zgłaszam udział w zabawie, uwielbiam niespodzianki a karteczka zimowa z ptaszkiem jest po prostu genialna - przesyłam pozdrowienia - Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie słowa to miód na moje serce. Dzięki, pozdrawiam również.:)

      Usuń
  23. Gratuluję rocznicy.
    Zapisuję się do zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. To już 5 lat?? Gratuluję takiej pięknej rocznicy :) Z przyjemnością wezmę udział w Twoim candy :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to zdumiewa.;) Dziękuję serdecznie!:)

      Usuń
  25. Piękna rocznica pięć lat! Gratuluje i życzę kolejnych lat twórczych wśród nas :)
    Podoba mi się nowe oblicze Twojego bloga :)
    Ustawiam się w kolejce, bo lubię niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Cieszę się, ze ci się spodobało.:)

      Usuń
  26. Gratuluję pięknej rocznicy i życzę wielu kolejnych lat blogowania oraz nieustającej weny twórczej. I ja ustawiam się w tej długiej kolejce w Twojej zabawie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję wytrwałości w blogowaniu! Mam nadzieję na kolejne rocznice... Przyznam się, że Twój blog był jednym z pierwszych, które zaczęłam odwiedzać na samym początku mojej przygody z blogowaniem i o ile się nie mylę, także byłaś jedną z pierwszych osób, które zaczęły do mnie zaglądać :) Dlatego też zajmujesz szczególne miejsce w moim internetowym świecie :)

    Zgłaszam się do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz pojęcia, jak mi się zrobiło miło - dobrze tak od czasu do czasu poświętować, człowiek się takich fajnych rzeczy o sobie dowiaduje.;) Ściskam serdecznie!:)

      Usuń
  28. Właśnie sobie uświadomiłam, że mój blog tez już ma 5 lat. Ale ze mnie gapa...
    Gratuluję co Promyczku z całego serca, za to ze tak dzielnie prowadzisz tego bloga i za to, że pokazujesz na nim swoje cudowności. Życzę kolejnych tak pięknych rocznic.
    I tak, oczywiscie chciałabym niespodziankę ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa! Ściskam mocno i tobie również gratuluję.:)

      Usuń
  29. Sto lat! Dla Ciebie i Twojego bloga! Piękna rocznica! Życzę Ci żeby nigdy nie zabrakło Ci chęci i projektów do pokazywania!
    Ps. I po cichu ustawiamy się w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Mam nadzieję, że te słowa dotyczą nas obu.:)

      Usuń
    2. No oczywiscie! Bez nas blogosfera byłaby juz nie tym samym miejscem ;)

      Usuń
  30. No i proszę pieć pięknych latek minęło :)
    Wielu kolejnych, udanych, inspirujących i obfitujących we wspaniałe relacje z innymi blogowiczkami życzę :)

    Zgłaszm się do udziału w zabawie, bo Twoje prace bardzo mi się podobają, no i lubię niespodzianki :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziękuję za miłe słowa i życzenia.:)Pozdrawiam!

      Usuń
  31. Czas pędzi nieubłaganie! Z tymi dobrymi i gorszymi chwilami na grzbiecie, ale pędzi!! Tobie Justynko życzę jak najwięcej tych dobrych, wielu radości z tworzenia, zdrowych oczu i zdrowych łapek ;-) Wszystkiego naj, naj!!

    ps. Oczywiście staję nieśmiało do tej kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Basiu, za życzenia, oby się spełniły! Ściskam!:)

      Usuń
  32. A ile to się działo przez te 5 latek :) To najważniejsze! I niech dzieje się dalej przez następne długie latka :) Oby weny ci nigdy nie zabrakło :) Torcikiem się poczęstowałam, a na losowanko niespodzianki też jestem chętna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I niech się spełni!:) Dzięki wielkie za życzenia i towarzystwo na tej blogowej drodze.:)

      Usuń
  33. Polubiło Cię życie blogowe :-) Życzę kolejnych lat spełniania się blogowego i oczywiście owocnych robótek :)
    Banerek umieszczę :) I ustawiam się w długiej kolejce do wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Madziu! Bez blogowych przyjaciół nic by się nie udało.:) Uściski!

