sobota, 15 lipca 2017

Kartki BN - lipiec.

Wreszcie jestem na urlopie! Do czwartku pracowałam przy rekrutacji do szkoły średniej (bardzo rozciągnięta czasowo w tym roku), ale nareszcie koniec. Pracy było sporo, ale udało mi się zrealizować wszystkie wyzwania i na dodatek popracować przy kocie. Ale o tem potem.;)
Lato w pełni, a ja, jak zresztą spora część z was, znów wracam do zimy. W poprzednim poście były truskawki (dzięki za pozytywne komentarze), a teraz znów mykamy do Bożego Narodzenia. Trwa w końcu zabawa u Uli.:) Myślę, że pod koniec roku będę miała zapas kartek na 2 lata z rzędu.;) Mój mąż, który robi za pierwszego recenzenta, wydaje się już być znużony tematyką, ale cóż robić, jak się powiedziało A... Opuściły mnie też dwie osoby - może jednak nie tyle znudzone, co obrażone? Przyznaję, niektóre z was mogą czuć się przeze mnie opuszczone, ale najzwyczajniej w świecie nie nadążam za wszystkimi blogami, wy pewnie zresztą też.
Lipcowy temat to Matka Boska lub cała Święta Rodzina. Wybrałam pierwszy wariant, ponieważ znalazłam prosty ale śliczny wzorek.


 A taka jest moja lipcowa interpretacja tematu.


 Jeszcze banerek:


W następnym poście wyzwanie u Ani Iwańskiej, a potem szykuję się na wczasy. Pozdrawiam!:)

37 komentarzy:

  1. Śliczna kartka! Wyzwanie zrealizowane w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takimi ślicznymi kartkami nie można być znudzonym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie zrealizowane wyzwanie :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie skomponowana kartka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hafcik niezwykle uroczy i pięknie wkomponowałaś go w karteczkę!
    Serdeczności przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka..:) Bardzo elegancka i ma swój styl.. Pozdrawiam..;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym razem ja się znużyłam i odpadłam z wyzwania kartkowego:))będę podziwiać Wasze karteczki:)Twoja jak zwykle śliczna:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosty ale śliczny wzorek.karteczka wyszła super. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny ten wzorek, karteczka w niebieskich barwach bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka w moim ulubionym kolorze, w dodatku z motywem stricte religijnym :) "Pani od religii" daje 6+ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna karteczka, u mnie haft od tygodnia leży do oprawienia a chęci jakoś brak :) I tak pięknie wszystko kolorystycznie skomponowane :).Miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny haft i gustowna oprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna :)Życzę udanego urlopu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna karteczka. Ja też nie nadążam za wszystkim blogami. Często czytam, ale mało komentuję :)
    Pozdrawiam i życzę udanych wakacji

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie da się wszystkim dogodzić, więc nie ma się co przejmować :)
    Podobny hafcik miałam kiedyś na oku, ale do realizacji jeszcze nie doszło.
    Podoba mi się Twoja kartka.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę pięknie Ci ta karteczka wyszła :) Ja co roku obiecuję sobie, że znacznie wcześniej zabiorę się za świąteczne kartki i co roku mi nie wychodzi :/ Może też powinnam zapisać się na takie wyzwanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładna.... ja jeszcze o świetach nie myśle, ale w sumie dla rękodzielników to już czas

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna kartka. Muszę zabrać się za swoją.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wzorek jest prześliczny, kartka wygląda świetnie. Pozdrawiam i pięknego urlopu życze Tobie i rodzince

    OdpowiedzUsuń
  20. Kartka wyszła urocza. A Ci co odeszli niech zalują ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna kartka jak wszystkie zreszta :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny hafcik i piekna karteczka.
    Zycze miłego wypoczywania.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna kartka, ten haft wygląda przepięknie :DDD.
    Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu :))).

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna i pomysłowa karteczka ,pozdrawiam wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  25. Karteczka śliczna :) Ja tam się nie nudzę i też nie zawsze komentuję chociaż zaglądam... czas... czas... czas... Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna - bardzo nastrojowa.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.