sobota, 8 lipca 2017

Lubię truskawki - wyzwanie u Igiełki.

Kiedy Monika-Igiełka ogłosiła u siebie zabawę wyzwaniową, pomyślałam sobie: no, super, szkoda, że nie wezmę udziału. Nazwa wyzwania: "Lubię truskawki", a ja przecież uwielbiam truskawki. Trudno, mój HAED ważniejszy, nie zmieszczę już ani jednej dodatkowej zabawy.
Kiedy jednak przygotowałam projekty do kartek na wyzwanie lipcowe u Ani Iwańskiej, okazało się, że jeden ze wzorów to... truskawki! No, to w tym momencie wiedziałam, że karteczkę dam na oba wyzwania. Na szczęście, można.:)
A oto moja nowa karteczka, bardzo truskawkowa, dziś w wyzwaniu u Igiełki.


 A oto banerek:


Kiedy zrobię wszystkie kartki do Ani, zobaczycie ją jeszcze raz.
Dziękuję wam, kochane, za te wszystkie cudne słowa pochwały pod adresem ostatnich karteczek - sama zaczynam być z nich coraz bardziej zadowolona.;) Agulku - napis, o który pytałaś, rzeczywiście pochodzi z wykrojnika. Bardzo go lubię, jak widać, dziś też się pojawił.:) Arkadiuszu - to jest szef, nie szefowa.;) Tygrys mu.
Beva, a ja na widok Luśki zawsze myślę: o, Tygrys!;)
Wracam do... wiadomo, nie?;)

34 komentarze:

  1. Śliczny hafcik z ta apetyczna babeczka. Karteczka wyszła świetnie. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka pod tytułem "Agnieszka Radwańska na Wimbledonie" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczna karteczka - a hafcik jest przeuroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna grafika , podoba mi się postać tenisistki dokładniej jej ekspresja na twarzy wymiata ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale swietny wzorek, a karteczka no miodzio i nawet papierek w truskawki mialaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna karteczka... Truskaweczkowa :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna truskawkowa karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo smakowita karteczka.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna i bardzo apetyczna karteczka,uwielbiam truskawki i babeczki...

    OdpowiedzUsuń
  10. I czerwienie i truskawki, to wiadomo, że nie mogłaś przejść obojętnie obok takiego wyzwania :) Kartka przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Za każdym razem zaskakujesz Justynko :) Kartka jest REWELACYJNA!
    Ja nie dam razy pojawić z żadną truskawką ... moze innym razem się uda ;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna karteczka. Truskawki górą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam truskaweczki, Twoja jest śliczniasta

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie bomba !! Hafcik cudny jest .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Pyszniutka truskawkowa karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niech żyją truskawki! Szkoda, że sezon truskawkowy się kończy... Ta piękna karteczka będzie go przypominać :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna i słodka karteczka, Justynko!
    Też uwielbiam truskawki :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna karteczka. Uwielbiam truskawki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uroczy hafcik i śliczna karteczka, taka smakowita:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyszła Ci ta karteczka!!! Całość jest bardzo apetyczna :D
    Ja też uwielbiam ten wykrojnik z napisem, ciągle u mnie gości na kartkach :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo sympatyczny wzorek :) sama buzia mi się uśmiecha gdy na niego patrzę.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.