      Usuń
  34. Justynko gratuluję pięknej rocznicy, szybko minęło - znam to z autopsji :). Życzę Ci sukcesów, niekończącej się weny i radości z blogowania. Staję w kolejce po urodzinkowe cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Gosiu, tobie życzę tego samego, choć w twoim przypadku życzenia niepotrzebne.;) Buźka!

      Usuń
  35. Wow, 5 lat to kawał czasu, ale stworzyłaś naprawdę cudne miejsce, zawsze zaglądam tu z ciekawością :) Gratuluję i życzę kolejnych owocnych robótkowo lat na blogu:) Chętnie zapisuję się na Candy :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lejesz miód na moje serce, dziękuję!:) Ściskam!

      Usuń
  36. Gratuluję ładnej rocznicy:)mnie już siedem lat stuknęło:))
    oczywiście staję cichutko w kolejce:)lubię niespodzianki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę nam obu jeszcze wielu takich rocznic! Dzięki za gratulacje, pozdrawiam serdecznie!:)

      Usuń
  37. Gratuluję Promyczku wspaniałej rocznicy! Wywołuje ona niemały sentyment ;) Powodów jest cała masa, ale niech wystarczy chociażby ten, że dokładnie za cztery miesiące mój blog Świętuje pięć latek ;)
    Życzę Ci jeszcze wielu wspaniałych lat w blogowym świecie, nieprzemijającej weny i kopalni pomysłów w głowie!
    Tortem się częstuję, bo wygląda bajecznie i dołączam do kolejki po niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powody już omawiałyśmy, sprawiły mi radość i wywołały wzruszenie. Jak już pisałam, bez blogowych przyjaciół nie byłoby bloga - cieszę się więc, że ich mam.:) Dzięki za życzenia i za to, że jesteś. Uściski!

      Usuń
  38. Sto lat , sto lat właśnie Ci śpiewam ( uprzedzam strasznie fałszuję )
    Zapisuję się po niespodziankę , a jakże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani jedna nutka nie wydała mi się fałszywa.:) Dziękuję, Beatko i pozdrawiam serdecznie.:)

      Usuń
  39. 5 latek to piękna rocznica! Składam podziękowania za te 5 lat możliwości podglądania i rozkoszowania się Twoimi przepięknymi pracami. No i życzenia, by kolejne pięć razy tyle latek upłynęło nam tutaj razem :-)
    Oczywiście że częstuję się tym pysznym torcikiem i zgłaszam chęć wzięcia udziału w Twoim candy, serdecznie i słonecznie pozdrawiając :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, niech się spełnią twoje życzenia, zwłaszcza to, o wspólnych kolejnych latach.:)Dziękuję ci za piękne słowa i ściskam serdecznie.:)

      Usuń
  40. Rzeczywiście, czas szybko mija i ja również nie wiem, kiedy minęło te 5 lat Twojego blogowania. Często czytam choć rzadko pozostawiam ślad...

    Niespodzianka od Ciebie na pewno będzie super, więc i ja mam na nią ochotę. Może mi się poszczęści. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zaglądasz.:)Życzę sobie więcej śladów!;) Pozdrawiam!

      Usuń
  41. Wspaniała rocznica! Życzę Ci kolejnych, długich lat w świecie blogowym :)
    Wszystkiego najlepszego :)
    Oczywiście zgłaszam chęć udziału w zabawie. Niespodzianka od Ciebie na pewno będzie wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Ewuniu! Mam nadzieję, że te lata będą wspólne. Ściskam!:)

      Usuń
  42. Mam nadzieję, że jeszcze odrobina torciku została :)) Gratuluję pięciu lat, bardzo twórczych lat! Życzę wielu, wielu kolejnych....
    Z przyjemnością dołączam do candy :)

    Przez zamieszanie związane z zakończeniem roku szk. przeoczyłam rocznicę mojego bloga (jest o 1 dzień i 1 rok starszy od Twojego) hi, hi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, jakby co, dla ciebie jestem gotowa upiec drugi.;) Dziękuję za gratulacje i życzenia, a co do twojego bloga, to pamiętam, był jednym z pierwszych, które odwiedziłam i się zachwyciłam. Uściski!:)

