piątek, 21 lipca 2017

Kartki przez cały rok - lipiec.

 Stwierdzam, że im bardziej wymagające wytyczne, tym ciekawsze kartki wychodzą. Wyobraźnia pracuje i tym sposobem zrobiłam karteczki we wszystkich 4 kategoriach.:) Ale do rzeczy.
W lipcu projektantką została Iwonka. Przygotowała piękne kartki i następujące wytyczne:


Okolicznościowa miała kojarzyć się z latem.


Bożonarodzeniowa miała zawierać cukrową laseczkę. U mnie zatrzęsienie laseczek. ;)


Ślubna miała mieć dwa serca. Widzicie je u dołu kartki? :)

 Na wielkanocnej miały być przebiśniegi. Zobaczyłam je w koszyczku i ucieszyłam się, że nie zasłonię specjalnie bazy, która mi się ogromnie podoba.


Ale kiedy przyjrzałam się dokładniej... W koszyczku chyba są konwalie... :o
Żeby więc wywiązać sie z zadania umieściłam jajo z przebiśniegami wewnątrz kartki.


I kolaż.
Do zobaczenia w sierpniu! :)

31 komentarzy:

  1. Świetny zestaw karteczek wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki i jakie pomyslowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne wszystkie, a ta z truskawkami i dziewczynką jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie piękne, a baza faktycznie super (skąd taką masz?)! pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Justynko, super karteczki zmajstrowałaś!
    Truskawkową babeczkę już podziwiałam - jest przesłodka.
    Wzorek z myszką i cukrową laseczką jest boski i fajnie wkomponowany w mega słodką bazę.
    Ślubna bardzo delikatna i wdzięczna.
    A baza kartki wielkanocnej jest naprawdę wymowna i nie potrzebuje wielu ozdobników.
    Serdeczności przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne kartki , mnie najbardziej zauroczyły te z hafcikiem :)
    Misterna robota i efekt przepiękny wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Promyczku cudne kartki zrobiłaś. Truskawkowa już podziwiałam i nadal twierdze że jest naj..... !!Bardzo fajne też z cukrową laseczka , świetny ten hafcik. ślubna bardzo dostojna i elegancka no i przebiśniegi są a że w środku kartki to nic nie szkodzi.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle świetne karteczki :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne kartki zrobiłaś :) Każda z nich super interpretuje dane wytyczne ;) Śliczna jest ta myszka z lukrową laseczką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne karteczki, ta ślubna taka delikatna cudna, a a ta z myszką i laseczką lukrową urocza, 3 pozostałe piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię twoje kartki! są bardzo oryginalne i pomysłowe

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie dopracowane w każdym calu. Piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. No nieźle, ładniutka kolekcja się urodziła.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachwycam sie wszystkimi karteczkami. Są prześliczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne karteczki , każda piękna i wykonana zgodnie z wytycznymi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniale sobie poradziłaś z tematami, karteczki są pomysłowe i śliczne. Najbardziej spodobała mi się ślubna.
    Miłego weekendu Promyczku!

    OdpowiedzUsuń
  17. Same śliczności! Twa wyobraźnia pracuje na najwyższych obrotach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyjątkowe kartki tworzysz :) Te z haftami oczywiście mnie najbardziej oczarowały :) Pozazdrościć tym, którzy je znajdą w skrzynkach pocztowych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne kartki! Faktycznie, im temat bardziej interesujący, tym ciekawsze kartki powstają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I tym razem wspaniały zestaw kartek powstał. Truskawkowa chyba mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie kartki śliczne, jak zawsze u Ciebie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoje kartki mnie zachwyciły. Cudownie zinterpretowałaś każdy temat.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bombowe karteczki, :) Myszka wymiata, jest tak słodka jak ta laska cukrowa :3

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.