środa, 28 czerwca 2017

Kartki przez cały rok - czerwiec.

Wszystkim wam, które odwiedziłyście mnie z okazji urodzin mojego bloga, ogromnie dziękuję: za gratulacje, życzenia i za wyrazy przyjaźni. Każdej z was podziękowałam oddzielnie pod komentarzami - jeśli macie ochotę, to zapraszam do poczytania.:)
A candy cały czas trwa: TU
Dziś natomiast przyszedł czas na pokaz kartek w zabawie u Ani. Oczywiście, musiały zostać zaakceptowane przez najważniejszego członka naszej rodziny.;)


W czerwcu projektantką była Ewa Jurewicz, a zadysponowała ona następujące wytyczne:


 A oto moja realizacja:

Kartka okolicznościowa - w tle gazeta - obowiązkowa.
Do stworzenia gazetowej kartki zainspirowała mnie kartka widziana w sieci. Zakochałam się w niej i musiałam ją zrobić. Dodałam napis.

Bożonarodzeniowa z aniołkiem - obowiązkowa.


Wielkanocna z bazą ścinkową - do wyboru ze ślubną.
 I banerek:


Przymierzam się też do kartki ślubnej pasującej do wytycznych, jest to jednak wypasiona kartka i  nijak nie zdążę jej zrobić w czerwcu (na razie mam jeden hafcik, a będą dwa). Pokażę ją więc w osobnym poście.
A teraz jeszcze pochwalę się wygraną w candy u Kasi z bloga Moje Biurko. Polowałam na wykrojniki do kwiatków, a otrzymałam dodatkowo parę cudeniek:
Dziękuję, Kasiu, zachwycający prezent.:)

Do zobaczenia! Nie dajcie się upałom!;)

43 komentarze:

  1. Wszystkie kartki są śliczne, ale ta z serduszkami jest wprost zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje kartki to mistrzostwo:) Nie umiałabym wybrać, która jest ładniejsza:)
    Ta pierwsza - gazetowa jest niezwykle pomysłowa:)Czy mogę zapytać o ten napis MOC ŻYCZEŃ - to z wykrojnika tak?
    Ta świąteczna jest prześliczna. Ten hafcik na szarej kanwie w kropeczki jest idealny, no i radosna wielkanocna:)

    Gratuluję tak wspaniałej nagrody - oj to się będzie działo z nowymi rzeczami:):)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super karteczki :) a z kici prawdziwa modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne karteczki :) szefowa zaakceptowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś minę ma srogą patrzący na serduszkową kartkę:)))kartka z aniołkiem przecudna:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne kartki przygotowałaś, najbardziej podoba mi się ta z aniołkiem :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. O jakie ślicznoty :) Kartka świąteczna jest cudowna :) Aniołek zawładnął całym postem :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie kartki są superowe, ale ja mam słabość do aniołków :)
    Świetna wygrana!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie cudne ale ta gazetowa mnie urzekła najbardziej, ale miałaś fantastyczne pomysły na karteczki, moje jeszcze w trakcie robienia :) A wygrana super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranej :)
    Kartki prześliczne Mistrzu ! Kartka z gazetą jest niesamowita. Aniołek bardzo milutki ! Piękne kartki Justynko przygotowałaś !

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki i uroczy Tygrys. Zawsze na widok Tygryska myślę sobie "Ooo Luśka"... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczki piękne, ale Tygrys najpiękniejszy, nie może być inaczej :):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczki śliczne. Aniołek uroczy. Gazetowa bardzo pomysłowa a wielkanocna taka radosna kolorowa. Jury Sluczne. Gratuluję wygranej będą piękne kwiatki. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta z serduszkami strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne karteczki! Jak zawsze zreszta :) podoba mi się motyw sopli lodu na kartce świątecznej. Nie mogę się doczekać kartek ślubnych pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Same śliczności! Trudno wybrać tę NAJ :)
    Gratuluję wspaniałych prezentów!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super karteczki, mnie najbardziej urzekła ta druga z wróżką czy tez Aniołkiem. Pozdrawiam wakacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zacznę od końca, dostałaś świetny prezent gratuluje takie super wygranej.
    Karteczki .. wielki WOW, są świetne, ale koperta z serduszkami wymiata Muszę koniecznie zapamiętać. Hafcik z Aniołkiem cudny a ścinkowa baza też wyszła świetnie.
    Pozdrawiam i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudnie Ci te kartki wychodzą. Z serduszkami wymiata! A nagroda full wypas. Gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gazetowa kartka jest suuuper! Ale hafcik na kolejnej - boski! :) Piękne te twoje kartki po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Same cudowności Promyczku! Zarówno karteczki jak i wygrana!! Gratuluję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna gazetkowa karteczka! Świetny motyw. Przyznam po cichutku, że właśnie czekam na papier - imitację starej gazety, który chcę wykorzystać ale ciut inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne kartki! A ta gazetowo-okolicznościowa to majstersztyk, wielkie Wow! :)
    Piękna wygrana :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna kolekcja kartek. Moja faworytka to ta z sercami - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękna ta aniołkowa :)Cudne prezenty dostałaś :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak zwykle karteczki cudowne. Coraz bardziej ci ich zazdroszczę ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Justynko Twoje kartki są cudne :). Ta z serduszkami też mnie zauroczyła :).

    Gratuluję super wygranej :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne kartki, a ta gazetowa faktycznie piękna :) Gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie są pomysłowe, gratuluję kreatywności!

    OdpowiedzUsuń
  30. wszystkie kartki prześliczne, ale ta z serduszkami coś w sobie ma!!!! gratuluję wygranej, śliczny prezent i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniałe karteczki stworzyłaś. Bardzo podoba mi się efekt wylatujących z koperty serduszek :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Superaśne karteczki, gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniałe kartki!Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne karteczki.Serduszkowa rządzi;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Widać Milusiński zaakceptował wszystkie urocze karteczki:). Gratuluję pięknej wygranej i pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładne kartki. Pomysł z gazetą na tło fajny i jeszcze te serduszka! Super. Dla mnie numer jeden

    OdpowiedzUsuń
  37. Justynko, karteczki zachwycają! Trudno wybrać tę naj.
    Gratuluję wspaniałego prezentu :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękne karteczki:-)
    Wspaniały prezencik:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kartki jak zwykle - zjawiskowe! Ta gazetowa świetna. No i wzbogaciłaś się o tyle wspaniałości...

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję wygranej :) Kartki super, moją uwagę przykuła ta pierwsza, jest kapitalna, taka prosta, a zarazem tak piękna. Zachwyciła mnie.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.