      Usuń
  43. Gratuluję rocznicy! Tort piękny, a ja z przyjemnością zapisuję się na Twoje candy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję Promyczku:) Owocne 5 lat za Tobą:) Zgłaszam chęć udziału w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Ciesze się, ze dołączyłaś do zabawy.:)

      Usuń
  45. Częstuję się torcikiem. Gratuluję tak pieknej rocznicy. Zyczę jeszcze wielu lat tak cudownej twórczości rękodzielniczej. Z ogromna ochotą zapisuję się na na twoje Candy. Pozdrawiam wakacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia i gratulacje! Życzę smacznego!;) Pozdrawiam słonecznie!

      Usuń
  46. Gratulacje tylu pięknych lat! Życzę wielu, wielu kolejnych....Również z ochotą zapisuję się na na twoje Candy.

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję rocznicy i wyrażam chęć udziału w twoim Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Przyjmij i moje gratulacje :-) Z wielką radością wezmę udział w Twojej zabawie :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Promyczku bardzo serdecznie gratuluję pięknej rocznicy i życzę wielu owocnych lat blogowania.
    Z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie, bo uwielbiam niespodzianki.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  50. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy blogowania :) Przyłączam się do candy :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję wspaniałej rocznicy.Wychodzi na to,że jestem młodsza :p ;) nooo,przynajmniej w blogowaniu,o roczek.Kolejnych ,wielu takich rocznic Ci życzę,Justyno.
    Niespodzianki lubię,więc ustawiam się nieśmiało w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluje pięknej rocznicy i życzę wielu kolejnych tak twórczych latek!
    Z miłą chęcią ustawiam się po cukiereczki częstując się tortem;)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja również z miłą chęcią wezmę udział w zabawie. I oczywiście gratuluję rocznicy! Pozdrawiam serdecznie, Ania

    OdpowiedzUsuń
  54. Uwielbiam miłe niespodzianki, więc biorę udział w candy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluję 5 roczku w świecie blogowym:) ja również chętnie zapisuję się na urodzinową niespodziankę:0 Zgłaszam się do zabawy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Niezła rocznica :) gratulacje i zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratulacje Justynko! Chętnie dołącze do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  58. O kurczę spora kolejka się już uzbierała ale nie odstrasza mnie, to bo, a nóż, to ja będę tą szczęściarą :).
    Justynko zapisuję się :).

    Gratuluję oczywiście 5 lat w świecie blogowym :).

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluję 5 lat w blogosferze! Z przyjemnością dołączę do zabawy :)
    Zapraszam również na moje Candy :) https://haftowanezaciszeagnes.blogspot.com/2017/08/101-candy-w-haftowanym-zaciszu-agnes.html

    OdpowiedzUsuń
  60. Gratuluję i kolejnych rocznic życzę!!!
    Do zabawy dołączam. Lubię niespodzianki :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratuluję i zgłaszam się !!!

    OdpowiedzUsuń
  62. Gratuluję 5 urodzin bloga i życzę wielu kolejnych. Z przyjemnością wezmę udział w Twoim candy. :)

    OdpowiedzUsuń
  63. :) Ja z chęcią wezmę udział w Twoim candy, :) gratuluję 5 latek i życzę kolejnych :).

    OdpowiedzUsuń
  64. Również gratuluję tylu lat blogowania i życzę powodzenia w przyszłości :) Nie ukrywam, że jestem u Ciebie pierwszy raz, ale podoba mi się. Nie tylko candy, tylko całość, żeby nie było ;) Wiem, że nie ma takiej potrzeby, ale banerek wisi na http://janiaka.blogspot.com
    Zostanę u Ciebie na dłużej, bo jestem pod wrażeniem Twoich prac. Wprawdzie sama nie krzyżykuję, ale przecież nie oznacza to, że nie mogę zachwycać się pracami innych twórców :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  65. Gratuluje i z miłą chęcią przyłącze się do Twojej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.